Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، مدیر سابق ورزش و جوانان استان و همدستان وی که پیش از این در دادگاه کیفری ۲ استان فارس محاکمه و به مجازات حبس، جزای نقدی و انفصال از خدمات دولتی و شلاق محکوم شده بودند، در دادگاه تجدید نظر استان فارس نیز محکوم شدند و مجازات آنان مطابق قانون قطعی شد.

بر اساس رای این پرونده، حیدرعلی کامیاب کلانتری، مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان فارس از حیث اتهام ارتکاب ۲۸ فقره ارتشا و دریافت رشوه به مبلغ ۱۷ میلیارد و ۹۳۳ میلیون ریال به ۱۰ سال و یک ماه حبس و معادل همین میزان به جزای نقدی محکوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رأی شعبه اول دادگاه تجدید نظر این مدیر سابق استان فارس به انفصال دائم از خدمات دولتی و همچنین ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.

همدستان وی در این پرونده متهم ردیف دوم شهرام عبدالخانی از حیث پرداخت ۱۹ فقره رشوه به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال به متهم ردیف اول پرونده مجرم شناخته و به تحمل سه سال و یک ماه حبس محکوم شد. همچنین متهم ردیف سوم امین‌رضا آرام‌فر به اتهام پرداخت رشوه ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریالی به مدیر کل سابق ورزش و جوانان به تحمل ۳ سال و یک ماه حبس محکوم شد.

مجازات‌های این پرونده در مرحله بدوی با توجه به محتویات پرونده و مدارک موجود، اقرار صریح متهمان و همچنین نظر کارشناس رسمی دادگستری و اظهارات مطلعان در مرحله تجدید نظر تایید و رأی قطعی شده است.

کد خبر 567693 برچسب‌ها استان‌ فارس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان فارس سابق ورزش و جوانان استان فارس محکوم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه استقلال برای حل مشکل آکادمی و کسب مجوز حرفه‌ای

مسئولان استقلال برای آکادمی این باشگاه با چند گزینه صحبت کرده‌اند.

به گزارش مشرق، بحث جدایی اصغر حاجیلو به عنوان مدیر اکادمی استقلال از این باشگاه شنیده می‌شود و مسئولان استقلال به چند گزینه برای جانشینی او صحبت کرده‌اند.

آرش برهانی کاپیتان سابق استقلال یکی از نفراتی است که بحث حضور دوباره او در سمت مدیر اکادمی وجود دارد اما ظاهرا آقای گل سابق استقلال قصد دارد در لیگ یک و یا حتی لیگ برتر مربیگری کند.

امید روانخواه دیگر بازیکن سابق استقلال است که نام او نیز مطرح شده است اما فعلا روانخواه درگیر مربی‌گیری در پارس جنوبی جم است.

نام سیروس دین محمدی که سابقه همکاری در این تیم به عنوان مربی را در کارنامه دارد نیز به عنوان رئیس آکادمی در استقلال نیز وجود دارد که باید منتظر تصمیم مسئولان این باشگاه در این باره بود.

براساس قوانین حرفه‌ای‌سازی AFC، داشتن لایسنس A مربی‌گری برای مدیر آکادمی یک باشگاه جزو معیارهای A است که حتما باید رعایت شود تا مجوز حرفه‌ای صادر شود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر دستگیر شد
  • محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت احسان پهلوان
  • سرخپوش سابق پرسپولیس را محکوم کرد
  • آرش میراسماعیلی به تصرف در اموال دولتی محکوم شد!
  • بازداشت شهردار منتخب و یکی از اعضای شورای شهر نسیم شهر تهران
  • حکومت سابق داعشی ها را فراری داده است
  •  ۷۲۹ نفر به دلیل تخریب منابع طبیعی در کرمانشاه محکوم شدند
  • طالبان:حکومت سابق افغانستان زمینه فرار داعشی‌ها را فراهم کرد
  • برنامه استقلال برای حل مشکل آکادمی و کسب مجوز حرفه‌ای
  • ستاره سابق استقلال و پرسپولیس: من روماریوی ایران بودم اما حالا کسی جواب تلفنم را هم نمی‌دهد!