Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@06:00:13 GMT

دور برگشت لیگ در خانه کشتی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۷۰۵۹

دور برگشت لیگ در خانه کشتی برگزار می‌شود

به گزارش ایرنا و بنابر اعلام سازمان لیگ کشتی، در حالی که قرار بود مسابقات دور برگشت بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی، جام یادگار امام (ره) همانند دور رفت به میزبانی سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شود، به دلیل برخی نواقص و انجام تعمیرات در این سالن، خانه کشتی شهید «ابراهیم هادی» به عنوان میزبان دور برگشت معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی از یکشنبه ۹ آذرماه آغاز خواهد شد و مسابقات کشتی آزاد نیز از ۱۵ آذرماه آغاز می‌شود که با اعلام سازمان لیگ همه این رقابت ها به میزبانی خانه کشتی شهید ابراهیم هادی انجام خواهد شد.

محل برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

برنامه مسابقات و اسامی ناظران و داوران به شرح زیر است:

یکشنبه ۹ آذر:

فولاد اکسین خوزستان - هیات کشتی سیرجان (ساعت ۹:۳۰)

رعد پدافند ارتش - آریو برزن بهبهان (ساعت ۹:۳۰)

هیات کشتی سیرجان - سینا صنعت ایذه (ساعت ۱۱)

آریوبرزن بهبهان - فولاد اکسین خوزستان (ساعت ۱۱)

فولاد اکسین خوزستان - سینا صنعت ایذه (ساعت ۱۶)

هیات کشتی سیرجان - رعد پدافند ارتش (ساعت ۱۷:۳۰)

دوشنبه ۱۰ آذر:

هیات کشتی سیرجان - آریو برزن بهبهان (ساعت ۹:۳۰)

سینا صنعت ایذه - رعد پدافند ارتش (ساعت ۱۱)

رعد پدافند ارتش - فولاد اکسین خوزستان (ساعت ۱۶)

سینا صنعت ایذه - آریو برزن بهبهان (ساعت ۱۷:۳۰)

سرپرست مسابقات: محمد ابراهیم امامی

ناظر سازمان لیگ: محمد مصلایی‌پور

سرپرست فنی: سعید عباسی داور المپیکی (درجه S۱)

داوران درجه یک بین‌المللی: امیرحسین رهنما (سمنان)، کوروش تقی‌زاده (بوشهر)، بهنام شیرمحمدی (تهران)، علی پورکریم (تهران)، هژار عباسی (آذربایجان غربی).

داوران درجه دو بین‌المللی: ابوالفضل سبزعلی (تهران)، رضا صالح‌آبادی (خراسان رضوی)، محمد مارزی (هرمزگان)

جدول‌نویس: علیرضا وحیدیان‌پور و خیرالله غلامی (تهران)

مراسم وزن کشی از ساعت ۱۸ الی ۱۹ روز شنبه ۸ آذرماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها لیگ برتر کشتی لیگ کشتی آزاد و فرنگی فدراسیون کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر کشتی لیگ کشتی آزاد و فرنگی فدراسیون کشتی لیگ برتر کشتی لیگ کشتی آزاد و فرنگی فدراسیون کشتی اخبار کنکور فولاد اکسین خوزستان هیات کشتی سیرجان رعد پدافند ارتش سینا صنعت ایذه لیگ برتر کشتی دور برگشت خانه کشتی کشتی آزاد خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۷۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک استقلال خوزستان در وقت‌های تلف شده

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان این هفته موفق شد برابر گل گهر در سیرجان دست به کار بزرگی بزند و در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی با دو گل در آستانه شکست قرار گرفته بود، با یک تساوی ارزشمند کار را به پایان برساند.

سیروس پورموسوی در فصل گذشته و حتی در این فصل خاطرات تلخی در دقایق تلف شده و وقت اضافه بازی‌ها دارد. تیم او چه در لیگ برتر و چه در لیگ آزادگان دیدارهای زیادی را در ثانیه‌های پایانی با دریافت گل به پایان رسانده بود تا این موضوع کابوس بزرگی برای او شکل دهد.

اما اکنون شرایط کاملا برای پورموسوی و تیمش متفاوت پیش می‌رود؛ او در آخرین بازی تیمش با یک شاهکار از سوی بازیکنانش مواجه شد و آنها موفق شدند برابر تیم رتبه پنجمی گل گهر در سیرجان در شرایطی که با دو گل عقب افتاده بودند، در نهایت با تساوی در وقت اضافه کار را به پایان برسانند.

آبی‌ها خوزستانی پیش از این در پنج بازی و در وقت تلف شده گل دریافت کرده بودند تا با تساوی یا شکست کار را به پایان برسانند. اما اکنون طی سه بازی این تیم موفق شده در دقایقی که پیش از این برای آنها کابوس بود، با دستیابی به گل شادی را به اردوی خود ببرند. آنها برابر نفت آبادان توانستند به گل برتری دست یابند و مقابل آلومینیوم و گل گهر سیرجان نیز کار را به تساوی کشاندند تا اکنون بیش از گذشته برای رسیدن به امتیاز بقا امیدوار باشند.

دیگر خبرها

  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • رئیس هیات فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • بین یزدانی و قاسمپور انتخابی برگزار شود
  • شکست تیلور به نفع ایران شد/بین یزدانی وقاسمپور انتخابی برگزار شود
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • هت‌تریک استقلال خوزستان در وقت‌های تلف شده
  • اعلام نفرات برتر مسابقات پرس سینه خوزستان
  • لحظه تلخ ناامیدی ابرستاره کشتی جهان (عکس)