Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد منطقه دو یزد گفت: این نهاد هم‌زمان با هفته بسیج و سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع) با مشارکت خیران یزدی ۴۰۰ بسته معیشتی و ۴۰۰ بسته لوازم‌التحریر تهیه و در بین مددجویان تحت حمایت توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « احمد مزیدی»، رئیس کمیته امداد منطقه دو یزد در مراسم رزمایش کمک مؤمنانه به نیازمندان که در محل مسجد روضه محمدیه برگزار شد با بیان اینکه خیران یزدی همواره در مناسبت‌های مختلف توجه ویژه‌ای به خانوار تحت حمایت این نهاد و نیازمندان جامعه دارند و سعی دارند به شیوه‌های مختلف در خدمت‌رسانی به محرومین سهیم باشند، گفت: این نهاد هم‌زمان با هفته بسیج و سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع) با مشارکت خیران یزدی 400 بسته معیشتی و 400 بسته لوازم‌التحریر تهیه و در بین مددجویان تحت حمایت توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این مراسم که با حضور فرماندار شهرستان یزد برگزار شد، افزود: ارزش بسته‌های معیشتی، لوازم‌التحریر و لوازم بهداشتی (ماسک) که با همکاری و محوریت مراکز نیکوکاری بین مددجویان و نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود حدود 560 میلیون تومان است.

شایسته ذکر است: موسسه خیریه حضرت مجتبی(ع)(حامیم) شهرستان یزد وابسته به مجتمع آموزشی امام حسن مجتبی(ع) 100 میلیون تومان برای تامین این بسته های معیشتی و لوازم التحریر به کمیته امداد کمک کرد.

هم اکنون حدود 1000 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو یزد قراردارند و از خدمات حمایتی و فرهنگی این نهاد استفاده می کنند.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته معیشتی شبستان یزد کمیته امداد لوازم التحریر بین مددجویان منطقه دو یزد کمیته امداد تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۷۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱.۲ میلیون غذای گرم میان نیازمندان خوزستانی

به گزارش خبرنگار مهر، جمال شیبه ظهر امروز پنجشنبه در آئین توزیع ۲۴ هزار بسته معیشتی ویژه مددجویان کمیته امداد خوزستان اظهار کرد: در ایام ماه رمضان کمیته امداد استان بنا به رسالت ذاتی خود تلاش دارد تا با مشارکت خیران به خانواده‌های نیازمندان و مددجویان خدمت رسانی کند.

وی گفت: ثبت نام از خیران برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین، اطعام ایتام و دادن افطاری به مددجویان، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و دریافت زکات فطریه و کفارات از جمله طرح‌هایی است که در ماه رمضان با همکاری مراکز نیکوکاری، بسیج و سپاه و خیران در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه اجرایی می‌شود.

شیبه عنوان کرد: در طرح اطعام مهدوی با استفاده از ظرفیت آشپزخانه‌هایی که با محوریت مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی و هیأت‌های مذهبی مساجد ایجاد می‌شود، تلاش می‌شود تا با مشارکت خیران، ۱۳۰ هزار بسته معیشتی و در ماه رمضان یک میلیون و ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم (پویش افطاری ساده) تهیه و بین خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند توزیع می‌شود.

کد خبر 6064346

دیگر خبرها

  • توزیع 24 هزار بسته معیشتی در خوزستان
  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آذربایجان‌شرقی توزیع شد
  • توزیع ۱.۲ میلیون غذای گرم میان نیازمندان خوزستانی
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
  • توزیع سه هزار بسته معیشتی در تبریز
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس