Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_ فرمانده انتظامی قم گفت: یک انبار لوازم خانگی به ارزش ۸۱۱ میلیارد و ۹۹ میلیون ریال در استان کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی در گفت وگویی، در بیان جزییات این خبر افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قم پس از بررسی های اولیه و با همراهی کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) و ضابطان قضایی سپاه استان، محل احتکار تعداد زیادی لوازم خانگی را در یک انبار شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی و ورود کارآگاهان به داخل انبار، محموله لوازم خانگی احتکار شده شامل؛ 38 دستگاه یخچال، 6 دستگاه ماشین لباسشویی، 65 دستگاه بخاری، 2 دستگاه کولرگازی و 9 دستگاه آبگرمکن کشف شد و کارشناسان، ارزش اموال کشف شده را در مجموع 811 میلیارد و 99 میلیون ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان قم، با اشاره به دستگیری یک تَن و پلمب انبار مذکور اظهار داشت: متهم به همراه پرونده تشکیل شده، برای انجام مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی استان شد.

45 تُن شکر احتکار شده در تبریز کشف شدبیش از 108هزار "ماسک" احتکارشده در استان ایلام کشف ‌شدتهران| 16 هزار قوطی انواع روغن خوراکی احتکاری در ری کشف شد

میرفیضی خاطرنشان کرد: خرید و فروش کالاهایی که در قانون، ثبت آن ها در سامانه ثبت انبارها الزامی است؛ امتناع از آن مشمول احتکار، قاچاق و سایر تخلفات صنفی می شود.

وی از همشهریان خواست: در صورت مشاهده تخلفات از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 و یا شماره تماس 38700046 پلیس امنیت اقتصادی استان، گزارش های خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/452/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوازم خانگی کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۷۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف تخفیف در بازار لوازم خانگی/ عرضه و تقاضا کم شد

خبری از رونق معاملات در بازار لوازم خانگی نیست و همه خریدهای خود را به ماه های آینده موکول کرده‌اند اما نکته مهم اینجاست توزیع کالاها نیز توسط تولیدکنندگان قطره چکانی شده که به دلیل رکود خرید این کاهش عرضه محسوس نیست. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار لوازم خانگی در نخستین ماه از سال جدید همانند سال گذشته با رکود روبروست البته افزایش نرخ دلار باعث شد تا رکود بازار تشدید بیشتری پیدا کند اما هنوز بازار لوازم خانگی رشد قیمتی ندارد و فقط اکثر واحدهای تولیدی تخفیفات اعمال شده بر روی محصولات خود را یا حذف و یا کاهش داده‌اند.

مشاهده بازار نشان می‌دهد علی رغم تمام وعده‌ها در جمع آوری کالای قاچاق همچنان لوازم خانگی قاچاق در بازار به وفور یافت می شود و مشتری با مراجعه به فروشگاه هزینه محصول را پرداخت و ظرف دو یا سه روز آینده محصول خارجی را در درب منزل تحویل می‌گیرد.

 

جالب اینجاست در سطح فضای مجازی نیز تبلیغ کالاهای قاچاق بی کیفیت رونق بیشتری دارد حتی در بعضی از ویدیوها فروشنده‌ها مردم را ترغیب به خرید کالای قاچاق کرده و به آنها تاکید می‌کنند با ارزان بودن این کالاها چرا سراغ جنس ایرانی می‌روید!

در بحث قیمت کالاهای ایرانی نیز تعدادی از شرکت‌ها در اسفندماه سال گذشته قیمت برخی از محصولات خود را با 25 درصد افزایش دادند اما امسال هنوز افزایش قیمتی به صورت رسمی توسط شرکت‌ها اجرایی نشده و تولیدکنندگان به نوعی در بلاتکلیفی قرار دارند. از یک طرف نوسانات نرخ ارز و از طرف دیگر تعلل در ترخیص کالاها از گمرکات تولیدکنندگان را با چالش روبرو ساخته است.

در بازار نیز مردم دست از خرید کشیده و منتظر ثبات بازار هستند. در مجموع خبری از رونق معاملات در بازار لوازم خانگی نیست و همه خریدهای خود را به ماه های آینده موکول کرده‌اند اما نکته مهم اینجاست توزیع کالاها نیز توسط تولیدکنندگان قطره چکانی شده و اما به دلیل رکود خرید این کاهش عرضه محسوس نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد
  • فروش دلاری لوازم خانگی قاچاق در بازار امین حضور
  • حمایت دستگاه قضایی ایلام از پلیس برای برخورد با بدحجابی در جامعه
  • تسهیل احتکار و قاچاق به دلیل عدم نظارت بر انبارها در کهریزک
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد
  • توقیف یک دستگاه لندکروز میلیاردی در تمرچین
  • شغل‌های فنی که با هوش مصنوعی از بین نمی‌روند
  • کسادی بی‌سابقه بازار لوازم خانگی در ۱۵ سال گذشته
  • حذف تخفیف در بازار لوازم خانگی/ عرضه و تقاضا کم شد