Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مجلس به‌دنبال افزایش درصد غنی‌سازی هسته‌ای متناسب با نیازهای صلح آمیز کشور هستند. - اخبار استانها -

سیدعلی آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، از تلاش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جهت کاهش تعهدات جمهوری اسلامی در برجام خبر داد و اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش سطح غنی‌سازی هسته‌ای هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه به‌دنبال افزایش سطح غنی‌سازی هسته‌ای متناسب با نیازهای صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران هستیم گفت: بحث تکنولوژی هسته‌ای و دستاوردهای صلح ‌آمیز آن مباحث جدید کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی است.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پیگیر افزایش کارایی مراکز تحقیقات و فرآوری غنی‌سازی هسته‌ای مانند نیروگاه اراک و نطنز هستیم؛ با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از نیروگاه اراک تعطیل شده است اقدامات لازم برای احیای آن انجام خواهد شد.

آقازاده از ساز و کار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در رفع ابهامات قانون نظام وظیفه خبر داد و گفت: برنامه‌هایی برای اجرای عادلانه خدمت سربازی برای همه مشمولان سربازی داریم تا اکرام سربازان همچون گذشته حفظ شود که اکنون در مراحل مقدماتی قرار دارد.

فرمانده انتظامی گیلان: «بسیج» در حوزه مقابله با کرونا پیشتاز استفرمانده سپاه گیلان: بسیج و سپاه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی آمادگی کامل دارندفرمانده انتظامی گیلان: برخورد قاطعانه پلیس در انتظار متخلفان محدودیت‌های کرونایی است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشاورزی باید یک اشتغال و درآمد پایدار برای مردم استان گیلان باشد افزود: ایجاد زمینه‌های کشاورزی مکانیزه در گیلان و سهولت بازرگانی محصولات کشاورزی این استان در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان گفت: نمایندگان به‌دنبال افزایش صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی گیلان هستند تا محصولات کشاورزی این استان قابلیت فرآوری بیشتری داشته باشد و به‌دنبال آن شاهد  رشد اشتغال‌زایی و اقتصادی بیشتری در گیلان باشیم.

آقازاده با بیان اینکه استان گیلان دارای پتانسیل گردشگری بسیاری است عنوان کرد: به‌دنبال برنامه‌هایی هستیم تا بتوانیم از همه ظرفیت‌های گردشگری استان گیلان استفاده کنیم و به سبب آن مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان استان را کاهش دهیم.

نماینده مردم رشت در مجلس درباره مشکلات زیست‌محیطی حاصل از تخریب دو رودخانه زرجوب و گوهررود رشت گفت: در زمینه رفع مشکلات زیست‌محیطی ایجاد شده توسط این دو رودخانه طرح‌هایی ارائه شده است اما با توجه به حجم بالای تخریبات اندکی زمان‌بر است.

انتهای پیام/614/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مجلس شورای اسلامی غنی سازی هسته ای دنبال افزایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۷۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت

گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی و  گزارش کمیسیون عمران درباره طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه علنی روز سه‌شنبه _۴ اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز شد و گزارش کمیسیون کشاورزی درباره تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی درخصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی آن در اجرای ماده ۲۱۲ آیین نامه داخلی مجلس در دستور کار قرار گرفت.

گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف از اجرای جزء (۱) بند (س) تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ و ردیف ۱۶ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲، گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی و گزارش کمیسیون عمران درباره طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی نیز در دستور کار امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی است.

همچنین در نشست امروز قرار است گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار، گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری و گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آنها بحث و بررسی شود.

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح یک فوریتی استفساریه ماده ۴۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست درباره طرح استفساریه جزء ۱ بند الف ماده ۲ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰ نیز در دستور کار نشست امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر 747107

دیگر خبرها

  • اسلامی: تعداد نیروگاه‌های اتمی ایران افزایش می‌یا‌بد
  • اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش خواهد یافت
  • طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
  • اسلامی: امنیت مرکز‌های هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است
  • خاطر جمعی اسلامی از امنیت مراکز هسته‌ای کشور
  • امنیت مراکز هسته‌ای به صورت کامل برقرار است/ هیچ چالشی نداریم
  • امنیت مرکزهای هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است
  • اسلامی: امنیت مرکزهای هسته‎ای کشور به‌طور صد درصد برقرار است
  • امنیت مراکز هسته‌ای ایران ۱۰۰ درصد برقرار است