Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به اعزام گروه‌های جهادی رسانه به مناطق آسیب‌پذیر گیلان گفت: ارائه آموزش‌های سواد رسانه‌ به مردم مناطق محروم در دستور کار است. - اخبار استانها -

سرهنگ دوم پاسدار مهدی پارسا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، از اعزام گروه‌های جهادی رسانه به مناطق آسیب‌پذیر و نقاط حاشیه شهرها در گیلان خبر داد و اظهار داشت: این گروه‌ها در نخستین اقدام نسبت به احصا مسائل و مشکلات مناطق‌ محروم و آسیب‌پذیر اقدام کرده و سپس انعکاس مشکلات در رسانه‌های مختلف شهرستان یا استانی را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه مشکلات متعددی در مناطق آسیب‌پذیر و نقاط حاشیه شهر وجود دارد که نیازمند پیگیری است خاطرنشان کرد: مطالبه‌گری از مسئولان نسبت به مشکلات موجود در این مناطق نیز در برنامه است که گروه‌های جهادی‌ پس از احصاء و انعکاس اخبار مسائل موجود در مناطق از مسئولان مطالبه‌گری خواهند کرد.

پارسا با اشاره به ضرورت پیگیری مشکلات و مسائل موجود در مناطق محروم توسط گروه‌های جهادی رسانه خاطرنشان کرد: فعالان رسانه در جریان این مطالبه‌گری و پیگیری‌ها از مسئولان خواهند پرسید که برای برون‌رفت از مشکلات در مناطق محروم چه اقداماتی انجام دادند.

تمام خانوارهای گیلانی در طرح شهید سلیمانی پایش کرونایی می‌شوندفرمانده انتظامی گیلان: «بسیج» در حوزه مقابله با کرونا پیشتاز استفرمانده سپاه گیلان: بسیج و سپاه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی آمادگی کامل دارند

وی به یکی دیگر از برنامه‌های گروه‌های جهادی رسانه در حوزه آموزشی در مناطق آسیب‌پذیر استان اشاره کرد و بیان داشت: ارائه آموزش‌های مربوط به سواد رسانه‌ یکی از تخصص‌های اصحاب رسانه است که در این راستا می‌توانند این برنامه را برای جامعه هدف در مناطق محروم اجرا کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به راه‌اندازی 13 گروه جهادی رسانه از ابتدای امسال تاکنون در سطح استان گیلان خاطرنشان کرد: این گروه‌ها در شهرستان‌های مختلف کار خود را آغاز کردند.

پارسا برنامه شناسایی مناطق آسیب‌پذیر در سطح استان و تلاش برای رفع مشکلات این مناطق با کمک دیگر سازمان‌ها را جزو اساسی‌ترین برنامه‌های سپاه برشمرد و بیان کرد: در ابتدای سال، 3 منطقه آسیب‌پذیر شناسایی شده بود که این تعداد امروز به 22 منطقه افزایش پیدا کرده و در شهرستان رشت نیز حدود 7 محله آسیب‌پذیر شناسایی شده است.

وی محله سیاه اسطلخ، آج بیشه، سلیمانداراب، معلولین، ولکس، فخب و جماران را از جمله محلات آسیب‌پذیر شناسایی شده در رشت عنوان کرد و افزود: یکی دیگر از وظایفی که بر عهده گروه‌های جهادی رسانه گذاشته شده در واقع پوشش اخبار فعالیت‌های سپاه و بسیج در حوزه‌های مختلف عمران، راه روستایی، پل‌سازی و ساخت مسکن محرومان در مناطق مختلف استان است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان ابراز داشت: هدف از پوشش اخبار فعالیت‌های سپاه و بسیج در مناطق مختلف این است که مردم با فعالیت‌ها و اقدامات سپاه و بسیج در مناطق مختلف بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام/612/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان گروه های جهادی رسانه مناطق آسیب پذیر مناطق محروم گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۷۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند

اسلام خیری مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی مهاباد گفت: به‌مناسبت هفته سلامت، بسیج دانشجویی جامعه پزشکی در قالب اردو‌های جهادی در مناطق سیدآباد با یک اکیپ پزشکی متشکل از پزشک متخصص زنان و زایمان، پزشک عمومی، پرستار و ماما و دارویار خدمات رایگان ارائه کردند.

وی افزود: در قالب این طرح خدمات مامایی، پرستاری، دیابت، قند و فشارخون ارائه می‌شود.

خیری اضافه کرد: همچنین پارسال کانون بسیج جامعه پزشکی مهاباد به هزار و۷۸۰ نفر در مناطق روستایی و شهری خدمات رایگان پزشکی ارائه کرده است.

به گفته مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی مهاباد، حفظ سلامت همگانی در مناطق کمتربرخوردار با خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی