Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشد 37 درصدی پرتفوی و کاهش 4.1 درصدی نسبت خسارت از ویژگی های مهم فعالیت فنی بیمه آسیا در هفت ماهه نخست سال جاری است.

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، مسعود بادین، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در جلسه معارفه احمد دارابی سرپرست مدیریت پروژه توسعه امور فنی مناطق، با تبریک هفته بسیج به کلیه بسیجیان غیور کشور به ویژه اعضای بسیج پایگاه مقاومت بیمه آسیا، تاکید کرد: در شرایط دشوار اقتصادی ناشی از تحریم ها و شیوع بیماری کرونا، یکی از موثرترین راهبردها برای حل مشکلات، حرکت جهادی و تفکر بسیجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل بیمه آسیا در ادامه این جلسه، گزارشی از فعالیت بیمه آسیا در هفت ماهه نخست امسال ارائه کرد و عملکرد فنی شرکت را در این مدت درخشان و بسیار امیدوارکننده خواند و رشد 37 درصدی تولید و کاهش4.1 درصدی نسبت خسارت بیمه آسیا را از ویژگی های مهم عملیات بیمه ای در این بازه زمانی توصیف کرد.

نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا در ادامه، به موضوع ایجاد مدیریت پروژه توسعه امور فنی مناطق اشاره کرد و هدف از این تصمیم را در راستای افزایش حدود اختیارات مناطق و تسریع در انجام کارها و کاهش چرخه اداری و در نهایت افزایش چابکی در شرکت عنوان نمود.

مسعود بادین تصریح کرد: ارائه شیوه نامه اجرایی در امور فنی، گزارش های دوره ای و کنترل های عملیاتی و تسهیل در هماهنگی مناطق با بخش های فنی شرکت را از وظایف اصلی این مدیریت جدید اعلام کرد.

در این جلسه همچنین، بهروز ناظمی عضو هیات مدیره و معاون امور استان ها و شبکه فروش، مهدی شریفی عضو هیات مدیره و معاون فنی بیمه های اشخاص و مسئولیت، غلامرضا سرلک معاون فنی بیمه های اموال و محمد افتخاری معاون مالی و اقتصادی، در سخنانی با تقدیر از تصمیم شایسته مدیرعامل بیمه آسیا در ایجاد مدیریت پروژه توسعه امور فنی مناطق، این اقدام را در جهت تقویت عملکرد مناطق و شعب و حمایت هر چه بیشتر از شبکه فروش و همچنین بهبود کارایی شرکت، توصیف کردند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه آسیا بیمه آسیا پول نیوز صنعت بیمه پرداخت خسارت بیمه نامه بیمه آسیا هیات مدیره امور فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی از عملکرد وزارت کار و تأمین اجتماعی: کارگران ساختمانی هنوز بیمه نشده‌اند!

اکبر شوکت نماینده کارگران ساختمانی اظهار داشت: نه تنها کسی بیمه نشده، بلکه بیمه ۳۰۰ الی۴۰۰ هزار بیمه شده هم در این دولت قطع شده است.

به گزارش ایلنا، وی درخصوص آخرین وضعیتِ بیمه کارگران ساختمانی گفت: نه تنها کسی بیمه نشده، بلکه بیمه ۳۰۰ الی۴۰۰ هزار بیمه شده هم در این دولت قطع شده است. در یک کلام بگویم که فعلا در مرحله‌ی یاس و ناامیدی هستیم؛ از یک طرف با عملکرد وزیر کار، معاون روابط کار ایشان و رئیس سازمان تأمین اجتماعی، صنف کارگران ساختمانی به طور کامل منحل شده است و از طرفی دیگر مشکل بیمه کارگران ساختمانی حل نشده است.

شوکت گفت: کانون کارگران ساختمانی کشور دو سال بلاتکلیف است و انجمن‌های صنفی نیز به نوعی از حیز انتفاع ساقط شده‌اند. در دوره‌های قبل حدود یک میلیون بیمه شده ساختمانی داشتیم، اما متأسفانه تمام این اندوخته‌ها و تلاش‌ها برای بیمه کارگران ساختمانی از بین رفته است. در حال حاضر تعداد بیمه شدگان ساختمانی کمتر از ۶۰۰هزار نفراست.

وی بیان کرد: چهار سال در مجلس دوندگی کردیم و برآیند این وضعیت اصلاح بیمه کارگران ساختمانی و افزایش ۲۵ درصدیِ عوارض ساختمانی بود. اگر چه به این مصوبه انتقاداتی وارد است، اما ما تلاش کردیم تا اصلاحیه ماده ۵ بیمه کارگران ساختمای به نتیجه برسد. مسئله این است که بی‌توجهیِ وزیر کار، معاون روابط کار ایشان و رئیس سازمان تأمین اجتماعی نسبت به کارگران ساختمانی و انجمن‌های آن‌ها مشهود است. این بی‌توجهی آنهم در مورد کارگرانی که شغل آن‌ها سخت و زیان‌آور و از پرخطرترین مشاغل است، ظلم مضاعف است.

شوکت گفت: رئیس‌جمهور بر حل مشکل بیمه کارگران ساختمانی تاکید کردند و دستور به حل این مشکل دادند، اما اقداماتی که تاکنون صورت گرفته به نوعی دهن کجی به دستور ایشان است. نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه کاملا در تضاد با دستور ایشان عمل شده و همه چیز را به ویرانی کشاندند. نزدیک به ۵۰۰ هزار خانواده در نوبت بیمه اجتماعی هستند و عملا هیچ عملکرد مثبتی ندیدم. ما کاملا از عملکرد وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی ناراضی هستیم.

وی در مورد استفساریه جدید مجلس در مورد بیمه کارگران ساختمانی گفت: ببینید برخی نمایندگان مجلس به دنبال این بودند که منابع بیمه کارگران ساختمانی را محدود کنند که خوشبختانه کمیسیون اجتماعی اجازه این کار را نداد.

شوکت تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی از سال ۵۲ تا کنون ۸ الی ۱۶درصد از پیمان‌های ساختمانی پول دریافت کرده، اما این پول را صرف بیمه کارگران ساختمانی نکرده است. همچنین این سازمان از محل عوارض ساختمانی نیز مبلغ دیگری دریافت کرده که این مبلغ در حال حاضر به ۲۵درصد پروانه ساختمانی رسیده است.

وی بیان کرد: ما باید به سمت دریافتِ یکسانِ این منابع برویم و این موضوع را در مجلس جدید پیگیری خواهیم کرد. یعنی دریافتیِ تأمین اجتماعی از محل پیمان‌ها، با ۲۵ درصدی که از عوارض ساختمانی می‌گیرد، این دو باید با هم تلفیق و در یک محل ذخیره شوند. در این صورت ما منابع خوبی برای بیمه کارگران ساختمانی خواهیم داشت. الان این دو منابع با هم تلفیق نمی‌شوند و سازمان تامین اجتماعی هم در قبالِ هزینه‌ی این منابع پاسخگو نیست.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • عملکرد تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است نه حذف ژاپن
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • حیرت بلینگام از درخشش وازکز مقابل بارسلونا؛ اسطوره لعنتی رئال مادرید! / عکس
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • نارضایتی از عملکرد وزارت کار و تأمین اجتماعی: کارگران ساختمانی هنوز بیمه نشده‌اند!
  • تلاش مناطق آزاد برای جذب گردشگر داخلی و غرب آسیا
  • رشد ۲۵ درصدی جابه‌جایی کالا در استان کرمانشاه