Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@03:17:31 GMT

۵۷ پروژه شاخص در ۴۰ روستای زنجان انجام شده است

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۷۷۴۹

۵۷ پروژه شاخص در ۴۰ روستای زنجان انجام شده است

فرشاد پیری در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در حوزه عمران و زیر ساخت از سال ۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون هم اقدامات خوبی را انجام داده است.

وی اظهار کرد: از سال ۹۶ تاکنون ۵۷ پروژه شاخص و تاثیر گذار در ۴۰ روستای استان توسط قرار گاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت: برای اجرای این عملیات ۱۰ میلیارد تومان هزینه و به بهره برداری رسیده است.

پیری تاکید کرد: برای یکی از روستاهای خدابنده که فاقد هر گونه آب شرب سالم بود با همت اهالی و شرکت آب و فاضلاب طراحی و اجرای تامین قنات به طول ۲۵ متر انجام شد و هزار ۷۰۰ متر مخزن انجام شده است.

وی افزود: این پروژه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، ابراز داشت: مرمت ولایروبی قنات، مرمت منبع آب و تعویض وتعمیر شبکه توزیع، بهسازی چشمه مرمت مخزن، احداث منبع آب وخط انتقال و حفر چاه و تجهیز از عمده فعالیت‌های این مجموعه است.

پیری گفت: امسال نیز قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با کمک دستگاه‌های اجرایی، خیرین واهالی روستاها، طرح آبرسانی به برخی روستاهای مورد نظر را عملیاتی خواهد کرد.

کد خبر 5079955

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته بسیج پیری ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا کرمانشاه شیراز آمار کرونا گرگان بارش باران بوشهر بسیج بارش برف ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان کرج قرارگاه پیشرفت و آبادانی پیشرفت و آبادانی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۷۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

علیرضا حسینی امروز در بازدید از واحدهای در حال احداث پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر گفت: در صورت تامین و تخصیص به موقع تسهیلات بانک مسکن و همچنین تامین و تکمیل آورده‌های متقاضیان مسکن واحدهای این پروژه بزرگ تا پاییز سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار نیر افزود: طبق اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل ۲۱۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهرستان نیر در دست ساخت است ، در این شهرستان ۶۹۷ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌ و پس از بررسی‌های لازم ۱۶۱ متقاضی تایید نهایی و حائز شرایط شناخته شدند.

سقف وام نهضت ملی مسکن در اردبیل ۵۵ میلیارد ریال و در شهرستان‌های استان سه میلیارد ریال در نظر گرفته شده است و به متقاضیان نهضت ملی مسکن که پیامک واریز وجه را دریافت کرده اند، توصیه شده است با پرداخت آورده اولیه به ساخت واحدها در سریع‌ترین زمان کمک کنند تا واحدها به موقع تحویل داده شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • زنجان رکورددار آلودگی هوا/ شاخص کیفی ۲۰ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • آماده باش ارتش و سپاه در مناطق سیل زده /۳ سیل‌زده نجات یافتند
  • اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • آخرین جزئیات از ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان