Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی و زمانی بایست اعتبارات دستگاه های اجرایی صرف پروژه هایی شود که قابلیت اتمام شدن در یکسال باقی مانده از عمر دولت را داشته باشند.

 به گزارش برنا از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز سه شنبه ۴ آذر ماه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی با اشاره به این موضوع که اولویت اعتبارات استان بر اتمام پروژه های نیمه تمام است، گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی و زمانی بایست اعتبارات دستگاه های اجرایی صرف پروژه هایی شود که قابلیت اتمام شدن در یکسال باقی مانده از عمر دولت را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: در این میان دستگاه های اجرایی که پروژه های نیمه تمام دارند و خود توان مالی برای اتمام آن ندارند و قابل واگذاری است می توانند این طرح ها را به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار نمایند.

وی افزود: بر اساس قانون دستگاه ها می تونند پروژه های نیمه تمام خود را تا قبل از پایان سال به بخش خصوصی واگذار کنند و بایست نسبت به اعلام این پروژه ها اقدام نمایند.

استاندار ایلام  به مشکلات آب و فاضلاب استان پرداخت و گفت: این حوزه بدهی زیادی به پیمانکاران دارد و از این رو باید به دنبال درآمد زایی و تهاتر در جهت رفع مشکلات باشد.

وی در ادامه بر تکمیل پروژه های نیمه تمام آب و فاضلاب تاکید کرد و افزود: در این راستا فروش اموال مازاد و پرداخت بدهی پیمانکاران باید در اولویت این شرکت قرار بگیرد.

سلیمانی دشتکی در ادامه به جذب اعتبار مناسب برای طرح های مختلف استان اشاره کرد و گفت: در سفر دکتر نوبخت طرح هایی از جمله آب رسانی به ملکشاهی، تصفیه خانه ایلام و چند طرح دیگر اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان اختصاص یافت که در تسریع روند آنها موثر است.

استاندار ایلام در بخش دیگری صحبت های خود با اشاره به هفته بسیج با تبریک این هفته گفت: نقش بسیج در همه دوران انقلاب برای همیسه جاودان و ماندگار خواهد ماند.

وی در ادامه گفت: امروز آرامش، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا، ایثارگران و بسیجیان است.

وی افزود: بسیج چه در زمان دفاع مقدس، چه در زمان بازسازی و اکنون در این روزهای سخت کرونایی بعنوان دلسوز نظام همواره در کنار مردم بوده است.

گفتنی است که در این نشست وضعیت طرح های نیمه تمام قابل واگذاری دستگاه های آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، آب و فاضلاب و شهرداری و تفاهم نامه پروژه های جهش تولید جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طرح نیمه تمام اولویت تکمیل پروژهای نیمه تمام پروژه های نیمه تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۷۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور بازرس کل برای رفع نقاط حادثه‌خیز کردستان

بازرس کل کردستان بر لزوم تسریع در بهسازی راه‌های مواصلاتی، شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز استان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، عیسی هواسی ظهر امروز با حضور سرزده در مرکز مدیریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و کنترل راه‌های استان، از آخرین روند نحوه ارائه خدمات جاده‌ای و سفر ایمن به مسافران نوروزی در کردستان مطلع شد.

بازرس کل استان کردستان ضمن بررسی آمار تعداد ترددهای داخل استان و تصادفات جاده‌ای در ایام نوروز، بر لزوم تسریع در بهسازی راه‌های مواصلاتی، تلاش برای شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز، اصلاح هندسی راه‌ها به جای تعریض غیر فنی آنها، نوسازی ناوگان‌های حمل و نقل عمومی، نظارت بر نحوه خدمات‌رسانی تعاونی‌های مسافربری و صدور بارنامه‌ها، سرعت بخشی به پروژه‌های نیمه تمام، افزایش ایمنی راه‌ها و تمکیل هرچه سریع‌تر پروژه های عمرانی در پایانه‌های مرزی تأکید کرد.

وی با بیان اینکه فعالیت در راهداری نوعی جهاد محسوب شده و یکی از کارهای سخت و طاقت فرسا است، گفت: مطالبات این قشر زحمتکش سریع پرداخت و برای بهبود وضعیت معیشتی آنان تلاش شود.

هواسی در ادامه خواستار اهتمام و توجه ویژه مسئولان برای تکمیل طرح کریدور شمال غرب به جنوب در استان کردستان شد و تصریح کرد: اعتبارات این پروژه نیمه تمام باید پیگیری و اختصاص یابد چراکه با تکمیل این طرح، گامی بزرگ در مسیر ارتقای ایمنی راه‌ها و کاهش تلفات مالی و جانی در استان برداشته خواهد شد.

بازرسی کل استان کردستان با اشاره به اینکه در حال حاضر 700 راه روستای در استان فاقد روکش آسفالت هستند، توجه به ارتقای کیفیت و سطح بهره‌برداری از راه‌های روستایی را در جهت تحقق شعار سال بسیار حائز اهمیت دانست و یادآور شد: افزایش کیفیت جاده‌ها و سهولت دسترسی، تأثیر بسزایی در مهاجرت معکوس و جهش تولید با مشارکت مردم روستا خواهد داشت.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • آغاز فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد بر اساس بودجه ۱۴۰۳
  • شروع فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد براساس بودجه ۱۴۰۳
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام
  • تکمیل راه‌های نیمه‌تمام مازندران به تأمین اعتبارات نیاز دارد
  • رئیسی: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم است
  • دستور بازرس کل برای رفع نقاط حادثه‌خیز کردستان