Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@08:02:53 GMT

چند شرکت در صف عرضه اولیه قرار دارند؟

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۷۹۷۲

چند شرکت در صف عرضه اولیه قرار دارند؟

به گزارش افکارنیوز،

سه شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری کوثر بهمن، چوب خزر کاسپین و سپیدار سیستم در نوبت عرضه اولیه قرار دارند. البته با توجه به اینکه زمان ارائه گزارش‌های شش‌ماهه حسابرسی‌شده نزدیک است این شرکت‌ها باید گزارش‌های ‌لازم را منتشر کنند و امیدنامه خود را بر اساس گزارش‌های شش‌ماهه تکمیل کنند. ‌

بنابراین عرضه اولیه این شرکت‌ها منوط به تکمیل این گزارش‌ها بوده و زمان دقیق عرضه اولیه سهام آن‌ها مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران در حوزه مواد و محصولات دارویی، صنایع فروآلیاژ ایران ‌در حوزه ریخته‌گری آهن و فولاد، پالایش قطران زغال سنگ، شرکت شیمیایی رازی ‌ (با برند چسپ رازی)، شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزار نگین (توسن)، شرکت سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی ، شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی ‌و همچنین استارتاپ تپسی ‌(پذیرش مشروط) به تازگی پذیرش شده اند.

از پذیرش تا درج شرکت ۶ ماه زمان لازم است که سه ماه نیز امکان تمدید دارد. شرکت ها از زمان درج  تا عرضه اولیه نیز ۶ ماه فرصت اولیه دارند که این فرصت دو ماه قابلیت تمدید دارد. بنابراین در مجموع یک شرکت از پذیرش تا عرضه اولیه یک سال و پنج ماه فرصت دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عرضه اولیه سهام صندوق بازنشستگی سرمایه سهام بورس صندوق بازنشستگی عرضه اولیه عرضه اولیه گزارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۷۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز :

کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ امروز سه‌شنبه به‌تاریخ ۲۸ فروردین ماه سال جاری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش  قابل مشاهده است.

اسامی معرفی‌شدگان دارا حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشس و ...) در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرسwww.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام نمایند.

شایان ذکر است کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

 داوطلبانی که فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره‌ها  غیرروزانه شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب هر یک از کدرشته‌محل‌های مربوط به دانشگاه‌های امام صادق(ع)، جامع امام حسین(ع) و علوم انتظامی امین هستند، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم مطابق توضیحات انتهای دفترچه، می‌توانند کدرشته‌محل‌های مربوط به دوره‌های روزانۀ فقط دانشگاه‌های مذکور را با توجه به مجموعه امتحانی خود نیز انتخاب نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • برنامه ریزی برای پذیرش شرکت‌های کرمانشاه در بازار سرمایه
  • زمان واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان 
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • حجم ۸۰۰۰ میلیارد تومانی معاملات در بازار سرمایه توسط کرمانشاهیان
  • تمدید ثبت نام آزمون مدارس استعداد‌های درخشان
  • جزئیات کامل زمان‌بندی برگرازی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تمدید ثبت نام آزمون مدارس استعداد‌های درخشان 
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد
  • نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳