Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سازمان امداد ونجات، مهدی ولی‌پور در این دیدار گفت: یکی از افتخارات ما این بوده که در حوادث مختلف عزیزان‌ ما در ستاد کل نیروهای مسلح به‌ویژه هوانیروز ، در کنار امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر بوده اند.

وی ادامه داد: یکی از اهداف این دیدار، قدردانی و تشکر از زحمات عزیزان هوانیروز است که همواره در راستای عملیات‌های امدادونجات، دوشادوش امدادگران در خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان از جمله در حوادثی مثل زلزله‌ی تاسف‌بار کرمانشاه و سیل سال گذشته در ۲۵ استان کشور همکاری داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی‌پور توضیح داد: اگر خدمات هوانیروز نبود، شاید نمی‌توانستیم خدمت مورد انتظاری که باید به آسیب‌دیدگان ارائه می‌شد را به‌تنهایی ارائه دهیم.

رئیس سازمان امدادونجات اضافه کرد: امیدواریم در قالب تفاهم‌نامه‌ی مشترک با هوانیروز بتوانیم ضمن حفظ تعامل موجود، سطح همکاری‌ها را افزایش دهیم تا در نهایت در حوادث بهتر از همیشه به مردم یاری برسانیم.

ولی‌پور گفت: انشاءالله حادثه‌ای رخ ندهد. اما اگر در موقعیت پاسخ‌دهی قرار گرفتیم، قطعا با همکاری هوانیروز خدمات سریع و موثری ارائه خواهیم داد.

امیر سرتیپ دوم خلیان یوسف قربانی، فرمانده‌ هوانیروز ارتش نیز در این دیدار گفت: تعامل بسیار خوبی بین هوانیروز و هلال‌احمر وجود داشته است. درحال‌حاضر هم با حضور آقای دکتر همتی و رئیس سازمان امدادونجات این روابط بهتر شده و رو به گسترش است.

امیر سرتیپ دوم خلبان قربانی ادامه داد: هوانیروز و مرکز امداد هوایی هلال‌احمر دو یگان هلی‌کوپتری محسوب می‌شوند و بهتر در کنار یک‌دیگر قرار می‌گیرند.

وی اظهارداشت: هرکجا که اتفاق ناگواری برای مردم عزیز کشورمان رخ دهد و نیاز به حضور هوانیروز باشد، بلافاصله در صحنه حاضر خواهیم شد و در کنار هلال‌احمر ماموریت‌های سخت را انجام می‌دهیم.

فرمانده‌ هواپیمای نیروی زمینی ارتش گفت: هوانیروز و هلال‌احمر مثل دو برادر فعالیت و همکاری می‌کنند. تعامل آن‌ها در حوادثی مثل زلزله‌ی کرمانشاه، سیل گلستان و آتش‌سوزی‌های مختلف ثابت شده است. به‌این‌ترتیب تعداد زیادی از هم‌وطنان‌مان که راه دسترسی زمینی به آن‌ها وجود نداشته با هلی‌کوپتر نجات پیدا کرده‌اند.

امیر سرتیپ دوم خلبان قربانی یادآور شد: هنگام وقوع حوادث و سوانح وقتی صدای بالگرد به‌گوش مردم آسیب‌دیده می‌رسد، قوت‌ قلبی برایشان است. در زلزله‌ کرمانشاه کار بسیار بزرگ و بی‌سابقه‌ای در تاریخ انجام شد و در نصف روز نزدیک ‌به ۷۰۰ سورتی پرواز انجام شد و مردم به‌خاطر وجود بالگردها و همکاری هوانیروز و هلال‌احمر کم‌ترین آسیب را دیدند.

برچسب‌ها ریاست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ستاد کل نیروهای مسلح کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح کرمانشاه ستاد کل نیروهای مسلح کرمانشاه اخبار کنکور هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۸۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۳۷ حادثه در تعطیلات نوروزی کرمانشاه

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : با توجه به در حال انجام بودن سفر‌های نوروزی تمام تمهیدات لازم برای پوشش امدادی و ارائه خدمات به مسافران و همشهریان اندیشیده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: ۸۴۰ نیروی امدادی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در بیش از ۵۰ پایگاه ثابت و سیار در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند تا در صورت وقوع حوادث در سریع‌ترین زمان ممکن بتوانند پاسخگوی هم‌وطنانمان باشند.

محمدی بیان کرد: تیم‌های واکنش سریع و تیم امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در آمادگی کامل قرار دارند تا در هنگام بروز حوادث خاص در سریع‌ترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شوند.

وی با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای استان کرمانشاه افزود: با توجه به احتمال وقوع طغیان رودخانه‌ها و بروز سایر حوادث تیم‌های جمعیت هلال‌احمر در آماده‌باش کامل قرار دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: از ۲۴ اسفندماه تا روز چهارم فروردین، ۳۷ حادثه در استان کرمانشاه به وقوع پیوسته که متاسفانه پنج نفر جان باختند و ۵۳ نفر درمان سرپایی و ۱۳ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

محمدی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز تیم‌های جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با حضور در مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها و همچنین اماکن پرتردد نسبت به ارائه خدمات فرهنگی اقدام کرده‌اند که غرفه‌های دوستدار کودک این جمعیت مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: تیم‌های جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تاکنون به ۲۷ هزار نفر ارائه خدمت داشته‌اند و توسط داوطلبان این جمعیت نیز بیش از ۷۰۰ بسته معیشتی بین افراد کم‌برخوردار توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تاکید کرد: تیم‌های جوانان و امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه تا پایان تعطیلات نوروزی در حالت آماده‌باش قرار دارند و تا بازگشت آخرین مسافر نوروزی پاسخگوی هم‌وطنانمان خواهند بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سقوط ۴ نفر از کوه «ژالانه» پاوه
  • فعالیت‌های فرهنگی شهرداری باید در تمام مناطق شهر گسترش یابد
  • خدمت رسانی هلال‌ احمر مازندران به حدود ۴۰۰ هزار مسافر نوروزی
  • خدمت‌رسانی هلال احمر تایباد به بیش از هزار مسافر نوروزی
  • توصیه امام جمعه کرمان به رانندگان و مسافران نوروزی + فیلم
  • هلال احمر درسال جدید با عزمی راسخ در مسیر خدمت به مردم گام بردارد
  • خدمت رسانی به ۲۷۶ مصدوم توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی
  • آمادگی کامل گیلان برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی
  • وقوع ۳۷ حادثه در تعطیلات نوروزی کرمانشاه
  • ۱۵ هزار نفر از خدمات نوروزی هلال احمر چهارمحال و بختیاری بهره‌مند شدند