Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسابقات هفته هفتم لیگ فوتبال ستارگان قطر از عصر پنج شنبه با بازی حساس الاهلی و الریان آغاز می‌شود؛ جایی که یاران امید ابراهیمی مقابل تیم شجاع خلیل‌زاده قرار می‌گیرند. در این بازی رویارویی هافبک سابق استقلال و مدافع سابق پرسپولیس تماشایی خواهد بود.

بعد از این بازی دیدار قطر اس سی مقابل العربی انجام خواهد شد که باز هم علی کریمی و مهدی ترابی بازیکنان فصل گذشته تیم‌های آبی و قرمز پایتخت مقابل هم قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد محمدی به دلیل مصدومیت در این بازی العربی را همراهی نمی‌کند.

بازی‌های هفته هفتم لیگ قطر روز جمعه نیز پیگیری می‌شود که روزبه چشمی با پیراهن ام‌صلال برابر السد ، صدرنشین مقتدر رقابت‌ها قرار می‌گیرد و مدافع ایرانی کار سختی در تقابل با ستاره‌های شاخص السد خواهد داشت.

همچنین آخرین تقابل ایرانی‌ها در بازی الدحیل و الخریطات رقم می‌خورد که رامین رضاییان مدافع سابق پرسپولیس مقابل پژمان منتظری مدافع سابق استقلال بازی می‌کند.

256 251

کد خبر 1459443

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مهدی ترابی رامین رضاییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار از روی دست نکونام نقاشی کرد!

به گزارش "ورزش سه"، برتری پرگل پرسپولیس مقابل صنعت نفت، شباهت زیادی به اولین برد نکونام با استقلال داشت. بردی که دقیقا با نتیجه سه بر صفر مقابل همین صنعت نفت و در ورزشگاه تختی رقم خورد.

حالا و هفت ماه پس از آن بازی، پرسپولیس نیز دقیقا با نتیجه پرگل سه بر صفر از سد آبادانی‌ها گذشت تا موقتا به صدر جدول لیگ برسد.

البته که در روز پیروزی آبی‌ها مقابل صنعت نفت در هفته اول لیگ، عبدلله ویسی هدایت زردپوشان را عهده‌دار بود.  در آن دیدار استقلال با گل‌های مطهری، حردانی و رضاوند موفق به آغاز رویایی لیگ بیست و سوم در آبادان شد.

جالب آنکه در آن بازی هم استقلال یک گل در نیمه اول و دو گل‌ را در نیمه دوم به ثمر رسانده بود. اتفاقی که همانندش در بازی دیروز پرسپولیس مقابل صنعت نفت نیز رخ داد.

دیگر خبرها

  • اعتراف مدافع شمس آذر؛ استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم
  • پیچ استقلال تندتر است، حریفان پرسپولیس سخت تر!
  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| حضور مدافع سابق، اعتراض به داور و شعار ویژه برای گلزن آبی‌ها
  • ستاره سابق نفت مشتاق قهرمانی پرسپولیس!
  • ستاره سابق استقلال راضی از ازدواج و تاهل!
  • اوسمار از روی دست نکونام نقاشی کرد!
  • صدر را بگیر
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس