Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:08:47 GMT

تیم فولاد خوزستان در مقابل گل گهر سه غایب دارد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۸۱۷۵

تیم فولاد خوزستان در مقابل گل گهر سه غایب دارد

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا با اعلام باشگاه فولاد خوزستان، این تیم در بازی هفته سوم لیگ برتر مقابل گل گهر سیرجان، ایوب والی و سینا زامهران ۲ بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در ترکیب این بازی ندارد.

همچنین حسین کعبی مربی و دستیار نکونام که در بازی مقابل استقلال توسط داور از روی نیمکت اخراج شد، در این بازی نمی تواند تیمش را همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساسان انصاری و مجتبی نجاریان ۲ بازیکن ملی پوش فولاد که چندی پیش به کرونا مبتلا شدند اکنون شرایط مناسبی داشته و سرخپوشان اهوازی را در این دیدار همراهی می‌کنند.

دیگر بازیکنان تیم به لحاظ جسمی شرایط خوبی داشته و آماده بازی هستند. فولادی‌ها با گرفتن سه امتیاز این دیدار می‌توانند به صدر جدول رده بندی صعود کنند.

شاگردان نکونام که هفته گذشته از سد تیم قدرتمند استقلال عبور کردند در مقابل گل گهر به فکر کسب دومین بردشان در لیگ بیستم هستند اگرچه کار دشواری در پیش دارند.

دیدار برگشت ۲ تیم فولاد و گل گهر سیرجان در فصل گذشته با تساوی بدون گل به پایان رسید. تیم فولاد تاکنون ۲ بار قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده است.

مهدی هاشمی نسب مربی تیم فولاد خوزستان گفت: گل گهر تیم بسیار خوبی است و در ۲ بازی اخیر عملکرد درخشانی داشته و توانسته در صدر جدول قرار گیرد به همین جهت بازی سختی در پیش داریم.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیمش اکنون در شرایط خوبی قرار دارند افزود: به هر حال ما هم فولاد خوزستان هستیم و قطعا برای برد وارد میدان می شویم، امیدوارم با دست پر به اهواز برگردیم.

تیم های گل گهر و فولادخوزستان از ساعت ۱۶:۱۰ روز پنجم آذرماه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

برچسب‌ها فولاد خوزستان خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان خوزستان اهواز فولاد خوزستان خوزستان اهواز اخبار کنکور فولاد خوزستان تیم فولاد گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۸۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران

به گزارش ورزش سه، مولینا سرمربی 46 ساله قرقیزستان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گفت: ایران تیم فوق‌العاده است و بازیکنان درخشانی دارد که رویارویی با آنها برای ما تجربه خیلی خوبی بود.

این مربی اسپانیایی گفت: اعتراف می‌کنم در نیمه دوم ایران از نظر تکنیکی و فیزیکی کاملاً از ما بهتر بود و ما خوشحالیم که تا همین جای مسابقات بالا آمدیم.

او گفت: ما بخش زیادی از انرژیمان را در دور مقدماتی صرف کردیم، بعضی از بازیکنان ما مصدوم یا دوکارته شدند اما به نمایش نیمه اولمان مقابل تیم پرقدرت ایران افتخار می‌کنیم. شاید اگر نیمه اول 1-1 یا 2-2 می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما ایران در نیمه دوم خیلی پرقدرت بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران او را تحت تاثیر قرار داد گفت: همیشه این انتخاب سخت است، ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.

دیگر خبرها

  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست