Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@04:54:05 GMT

هوای اصفهان همچنان برای گروه‌های حساس ناسالم است

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۸۱۸۲

هوای اصفهان همچنان برای گروه‌های حساس ناسالم است

بابک صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت کیفی هوای اصفهان اظهار داشت: در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۰ صبح امروز کیفیت هوای این شهر با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۴۱ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

وی افزود: روز گذشته نیز میانگین شاخص کیفی هوای شهر اصفهان با قرار گرفتن بر روی عدد ۸۵ در وضعیت سالم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرامور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه وضعیت کیفی هوا در ایستگاه‌های احمدآباد، استانداری و دانشگاه اصفهان به ترتیب با قرار گرفتن بر روی اعداد ۱۵۶، ۱۵۳ و ۱۶۲ در وضعیت ناسالم برای عموم است، اضافه کرد: کیفیت هوا در ایستگاه پروین با عدد ۱۴۹، خرازی با عدد ۱۱۶، رودکی با عدد ۱۰۸ و سگزی با عدد ۱۰۸ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

وی در خصوص وضعیت کیفی هوا در دیگر شهرستان‌های استان اصفهان نیز گفت: کیفیت هوا در خمینی شهر با عدد ۱۱۰ و نجف آباد با عدد ۱۱۴ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است و هوا در شاهین شهر و مبارکه به ترتیب با قرار گرفتن بر روی اعداد ۷۸ و ۹۸ در وضعیت سالم ثبت شده است.

کد خبر 5080212

منبع: مهر

کلیدواژه: آلودگی هوا اداره کل حفاظت از محیط زیست اصفهان هوای ناسالم ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا کرمانشاه شیراز آمار کرونا گرگان بارش باران بوشهر بسیج بارش برف ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان کرج وضعیت ناسالم قرار گرفتن بر روی برای گروه های حساس کیفی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای پاک برخی مناطق اصفهان ارمغان باران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان و شهر‌های مجاور با ۵۹ AQI وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.
بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر در ایستگاه پایش پارک زمزم با ۳۲، سپاهان شهر ۵۰، فرشادی ۳۳، فیض ۴۰، کاوه ۴۰، میرزا طاهر ۲۷ وولدان ۴۲، نجف آباد ۳۵، کاشان ۱۶ و سگزی ۲۷ وخمینی شهر ۴۵ AQI در وضعیت پاک است.
همچنین امروز شاخص کیفی هوا در ایستگاه‌های پایش هوادر مناطق پروین ۷۴ ف خرازی ۸۱، دانشگاه صنعتی ۶۴، رهنان ۵۶، زینبیه ۵۱، قهجاورستان ۷۴، کردآباد ۵۶ وشهر‌های مبارکه ۷۰، شاهین شهر ۶۱ AQI در وضعیت قابل قبول ودر شهر زرین شهر با ۱۳۳ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

دیگر خبرها

  • هوای پاک برخی مناطق اصفهان ارمغان باران
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • هوای اصفهان در وضعیت قابل قبول
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم
  • اعلام آلودگی هوای خرمشهر برای گروه‌های حساس
  • آلودگی هوا در ۵ شهر استان خوزستان
  • هوای اصفهان و کاشان برای گروه‌های حساس ناسالم است
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان