Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@07:09:33 GMT

چراغ سبز وزیر به آزادسازی واردات خودرو

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۸۲۱۰

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  در این شرایط به نظر می رسد دولت باید به دنبال راهکاری برای واردات خودرو به طریقی که اقتصاد کشور هم تحت فشار تقاضای ارز برای واردات خودرو قرار نگیرد باشد. خبر خوب در این زمینه این است که وزیرصمت نگاه مثبتی به واردات خودروداردوآنگونه که دبیرانجمن واردکنندگان خودرو می گوید قصد در تلاش برای آزادسازی واردات خودرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهدی دادفر با اشاره به فعالیت مثبت وزیر صمت جدید، گفت: آقای رزم حسینی نگاه بسیار دقیقی دارد و بسیار مناسب فعالیت می‌کند. اکنون دستور داده که مشکلات واردات خودرو در کمیته خودرو بررسی شود که خود این تصمیم نشان دهنده این است که دیگر با جنجال قرار نیست کار انجام شود و کار‌ها بهتر از گذشته پیش خواهد رفت. 

 

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو بیان کرد: نگاه وزیر جدید صمت این است که خودرو انحصاری است و قصد دارد واردات خودرو را آزاد کند که نگاه کاملا منطقی دارد.او با بیان اینکه آزادسازی واردات باعث رونق خودرو و کاهش قیمت‌ها می‌شود، گفت:  چنانچه با نرخ ارز فعلی واردات خودرو خارجی آزاد شود، قیمت خودرو‌های سه میلیارد تومانی، به کمتر از یک میلیارد تومان می‌رسد.

 

خودروتک

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: وزیرصمت اقتصاد جام نیوز واردات خودرو واردات خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت در قیمت‌گذاری پژو پارس از خود سلب مسئولیت کرد‌

آفتاب‌‌نیوز :

عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره گلایه متقاضیان سامانه یکپارچه از گرانی قیمت پژو پارس، اظهار داشت: در مورد قیمت جدید پژو پارس، شورای رقابت مسئول، سیاستگذار و قیمت‌گذار است.

وزارت صمت مجری سیاست‌های ابلاغی شورای رقابت است

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: وزارت صمت قانونا سیاستگذار قیمت‌گذاری خودرو نیست، ما فقط مجری سیاست‌هایی هستیم که به ما ابلاغ می‌شود.

وی در خصوص سامانه یکپارچه خودرو نیز گفت: در این خصوص سیاست شخصی خودم را عنوان می‌کنم ما معتقدیم که وزارت صمت سیاستگذار است و مجری نیست. سامانه یکپارچه توسط مسئول مربوطه با این قصد ایجاد شد که کمترین تقلب را در فروش خودرو داشته باشیم و حداکثر نظارت بر فروش خودرو اعمال شود. 

وزیر صمت اظهار داشت: ما به سمتی در حال حرکت هستیم که مردم دغدغه خودرو نداشته باشند و مردم خودشان با خودروسازان طرف باشند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • افزایش مدت گارانتی خودرو در ایران
  • موافقت وزیر صمت با حذف سامانه یکپارچه خودرو
  • تعطیلات ۲ روزه آخر هفته از نگاه دولت رئیسی /واردات خودرو به کجا رسید؟
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است
  • بازگشت بازار خودرو به ساحل آرامش
  • کلاف سر در گم واردات خودروهای کارکرده/ چرا کسی اجرای قانون را گردن نمی‌گیرد؟
  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • چراغ سبز افزایش قیمت خودرو داده شده
  • واکنش عجیب وزیر صمت به افزایش قیمت پژو پارس: ما که مجری نیستیم! | فیلم
  • وزیر صمت در قیمت‌گذاری پژو پارس از خود سلب مسئولیت کرد‌