Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا،‌ در مصاحبه با فاکس‌نیوز گفت: امروز ما فرآیند اجرای تصمیم اداره خدمات عمومی را شروع کردیم و هر آن چه را که بر اساس قانون لازم باشد، انجام خواهیم داد.

اداره خدمات عمومی که مرجع رسمی فدرال درخصوص تایید فرآیند انتقال قدرت بعد از انتخابات ریاست جمهوری است، به جو بایدن، رئیس جمهور منتخب، اعلام کرد که وی می‌تواند فرآیند به دست گرفتن قدرت را به طور رسمی شروع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایک پامپئو همچنین انجام گفتگوی تلفنی با آنتونی بلینکن، نامزد تصدی پست وزارت خارجه آمریکا را رد نکرد.

این در حالی است که شبکه خبری سی‌ان‌ان هم پیش از این به نقل از یک منبع در دولت آمریکا از مجوز دولت ترامپ برای ارائه گزارش‌های اطلاعاتی روزانه رئیس جمهوری به جو بایدن خبر داده بود.

این گزارش حاکی است که کاخ سفید مجوز ارائه گزارش‌های روزانه را به جو بایدن داده است و هماهنگی برای زمان دریافت نخستین گزارش در جریان است.

با این وجود ترامپ تاکنون از پذیرش نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا خودداری کرده و مدعی تقلب گسترده در این انتخابات است.

پربیننده ترین اخبار و نتایج انتخابات آمریکا اخبار و نتیجه انتخابات آمریکا اخبار و نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اخبار انتخابات آمریکا بعد از گذشت ۴۴ساعت از پایان رای‌گیری اخبار انتخابات آمریکا بعد از گذشت ۳۵ساعت از پایان رای‌گیری

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وزارت خارجه آمریکا دونالد ترامپ جو بایدن مایک پامپئو انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا سهام عدالت انتخابات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۸۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش جماران، تارنمای «هیل» در گزارشی جنگ غزه را در میان پنج دغدغه اصلی ستاد انتخاباتی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو برشمرد. تارنمای این رسانه آمریکایی، پنج دغدغه عمده دموکرات‌ها را رابرت کندی، تورم، جنگ غزه، رأی‌دهندگان جوان و ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ برشمرده است.

 

حجم ویدیو: 22.38M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • وزارت خارجه آمریکا ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • وزارت خارجه آمریکا باز هم ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
  • آغاز نشست سخنگوی وزارت خارجه
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی