Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@22:48:40 GMT

مرگبارترین روز کرونایی در روسیه

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۸۳۱۳

مرگبارترین روز کرونایی در روسیه

ستاد مبارزه با کرونا در روسیه اعلام کرد در شبانه روز اخیر ۴۹۱ نفر در این کشور بر اثر کرونا جان سپرده اند که مرگبارترین روز کرونایی در روسیه از آغاز همه‌گیری تاکنون محسوب می شود.

 ستاد مبارزه با کرونا در روسیه اعلام کرد در شبانه روز اخیر ۴۹۱ نفر در این کشور بر اثر کرونا جان سپرده اندتا مجموع مرگ بر اثر کرونا در روسیه به ۳۷ هزار و ۳۱ نفر برسد و ۲۴ هزار و ۳۲۶ نفر بیمار جدید شمار افراد مبتلا شده به کرونا در روسیه به ۲ میلیون و ۱۳۸ هزار و ۸۳۸ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش چند برابری شمار افراد مبتلا به کرونا و آمار مرگ بر اثر این بیماری در روسیه نگرانی مسوولان این کشور را برانگیخته است. و بر همین اساس آخرین وضعیت شیوع همه گیر کرونا و امکان مقابله با این بیماری در نشستی در مسکو با شرکت مقام های  عالیرتبه روس بررسی شد. 

تاتیانا گولیکووا رئیس ستاد مبارزه با کرونا در روسیه گفت که آمار روزانه ابتلای به کرونا در روسیه از اول ماه اکتبر تا روز ۲۳ ماه نوامبر (۱۰ مهر ماه تا سوم آذر ماه) ۲/۸ برابر افزایش یافته است. 

به گفته گولیکووا، وضعیت شیوع کووید-۱۹ در روسیه دشوارتر می شود و این وضعیت با فرا رسیدن  پاییز و زمستان که فصل شیوع گسترده بیماریها است، ارتباط دارد. 

رئیس ستاد مبارزه با کرونا در روسیه گفت: شیوع کرونا در روسیه گسترش یافته است و در حالی که اول ماه اکتبر(آبان) ۶ نفر از ۱۰۰ هزار نفر به کرونا مبتلا شده بودند در زمان حاضر به ۱۷ تن در ۱۰۰ هزار نفر رسیده است.  

وی همچنین خاطرنشان کرد که واکسیناسیون گسترده کرونا در روسیه از سال ۲۰۲۱ آغاز می شود و داوطلبانه خواهد بود.

به گفته گولیکووا تاکنون ۱۱۷ هزار دوز واکسن کرونا از نوع اسپوتنیک-وی در روسیه تولید شده است و انتظار می رود تا پایان سال ۲ میلیون دوز از این واکسن تولید شود.

به گزارش خبرگزاری ریانووستی، آنا پوپووا رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان روسیه (دست اندر کار مبارزه با بیماریهای واگیر) ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک واکسیناسیون کرونا در روسیه آغاز شود و این امر امکان دهد تا وضع مبارزه با شیوع کرونا بهبود بیابد. 

وی بر این باور است که بیماری کرونا هر سال بازمی گردد و در فصل زمستان شیوع گسترده تری خواهد داشت.


 / ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۸۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان به المپیک نرسید

مسابقات کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک امروز آغاز شد که احمد جوان سهمیه را از دست داد.

به گزارش مشرق، مسابقات کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک امروز در بیشکک پیگیری شد که ۳ ورزشکار کشورمان برای رسیدن به سهمیه روی تشک رفتند. سهمیه المپیک فقط به فینالیست‌ها تعلق می‌گیرد.

نتایج به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۱۵ نفر حضور دارند، احمد محمدنژاد جوان در دور اول در مقابل آیال بلولیوبسکی از تاجیکستان مبارزه کرد که ۱۰ بر صفر پیروز شد. وی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مونخ باتخویاگ از مغلوستان کشتی گرفت که با نتیجه ۱۴ بر ۳ شکست خورد و به سهمیه نرسید.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۱۴ نفر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در مقابل برنده دیدار سولدخو اولونبایار از مغلوستان و بیونگ مین گنگ از کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، که ۱۰ نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در مقابل برنده کشتی آرش یوشیدا از ژاپن و دیپاک از هند مبارزه خواهد کرد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • جوان به المپیک نرسید
  • یکی از خطرناک، رادارگریز و مرگبارترین پهپاد ایرانی | ویدئو
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد