Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ غلامعلی همایی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر شاهد مه گرفتگی غلیظ و محدودیت دید در تمامی جاده های برون شهری استان همدان هستیم.

وی از رانندگان خواست هنگام مه گرفتگی با نور پایین حرکت کرده و از سبقت در مسیرهای دوطرفه و توقف در سطح سواره رو جاده ها و همچنین سرعت غیرمجاز پرهیز کرده و فاصله طولی را نیز رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین پلیس راه استان همدان بیان کرد: استفاده از چراغ مه شکن و روشن کردن فلاشرها در زمان مه گرفتگی ضروری است، همچنین رانندگان از منتهی الیه سمت راست تردد کرده و سیستم تهویه خودرو خود را روشن نگهدارند.

سرهنگ همایی تصریح کرد: نیمه شب گذشته یک فقره سانحه فوتی در مسیر ارتباطی غارعلیصدر (محدوده فلکه نیایش تا هارون آباد) روی داد که در این سانحه یک دستگاه نیسان با سواری پراید برخورد کرد.

وی افزود: انحراف به چپ نیسان و برخورد با سواری پراید منجر به مرگ راننده پراید و مجروح شدن ۲ نفر از سرنشینان این وسیله نقلیه شد.

جانشین پلیس راه استان همدان اظهار داشت: مسیر ۶۰ کیلومتری غارعلیصدر که از بلوار نجفی شهر همدان شروع شده و به این غار تفریحی ختم می شود یکی از مسیرهای پرترافیک و حادثه خیز استان است که هر ساله شمار زیادی از رانندگان و مسافران در این مسیر جان می بازند.

سرهنگ همایی بر نصب روشنایی، تعریض جاده و قرار دادن نیوجرسی(مانع حفاظتی) برای جدا کردن مسیرهای رفت و برگشت به منظور ایمن سازی این مسیر حادثه خیز تاکید کرد.

درهمین ارتباط و به گفته «ارتین کمالی» مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان، ۲۱۴ نفر شامل ۱۶۵ مرد و ۴۹ زن در سوانح رانندگی درون و برون شهری استان از ابتدای فروردین تا پایان شهریور امسال جان خود را از دست دادند.

به گفته وی، نیمه نخست امسال ۲۹ نفر در سوانح رانندگی درون شهری، ۱۴۰ نفر در سوانح برون شهری، ۲۳ نفر در تصادفات مسیرهای خاکی و روستایی و ۲۲ نفر در حوادث سایر جاده‌های استان جان باختند.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا همدان تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا همدان تصادفات جاده ای پلیس راهور ناجا همدان تصادفات جاده ای اخبار کنکور استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز هستند

علی عبداللهی با اشاره به اینکه هم اکنون تمام راه‌های شمال استان کرمان باز هستند و تردد ایمن در را‌های شمال استان کرمان جریان دارد، گفت: تعدادی از مسیر‌های روستایی دچار آبگرفتگی  شده بودند که طبق آخرین گزارش راهداران، مشکل این محور‌ها نیز برطرف شده است.

وی افزود: برخی از مسیر‌های عشایری مسدود هستند که هم اکنون با همکاری اداره کل عشایری در حال بازگشایی این مسیر‌ها هستیم.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمان بیان داشت: فعالیت اصلی این سامانه بارشی تا ظهر امروز است و از ظهر فردا تا نیمه شب دوباره فعالیت  بارندگی‌ها در سطح استان کرمان را خواهیم داشت.

وی به مردم توصیه کرد: سفر‌های غیرضرور خود را در دوره‌های بارندگی‌های شدید لغو کنند.

عبداللهی با اشاره به اینکه همکاران راهداری از ابتدای فعالیت این سامانه بارشی در جاده‌ها به خودرو‌هایی که دچار مشکل شده بودند، امداد رسانی کرده‌اند، افزود: حدود ۳۵۰ نیروی راهداری و حدود ۴۵۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین در جاده‌ها مستقر هستند.

وی تصریح کرد: سامانه تلفنی و اپلیکیشن ۱۴۱ اطلاعات راه‌ها همچنان مطمئن‌ترین راه دستیابی مردم به وضعیت محور‌های برون شهری است؛ بنابراین رانندگان می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۴۱ به سهولت اطلاعات مسیر خود را دریافت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افزودن خط جدید به مسیرهای اتوبوس در کرمان
  • حضور فعال بیش از ٧٠ تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی کرمان
  • کش و قوس‌های پل قوسی سی سخت پایان ندارد
  • نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • ثبت بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان
  • ۱۲۸ میلیاردتومان اعتبار برای مسیر یاسوج- سی سخت تخصیص یافت
  • همه راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز هستند
  • بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان ثبت شد
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت