Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فواد ایزدی کارشناس مسائل آمریکا با انتشار پستی در حساب جدید کاربری خود در توئیتر، در خصوص انتخاب رؤسای جدید در دولت جو بایدن و تاثیر آن‌ها در تحریم‌ها علیه ایران  نوشت.

در این پست آمده است:

"در دولت آمریکا  ۳ نفر بیشترین مسئولیت اجرایی را در قبال ایران دارند: ۱-وزیر خارجه ۲-وزیر خزانه داری، که مسئول اجرای تحریم‌ هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳-"مدیر اطلاعات ملی"، که رئیس ۱۷ نهاد اطلاعاتی آمریکا است. امروز تکلیف این پست در دولت بایدن مشخص شد. هر سه نفر صهیونیست هستند. خوش خیالی تا کی؟".

شایان ذکر است؛ رهبر معظم انقلاب در سخنانی در خصوص نتیجه انتخابات آمریکا فرمودند: "قطع نظر از اینکه کدام انتخاب شوند، لکن یک مطلب کاملا آشکار است آن هم انحطاط اخلاقی و مدنی آمریکاست. هر کدام انتخاب شوند فرقی نمی کند. رژیم آمریکا دچار انحطاط اخلاقی، سیاسی و مدنی است. اینگونه نیست که من بگویم خودشان می گویند حرف سخنگویان خودشان و صاحب نظران خودشان است". 

در ادامه  توئیت منتشر شده فواد ایزدی را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید

دعای جوان مسلمان سیاهپوست آمریکایی در تظاهرات ضد بی‌عدالتی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فواد ایزدی دولت آمریکا تحریم های ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های ضدایرانی مشغول حمله خیالی بزرگ به ایران!

در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی مشغول بررسی وضعیت خطر برای خود است، برخی رسانه‌های آمریکایی و همچنین رسانه‌های فارسی زبان ضدایرانی خود را با اخبار جعلی حمله بزرگ اسرائیل مشغول کرده‌اند.

به گزارش مشرق، از ساعاتی پیش آژیر خطر در شمال سرزمین‌های اشغالی به صدا در آمده و ارتش رژیم صهیونیستی مشغول بررسی وضعیت خطر برای خود است.

با این حال برخی رسانه‌های آمریکایی و همچنین رسانه‌های فارسی زبان ضدایرانی مشغول ادعای حمله اسرائیل به ایران هستند.

هرگونه حمله موشکی یا ایجاد انفجار بزرگ در ایران تا این لحظه قطعاً منتفی است، با این حال برخی از این رسانه‌ها چند ساعتی است که خود را با اخبار جعلی حمله بزرگ اسرائیل مشغول کرده‌اند!

این در حالی است که رسانه‌های اصلی رژیم صهیونیستی فعلاً در حال پوشش موضوع احتمال نفوذ پهپاد از لبنان به شمال سرزمین های اشغالی هستند.

در آخرین خبر، یکی از این رسانه‌ها نوشته است که آژیر خطری که به صدا درآمده قطع شده، چرا که اخبار اولیه مبنی بر نفوذ پهپاد از لبنان واقعی نبوده است.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • رسانه‌های ضدایرانی مشغول حمله خیالی بزرگ به ایران!
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران | کدام شرکت هدف قرار گرفت؟
  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • بازگشت جنجالی گشت ارشاد به خیابان‌ها در میانه تنش ایران و اسرائیل؛ این چه تدبیری است؟ چه کسی دستور داد؟
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • بازگشت جنجالی گشت ارشاد به خیابان‌ها در میانه تنش بین ایران و اسرائیل؛  این چه تدبیری است؟ چه کسی دستور داد؟
  • ۱۹۵ هزار شغل در کشور تثبیت شد
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • کدام دستگاه‌ها در سفر دولت به سمنان میزخدمت دارند؟
  • اگر این ویژگی اخلاقی را دارید هرگز موفق نمی‌شوید | بهترین نوع موفقیت کدام است؟