Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش چهارشنبه ایرنا، این کتاب دربرگیرنده زندگی نامه، خاطرات و نحوه شهادت تعداد 57 نفر از شهدای ورزشکار آذربایجان شرقی در رشته‌های مختلف همچون فوتبال، والیبال، بسکتبال، کشتی، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، ورزش‌های رزمی، تنیس روی میز، کوهنوردی و راگبی است که به رشته تحریر درآمده و نسخه تکمیلی آن در قالب نرم‌افزار اندروید ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان ‌شرقی در مراسم رونمایی از کتاب فوق، اظهار داشت: در ویترین کتاب‌های هشت سال دفاع مقدس و شهدای آذربایجان‌شرقی، روایت زندگی شهدای ورزشکار خالی بود که به لطف الهی توانستیم از اولین کتاب اطلاعات جامع شهدای ورزشکار استان رونمایی کنیم.

سرهنگ امیر علیزاده گفت: در این کتاب، زندگی‌نامه و وصیت‌نامه هر شهید به صورت مجزا همراه با نحوه فعالیت در رشته ورزشی درج شده است که مخاطبین عزیز می‌توانند اطلاعات کاملی از شهدای ورزشکار را در این مجموعه مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه هدف از چاپ کتاب "سکوی شهادت" ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در قالب شهدای ورزشکار بود، ادامه داد: در این کتاب زندگی‌نامه 4 شهید مدافع حرم نیز قید شده است که توانستیم اطلاعات آن‌ها را نیز در کنار شهدای دفاع مقدس در این کتاب بگنجانیم.

علیزاده اضافه کرد: اثر فوق به قلم چند تن از فعالین فرهنگی سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان شرقی به نگارش درآمده و  توسط انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه عاشورا در 256 صفحه به چاپ رسیده است.

به گفته وی چاپ جلد دوم کتاب «سکوی شهادت» در دست تهیه است و تا بهمن ‌ماه سال ‌جاری این مجموعه به بازار کتاب عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها روز بسیج مستضعفان آذربایجان شرقی بسیج ورزشکاران کتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز بسیج مستضعفان آذربایجان شرقی بسیج ورزشکاران کتاب روز بسیج مستضعفان آذربایجان شرقی بسیج ورزشکاران کتاب اخبار کنکور آذربایجان شرقی شهدای ورزشکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۸۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی رسمی از بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی سوریه که هفته گذشته در دور سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 برابر میانمار قرار گرفت و به تساوی ۱-۱ رسید، در این مسابقه در ترکیب اصلی خود یک بازیکن ایرانی داشت.

به نقل از ورزش سه دالاهو ایراندوست که از پدر و مادری ایرانی در سوئد متولد شده است، فوتبال خود را در همین کشور آغاز کرد و در تیم‌های هکن و خرونینگن توپ زد.

او که سابقه بازی در تیم‌های ملی پایه سوئد را نیز دارد، حالا تیم ملی سوریه را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کرده است و در حال حاضر کارش را زیر نظر هکتور کوپر، سرمربی آرژانتینی تیم ملی سوریه، دنبال می‌کند.

این بازیکن ۲۵ ساله هفته گذشته و در دیدار سوریه و میانمار روی نیمکت سوریه حضور داشت و دقایقی به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت تا اولین بازی ملی خود را برای این تیم انجام بدهد.

دالاهو که نامی کُردی دارد، پس از انجام اولین بازی ملی خود برای سوریه، روز گذشته همراه هکتور کوپر در کنفرانس خبری پیش از بازی برگشت برابر میانمار حاضر شد.

ایراندوست درباره این بازی گفت: در اولین بازی از اشتباهات خود درس گرفتیم. ما تیم برتر زمین بودیم اما از موقعیت‌هایی که داشتیم، استفاده نکردیم.

وی همچنین تاکید کرد: امیدواریم در بازی بعدی خوب بازی کنیم. مطمئنم اگر دستورات مربی را اجرا کنیم به سه امتیاز دست خواهیم یافت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888330

دیگر خبرها

  • اسرائیل یک خبرنگار دیگر را به شهادت رساند/ شمار شهدای خبرنگار در غزه به 137 تن رسید
  • رونمایی از کتاب «میدان نفتون، از آغاز تاکنون»
  • رونمایی از ۲ کتاب در زرند
  • مراسم عقد تا رونمایی کتاب سر دلبران در نمایشگاه قرآن + عکس
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» در قم
  • رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» در قم 
  • حضور ۱۷ ورزشکار و مربی آذربایجان شرقی در اردوی تیم‌های ملی
  • رونمایی رسمی از بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه!
  • مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است