Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد مسجدجامعی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، از روند تکمیل پروژه احداث ساختمان خانه شهر (بلدیه) بازدید میدانی به عمل آورد. خبرگزاری میزان- احمد مسجد جامعی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در جریان بازدید میدانی از کارگاه پروژه احداث ساختمان خانه شهر ضمن ابراز رضایت از کیفیت اقدامات انجام شده در بخش عملیات سازه ای، بر لزوم رعایت جزییات و اعمال کیفیتی متمایز در اجرای نمای ساختمان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی طی این بازدید بخش‌های مختلف پروژه احداث ساختمان خانه شهر را از نزدیک پایش کرد و ضمن بررسی نقشه‌های معماری، در جریان گزارشی کامل از روند عملیات اجرایی قرار گرفت.   بیشتر بخوانید: در جلسه نیمه مجازی شورای شهر باغ بودن ملک «حاج احد» تصویب شد
گفتنی است عملیات اجرای نما، نصب تجهیزات تاسیساتی و نازک کاری پروژه احداث ساختمان خانه شهر طبق برنامه ادامه دارد و پیشرفت فیزیکی پروژه از مرز ۵۰ درصد فراتر رفته است. این پروژه با هدف بازآفرینی ساختمان میراثی بلدیه در قلب تاریخی تهران و ایجاد فضای فرهنگی در دو فاز احداث خانه شهر و ارتقاء کیفی و ساماندهی میدان امام خمینی (ره) تعریف شده که در هر دو فاز فعال است.   انتهای پیام/ برچسب ها: احمد مسجدجامعی خانه شهر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: احمد مسجدجامعی خانه شهر پروژه احداث ساختمان خانه شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۸۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی

یک واحد مسکونی در بلوار ناصر حجازی دچار حریق شد.

به گزارش ایسنا، در ساعت ۱۲:۳۵ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در ساختمانی مسکونی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۲۷ را به محل حادثه واقع بلوار ناصر حجازی، خیابان منوچهری شمالی اعزام کرد. 

با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه، مشاهده شد که حریق در یک واحد مسکونی رخ داده و شعله‌های آتش تقریبا تمام این ساختمان را در بر گرفته و درحال سرایت به واحدهای اطراف است. در این شرایط آتش‌نشانان اقدام به قطع جریان برق و گاز کرده و پس از ایمن‌سازی کامل محل حادثه، با بکارگیری لوله‌های آبرسانی و تجهیزات خاموش کننده، عملیات مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند.

همزمان گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز اقدام به جستجو در این ساختمان کردند که خوشبختانه مشخص شد فردی در ساختمان محبوس نشده است. این حادثه خسارات جانی نداشت. 

دقایقی بعد نیز نیروهای آتش نشانی شعله‌های آتش را به طور کامل مهار و خاموش کردند و پس از انجام عملیات تخلیه دود و ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است
  • سخنگوی شورای شهر: باید به نمای خانه ها دقت بیشتری شود | معماری خیلی از ساختمان ها در شان شهر ایرانی اسلامی نیست
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود