Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، نظامیان رژیم صهیونیستی عصر دیروز (سه شنبه) به راهپیمایی مسالمت‌آمیز فلسطینیان در منطقه اغوار شمالی در کرانه باختری حمله کرده و به طرز بی‌سابقه‌ای اقدام به سرکوب آنان کردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست اقدام به شلیک گسترده گلوله ساچمه‌ای و گاز اشک‌آور به سمت فلسطینیان کردند که طی آن ده‌ها نفر زخمی یا بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار خفگی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این راهپیمایی در محکومیت شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینیان در این منطقه برگزار شد.

برچسب‌ها اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب الله به مواضع صهیونیست‌ها در شهرک «آویویم»+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان اعلام کرد که مرکز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در شهرک اشغالی آویویم هدف قرار داده است.

در بیانیه حزب الله درباره این حمله آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن و همچنین پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به روستاها و خانه‌های غیرنظامیان در جنوب لبنان، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۰:۱۵ صبح امروز سه شنبه (به وقت محلی) دو ساختمان محل استقرار نظامیان اشغالگر را در شهرک صهیونیست‌نشین آویویم با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم اعلام کردند که یک ساختمان در شهرک آویویم هدف حمله راکتی از جنوب لبنان قرار گرفته و آتش گسترده آن را فرا گرفته است.

کد خبر 6062857

دیگر خبرها

  • اقدام تحریک‌آمیز اسراییل برای بستن مسجدالاقصی
  • اقدام تحریک‌آمیز اسراییل برای بستن مسجدالاقصی برای ۱۶ روز پیاپی!
  • ۷ شهید و زخمی در حمله صهیونیست‌ها به جنین
  • بازداشت 7800 فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون
  • حمله حزب الله به مواضع صهیونیست‌ها در شهرک «آویویم»+ فیلم
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها/ تلفات سنگین اشغالگران
  • بازداشت بی‌دلیل ۵۰۰ فلسطینی در اطراف بیمارستان شفا
  • بازداشت بی‌دلیل ۵۰۰ فلسطینی در اطراف بیمارستان شفای غزه
  • طوفان الاقصی / ابراز نگرانی سازمان ملل از افزایش خشونت علیه زنان فلسطینی