Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@20:04:34 GMT

جشنواره حراج استثنایی سیاجمعه بانی‌مد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۸۶۱۷

جشنواره حراج استثنایی سیاجمعه بانی‌مد

در ایران نیز فروشگاه اینترنتی بانی‌مد امسال نیز همچون سال‌های گذشته فروش ویژه سیاجمعه برگزار کرده که این فروش ویژه با گسترش پاندمی کرونا همزمان شده است. در این مقاله به بررسی این فروش ویژه می‌پردازیم.

بانی‌مد، فروشگاه آنلاین محبوب

 فروشگاه اینترنتی بانی‌مد کارش را با فروش اختصاصی محصولات برند خوش‌نام استرالیایی یعنی جین وست آغاز کرد و همکاری خود را با بهترین برندهای ایرانی و خارجی نیز گسترش داده و در حال حاضر یکی از معتبرترین و بهترین فروشگاه‌ها در عرصه‌ی مد، استایل و سبک زندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروشگاه آنلاین بانی‌مد که به تخفیف‌های بی‌نظیر و جشنواره‌های خود معروف است؛ امسال در آذرماه نیز با جشنواره سیاجمعه ساعات خوشی برای مشتریان خود رقم می‌زند.

جمعه سیاه به آخرین جمعه ماه نوامبر می‌گویند. این روز بر اساس رسمی قدیمی در آمریکا بنانهاده شده است. در این مراسم فروشگاه‌های بزرگ و برندهای معتبر، بهترین اجناس خود را با بالاترین کیفیت و بیشترین تخفیف ممکن به مشتریان ارائه می‌دهند. این اتفاق باعث می‌شود تا مشتریان، اجناسی را که در طول سال قدرت خرید آن را ندارند و یا خرید آن‌ها برایشان دشوار است را باکیفیت و ارزان بخرند.

در ایران نیز چند سالی است حراج جمعه سیاه باب شده که امسال با توجه به قرنطینه سراسری و تعطیلی فروشگاه‌ها، تنها پلتفرم‌های آنلاین هستند که می‌توانند این خرید را برای مشتریان میسر کنند.

جشنواره حراج سیاجمعه بانی‌مد، از چهارم آذر

بانی مد در این فروش استثنایی تا ۵۰% تخفیف روی همه کالاها اعمال می‌کند و علاوه بر آن ۴۰% تخفیف بیشتر بدون محدودیت و سقف روی همه کالاها در نظر گرفته است. این تخفیف روی همه اجناس است و استثنا نیز وجود ندارد. همچنین فروشگاه با برگزاری حراج‌های ساعتی متنوع، ساعاتی هیجان‌انگیز را برای شما رقم می‌زند.

نباید بذاری زمان بگذره! هیجان به ساعت!

در این بخش از ساعت ۸ صبح تا نیمه‌شب هر دو ساعت ۲۴ کالا از ۵۰ تا ۸۰ درصد تخفیف برخوردار می‌شوند که فرصت بسیار مناسب است تا بهترین اجناس را با نازل‌ترین قیمت خریداری کنید.

بانی مد این جشنواره را در راستای جشنواره‌های متنوع و همیشگی خود مثل جشنواره بازگشت به مدرسه برگزار کرده که در بین مشتریان نیز از محبوبیت زیادی برخوردار بوده است.

کرونا و عادات روزمره ما

گسترش ویروس کرونا باعث شده تا عادات زندگی روزمره ما تغییرات زیادی کند. بسیاری بر این باورند که تاریخ دنیا به قبل و بعد این پاندمی تقسیم می‌شود.

در کنار همه معایبی که ویروس کرونا داشته و دارد، این ویروس با تغییر عادت‌های زندگی روزمره ما شده و شاید بسیاری از رفتارهای ما را اصلاح کرده باشد. یکی از این عادت‌ها خرید کردن است. شاید قرن‌ها است که ما به شیوه مرسوم ‌خرید می‌کنیم و چند سالی است که خرید آنلاین نیز به شیوه‌های خرید ما اضافه شده اما شروع ویروس کرونا باعث بازنگری در شیوه خرید شده است.

 در زندگی مدرن امروزی انسان، انسانی محاسبه‌گر است؛ یعنی در تلاش است که در هر معامله و اقدامی به‌صرفه بودن آن را بررسی کند. پس بدیهی است برای خرید که اصلی‌ترین بحث آن مسئله مالی است نیز به صرفه اقتصادی و زمانی خرید فکر کند.

بسیاری زمانی که مجبور شدند از خانه خرید کنند به مزایای خرید آنلاین پی بردند. خرید آنلاین مخصوصاً درزمانی مثل زمان شروع ویروس کرونا بیش‌ازپیش به ما کمک کرد. اگر از جنبه اقتصادی خرید آنلاین که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم، گذر کنیم شاید اصلی‌ترین دلیل برای خرید، مصون ماندن از این ویروس منحوس است به‌قول‌معروف چه چیزی از سلامتی مهم‌تر؟

در فاصله‌گذاری اجتماعی و قرنطینه خانگی که این روزها بسیار به آن پرداخته می‌شود، همیشه این مسئله مطرح بوده که مایحتاج اساسی مثل مواد غذایی و کالاهای بهداشتی و پوشاک را چگونه فراهم کنیم؟ طبیعتاً راه امن خرید آنلاین است خرید آنلاین که چند سالی است در ایران از رونق بسیاری برخوردار بوده راهی است که جان شما را در امان نگه می‌دارد.

کرونا و اقتصاد

ویروس کرونا همان اندازه که ما را محدود کرده به زبان ساده ما را بی‌پول نیز کرده است. پس باید هوشمندانه خرید کرد. یک خرید به شیوه سنتی سوای هزینه‌ای که برای کالا در آن متحمل می‌شویم هزینه‌های دیگری هم برای ما دارد که اصطلاحاً به آن‌ها هزینه‌های پنهان می‌گویند.

 این هزینه‌ها شامل وقت، انرژی، سوخت و هزینه رفت‌وآمد می‌شود که این روزها که کرونا سلامتی ما را تهدید می‌کند گزینه‌ای به دیگر معایب این خرید اضافه شده است. خرید آنلاین بسیاری از هزینه‌های ما را حذف یا تعدیل می‌کند اما با توجه به کسادی بازار و درآمدها که ویروس کرونا آن را سبب شده و البته شرایط اقتصادی کشورمان که پیش از کرونا نیز با آن دست‌وپنجه نرم می‌کردیم و در ایام کرونا به‌حداعلای خود رسیده، چه راهی برای خرید پیشنهاد می‌کنید؟

زمانی که یک کشور درگیر مشکلات اقتصادی می‌شود و از طرفی نیز تحریم‌ها این کشور را تهدید می‌کند، اولین عرصه‌ای که به‌ شدت مورد آسیب واقع می‌شود عرصه‌ی کیفیت زندگی و کالاها است.

در ایران نیز کیفیت اجناس به‌تبع افزایش قیمت‌ها و تحریم‌ها با سیب قابل توجهی روبرو شد اما در این میان برندها و فروشگاه‌های هم وجود داشتند که با حفظ کیفیت خود و گسترش همکاری‌شان با برندهای مطرح ایرانی و خارجی سعی کردند خیال مردم را از کالاهای اساسی خود، حداقل راحت کنند. یکی از این فروشگاه‌ها، فروشگاه اینترنتی بانی‌مد است.

۲۱۲۱

کد خبر 1459431

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خرید آنلاین ویروس کرونا فروشگاه ها هزینه ها بانی مد خرید آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروشگاه کولرگازی در تهران

فروشگاه بزرگ مهرآریا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید کولر گازی در تهران محسوب می‌شود. آنها مدل‌های متنوعی از سیستم‌های تهویه مطبوع با ضمانت را عرضه می‌کنند. با خرید از فروشگاه ما، مطمئن هستید که کولر گازی خود را از یک منبع قابل اعتماد و با کیفیت می‌خرید.

مرکز خرید کولر گازی در تهران

کولر گازی و اسپلیت یکی از سیستم‌های بسیار قدرتمند در زمینه سرمایش فضا است که با مصرف کمترین مقدار انرژی، قادر به خنک کردن فضا است. این سیستم‌ها دارای دو حالت عمده، یعنی سرمایشی و گرمایشی هستند که حتی در فصل سرد هم می‌توانند به کاربرد خود ادامه دهند. برای دریافت مشاوره و خرید کولر گازی، می‌توانید به فروشگاه مهرآریا مراجعه کرده و علاوه بر خرید بهترین برندها، از مزایای خدمات پس از فروش و دریافت گارانتی نیز بهره‌مند شوید.

معرفی کولر گازی و اسپلیت

کولر گازی و اسپلیت دو نوع سیستم تهویه مطبوع هستند که برای خنک کردن و تهویه بهتر محیط طراحی شده‌اند. این سیستم‌ها هوای تمیزی را با مصرف انرژی کمتر تولید می‌کنند و از ظرفیت‌های مختلفی از 8000 تا 36000 وات برخوردار هستند. کیفیت و عملکرد اسپلیت بستگی به نوع کمپرسور و گازی که استفاده می‌شود دارد. بهترین عملکرد زمانی اتفاق می‌افتد که ظرفیت اسپلیت با مکان نصب آن همخوانی داشته باشد.

پر فروش ترین مدل های کولر گازی کدام هستند؟

مراکز خرید سیستم تهویه مطبوع سرد و گرم، انواع زیادی از کولرهای گازی با ظرفیت های مختلف برای نصب در محیط های مختلف را فراهم کرده اند. این محصولات شامل:

1. کولر گازی زانتی

2. کولر گازی هایسنس

3. کولر گازی گری

4. کولر گازی جی پلاس

این محصولات با ویژگی های مختلف از جمله نمایشگر مصرف انرژی، کارایی بهینه، قیمت مناسب، صدای کم در استفاده، خنک کنندگی قوی، ظرفیت های متنوع، طراحی ساده و زیبا، نصب سریع و آسان، محبوبیت بالایی دارند.

بهترین مارک کولر گازی را از کجا بخریم؟

یکی از نکات مهم در خرید سیستم تهویه مطبوع، انتخاب کولر گازی اصلی است. برای این منظور، توصیه می‌شود به مراکز فروش اسپلیت در تهران مراجعه کنید، که محصولات خود را مستقیما از نمایندگی به مشتریان عرضه می‌کنند. با توجه به افزایش تعداد تولیدکنندگان کولرهای گازی، پس از انجام تحقیقات لازم، بهترین مارک موجود را انتخاب کنید تا با هزینه کم، محصول با کیفیت و بادوام را به دست آورید. برای خرید از بهترین مارک‌های کولر گازی، به فروشگاه مهرآریا مراجعه کنید.

قیمت کولر گازی در نمایندگی تهران

قیمت کولر گازی در تهران یکی از موارد حیاتی خرید این دستگاه است که بسیاری عوامل بر قیمت آن تأثیرگذارند. این عوامل شامل مدل انتخاب شده، ظرفیت، نوع کمپرسور، نوع گاز مورد استفاده، نحوه عملکرد، و برند کولر گازی است. کمیت مواردی که بر قیمت این دستگاه تأثیر می گذارند ذکر شده‌است.

استفاده از کولر گازی بر اساس مساحت خانه و ساختمان

باید ابتدا اندازه خانه خود را بررسی کنید. این مورد اولین اقدام است. انواع کولرها در اندازه‌های مختلف برای هر نوع محیطی در فضاهای کوچک و بزرگ وجود دارند. برای مثال، برای واحدهایی با مساحت 50 متر می‌توان از کولر گازی با ظرفیت 24000 استفاده کرد، یا برای یک مغازه با مساحت 15 متر مربع از کولر گازی با ظرفیت 10000 استفاده کرد. علاوه بر اندازه مناسب، باید به موارد زیر نیز توجه کرد:

تعداد پنجره‌ها در ساختمان

نور مستقیم خورشید به داخل ساختمان

نوع پنجره‌ها

طبقه ساختمان

موقعیت کندانسور

منطقه جغرافیایی ساختمان از نظر رطوبت

آیا کولر گازی اینورتر گزینه خوبی هست؟

اگر بخواهیم بالاتر بودن قیمت کولر گازی اینورتر را توجیه کنیم، می‌توان اشاره کرد که پس از یک سال استفاده از کولر اینورتر، با مقایسه قبض برق قبلی و بعدی، متوجه صرفه‌جویی قابل توجهی در مصرف برق خواهید شد. به طور کلی، کولر گازی اینورتر قادر است تا 50 تا 60 درصد صرفه جویی در مصرف برق داشته باشد. بنابراین، انتخاب یک کولر اینورتر باعث کاهش هزینه‌های انرژی و محیط زیستی شما خواهد شد. از این رو، اهمیت دارد که هنگام خرید، به نکات فنی و عملکردی مهم‌تر از برند و رتبه انرژی توجه کنید.

برحسب نیاز خود کولر گازی بخرید

بهترین روش برای خرید کولر گازی این است که نیازها و بودجه مالی خود قبل از خرید را به دقت ارزیابی کنید. انتخاب کولری که هم ویژگی مناسبی داشته باشد و هم قیمتی منطقی داشته باشد اهمیت زیادی دارد، تا اینکه بعدا از کولر خریده شده ناراضی شوید. اگر بودجه کافی دارید، سعی کنید یک مدل پیشرفته انتخاب کنید که در آینده از تکنولوژی‌های به روز و مصرف کمتر برق بهره مند شوید. یکی از نکات مهم درباره فناوری کولرهای گازی، استفاده از تکنولوژی‌هایی است که مصرف بهینه برق را فراهم می‌کنند. بنابراین، بهترین مورد استفاده از این پیشرفت‌ها را به عنوان اولویت خود در نظر بگیرید.

کدام کولر گازی را بخرم؟

تصمیم گیری برای خرید کولر گازی ممکن است دشوار باشد، اما با چند نکته می‌توانید تصمیم بهتری بگیرید. باید در ابتدا به سوالات زیر پاسخ دهید:

۱. ماندگاری و عمر کولر گازی چقدر است؟

۲. کدام گزینه قیمتی مناسب‌تر برای شما است؟

۳. مصرف برق بهینه کولر گازی بر اساس مدل چگونه است؟

۴. سطح صدایی که کولر گازی تولید می‌کند چقدر است؟

۵. قدرت کولر گازی برای تعادل دما در محیط چقدر است؟

۶. آیا کولر گازی موردنظر از نظر سرمایش یا گرمایش عملکرد بهتری دارد؟

۷. آیا کولر گازی انتخابی دارای قدرت کافی برای نیاز شما است؟

۸. آیا کولر گازی دارای برچسب انرژی موردنظر است؟

۹. چگونه می‌توانید فضای مخصوص نصب کولر گازی را محاسبه کنید؟

۱۰. نوع پنل کولر گازی چگونه است؟

بهتر است برای نصب کولرهای دوتکه به فضا و مکان نصب دقت کافی داشته باشید.

فروش کولر گازی در تهران

اگر برای منزل یا محل کار خود به دنبال خرید کولر گازی هستید پیشنهاد ما مراجعه به مجموعه مهرآریا است. زیرا فروشنده انواع کولر گازی هستند. به طور کلی، شما به صورت آنلاین و حضوری می توانید برای خرید کولر گازی از فروشگاه بزرگ مهرآریا، اقدام کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899021

دیگر خبرها

  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • آخرین وضعیت خرید شمش در حراج مرکز مبادله | خرید شمش افزایش یافت
  • افزایش ۱۷ برابری خرید شمش در حراج مرکز مبادله
  • افزایش ۱۷برابری خرید شمش طلا در مرکز مبادله
  • کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه
  • فروشگاه کولرگازی در تهران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران