Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@00:12:15 GMT

کرملین: پوتین واکسن کرونا نزده است

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۸۶۴۴

کرملین: پوتین واکسن کرونا نزده است

 به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، پسکوف در جمع خبرنگاران در واکنش به این سوال که چرا رئیس جمهوری روسیه تاکنون واکسن کرونا نزده است،  خاطرنشان کرد که پوتین در مقام رئیس جمهوری روسیه نمی تواند به عنوان داوطلب در واکسیناسیون کرونا شرکت کند.

وی افزود: در روسیه هنوز واکسیناسیون عمومی کرونا شروع نشده است و بدیهی است که رئیس جمهور به عنوان داوطلب نمی تواند در واکسیناسیون شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسکوف تصریح کرد: رئیس جمهور نمی تواند از واکسنی که مجوز برای تزریق آن صادر نشده است استفاده کند.  

وی ادامه داد: در زمان حاضر مراحل آزمایش واکسن کرونا در حال انجام است و در آینده اگر لازم بداند در این مورد (تزریق واکسن کرونا) اعلام خواهد کرد.

در زمان حاضر حدود ۴۰ هزار نفر به عنوان داوطلب در آزمایش نهایی واکسن نخست کرونا در روسیه به عنوان اسپوتنیک وی شرکت می کنند.

تاتیانا گولیکووا معاون نخست وزیر و رئیس ستاد مبارزه با کرونا در روسیه اعلام کرده است که واکسیناسیون کرونا در روسیه در سال ۲۰۲۱ انجام خواهد گرفت.  

برچسب‌ها کرونا روسیه اسپوتنیک ولادیمیر پوتین پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا روسیه اسپوتنیک ولادیمیر پوتین کرونا روسیه اسپوتنیک ولادیمیر پوتین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرملین خروج صلحبانان روسیه از قره‌باغ را تایید کرد

سخنگوی کرملین امروز (چهارشنبه) تایید کرد که نیروهای صلحبان روسیه که در قره‌باغ مستقر بودند، در حال خروج از این منطقه هستند.

به گزارش مشرق، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین اعلام کرد نیروهای صلحبان روسیه در حال خارج‌ شدن از منطقه «قره‌باغ کوهستانی» هستند.

پسکوف در یک نشست خبری در پاسخ به این پرسش که آیا خروج نیروهای صلحبان روسیه از قره‌باغ صحت دارد، گفت: «بله، درست است.»

قره‌باغ منطقه‌ای است واقع در خاک جمهوری آذربایجان که تا چندی پیش اکثر ساکنان آن ارمنی‌تبار و به دولت ایروان نزدیک بودند. باکو در سپتامبر ۲۰۲۳ با حمله‌ای ناگهانی به این منطقه، دوباره کنترل قره‌باغ را در دست گرفت و تقریبا تمام ساکنان محلی آن به ارمنستان گریختند.

در یک سال گذشته و با مسلط‌شدن جمهوری آذربایجان بر قره‌باغ در حمله‌ای کوتاه و سریع، روابط مسکو و ایروان به تیرگی گراییده و خروج نیروهای صلحبان روسیه در قره‌باغ نیز گام تازه‌ای در مسیر سرد شدن روابط روسیه و ارمنستان است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد: میزان ذخایر سرم و تولید واکسن روتاویروس
  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • همکلاسی سابق پوتین به ریاست دیوان عالی روسیه رسید
  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • کرملین خروج صلحبانان روسیه از قره‌باغ را تایید کرد
  • در حال گفت‌وگو با ایران و اسرائیل برای کاهش تنش هستیم
  • مرکز واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی در پارک پردیس افتتاح شد
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد