Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسن معصوم‌علیزاده,شهردار مریانج با اشاره به سرویس‌دهی اتوبوس‌های واحد به تمام نقاط شهر مریانج اظهار کرد: با پیگیری‌های مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری مریانج و مساعدت سازمان حمل و نقل شهرداری همدان و معاونت اتوبوسرانی این سازمان، مقرر شد تا دیگر نقاط این شهر از ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: درخواست‌های بسیار زیادی از سوی ساکنان کوی زیبا، مسکن مهر، کوی آفتاب و حتی کوی مهتاب مبنی بر راه‌اندازی یک خط اتوبوس شهری به صحن شورا و حتی شهرداری رسیده بود که در نهایت با پیگیری‌های شورای شهر و شهرداری مریانج این مهم صورت پذیرفت.

شهردار مریانج اظهار داشت:در نهایت خط اتوبوس شهری مسیر مریانج به امامزاده‌ عبدالله دچار تغییر شد تا ساکنان مناطق بالا نیز بتوانند از ناوگان حمل و نقل عمومی برخوردار شوند.

معصوم‌علیزاده گفت: اتوبوس‌های واحد در مسیر رفت به شهر همدان، بعد از میدان ولایت، وارد بلوار امام حسین(ع) شرقی شده و در یک ایستگاه به ساکنان کوی مهر خدمات ارائه می‎کند.

او اضافه کرد: سپس این اتوبوس‌ها بعد از عبور از مسکن مهر، راهی بلوار سرداران خواهند شد و در نهایت پس از عبور کوی مهتاب، کوی زیبا، گلزار شهدا و کوی مهتاب به میدان ولایت باز خواهد گشت و پس از عبور از میدان کربلا راهی شهر همدان خواهد شد.

شهردار مریانج یاد آور شد: در حال حاضر تنها چهار دستگاه اتوبوس در مسیر مریانج در حال خدمات دهی به شهروندان است که در صورت استقبال همشهریان، این تعداد افزایش پیدا خواهد کرد.

علیزاده گفت: با طولانی‌تر شدن مسیرها، خوشبختانه زمان طی مسافت برای رسیدن به انتهای خط تغییر نخواهد کرد و شهروندان بدون هیچگونه اتلاف زمانی به شهر همدان خواهند رسید.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهر مریانج ناوگان حمل و نقل عمومی شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات همکاری شهرداری تهران با چینی‌ها از زبان شهردار تهران + فیلم

علیرضا زاکانی شهردار تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات همکاری شهرداری تهران با چینی‌ها در حوزه مسکن گفت: یک حرکتی سال قبل برای توجه به حمل و نقل عمومی و بعد هم ساخت و ساز شروع شد که ساخت و ساز ابنیه نظیر خطوط مترو مد نظر قرار داشت که به همین دلیل هم این همکاری آغاز شده است.

وی ادامه داد: در مجموعه های مختلف مانند بانک مرکزی و وزارت کشور نهایت همکاری‌ها انجام شده است تا این اتفاق مهم در زمینه ترافیک و زیرساخت های مهم تهران اتفاق بیفتد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • ◄ به کارگیری نخستین اتوبوس برقی در خط گردشگری اصفهان
  • فعالیت مضاعف شهرداری یزد در سال ۱۴۰۳
  • خدمات رسانی ۶ اتوبوس گردشگری به مسافران نوروزی در همدان
  • بودجه فرهنگی شهرداری قم در سال ۱۴۰۳ حدود ۸۰۰ میلیارد تومان است
  • جزئیات همکاری شهرداری تهران با چینی‌ها از زبان شهردار تهران + فیلم
  • افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر افتتاح شد
  • افتتاح و رونمایی از ۲ طرح شهرداری بافق
  • راه‌اندازی اتوبوس گردشگری در میاندوآب