Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ باشگاه پرسپولیس روز گذشته اعلام کرد پیرو عدم اعلام موافقت باشگاه با صدور گواهی انتقال بین‌المللی بازیکن (ITC) و در پاسخ به کمیته تعیین وضعیت درباره فسخ غیرقانونی قرارداد شجاع خلیل‌زاده با پرسپولیس، علاوه بر اینکه باشگاه توضیحات کتبی خود را در اختیار کمیته وضعیت قرار داده، بنا بر اعلام این کمیته، روز چهارشنبه هفته جاری (امروز) جلسه به منظور بررسی پرونده فسخ قرارداد بازیکن با باشگاه تشکیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه همچنین تأکید کرد با نظرات هواداران، منافع پرسپولیس در اولویت مدیریت باشگاه قرار دارد.

از قرار معلوم وکلای باشگاه پرسپولیس لایحه شکایت خود را برای دریافت غرامت از این بازیکن و محرومیت چهار ماهه مدافع ملی‌پوش فصل گذشته خود طبق قوانین مربوط به نقل و انتقالات فیفا تنظیم کرده‌اند تا با ارائه مدارک مربوط به تمدید قرارداد خلیل‌زاده در اوایل فصل گذشته، فسخ یک‌طرفه او را پس از قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر و صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا زیر سؤال ببرند. دیروز یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس که تمایلی به افشای نام خودش نداشت به ما گفت: «اگر شجاع خلیل‌زاده قصد استفاده از امتیاز ماده ۱۴ مکرر فیفا را داشت که می‌گوید در صورت معوقه شدن دو ماهه مطالبات، بازیکن حق فسخ یک‌طرفه قرارداد را دارد باید مشخص می‌کرد کدام قسط او به تعویق افتاده. باید مطابق آن ماده یک مهلت حداقل ۱۵ روزه تعیین می‌کرد نه هفت روزه! از همه این‌ها گذشته شجاع بعد از تاریخ بیستم که در نامه‌اش تعیین کرده همراه تیم به قطر رفته و این معنایش عدول از اخطار است. همچنین او در نامه خود به فسخ اشاره نکرده بلکه خواستار رضایتنامه شده است. وقتی تشریفات ماده ۱۴ مکرر رعایت نشده مشخص است فیفا چه رأیی خواهدداد؟ ما مستندات و مدارک خود را به فیفا ارسال کرده و امیدواریم حکم به سود پرسپولیس داده شود. در این صورت شجاع خلیل‌زاده ۴ ماه محروم شده و دو پنجره نقل و انتقالاتی الریان نیز بسته خواهد شد. ضمن آنکه این باشگاه قطری نیز به پرداخت ۳ میلیون دلار غرامت به باشگاه پرسپولیس محکوم خواهد شد.»
بیشتر بخوانید: پشت پرده پیشنهاد هنگفت سپاهان به عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیساین در حالی است که تجربه نشان داده تیم‌های قطری بدون بررسی‌های دقیق و لازم هیچ بازیکنی را از هیچ کشوری جذب نمی‌کنند. منبع: خبر ورزشی لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شجاع خلیل زاده پرسپولیس باشگاه پرسپولیس خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت:: به دنبال رونق و رشد فعالیت‌های ترانزیتی طی چند سال اخیر، یک فقره تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با یک شرکت فعال در این حوزه به ارزش ۸ میلیون دلار برای احداث و بهره‌برداری از مخازن نگهداری فرآورده‌های سبک و سنگین نفتی به امضا رسید.

ابوطالب گرایلو افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذار خارجی مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سبک و سنگین به ظرفیت ۴۰ هزار متر مکعب با هدف فعالیت‌های ترانزیتی احداث می‌کند. 

وی اظهار امیدواری کرد انعقاد این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با شرکت بازرگانی خارجی بتواند سرآغازی برای تقویت فرآیند فعالیت‌های تزانزیتی و حضور پررنگ‌تر سرمایه گذاران در زمینه توسعه فعالیت‌های لجستیکی و ایجاد زیرساخت‌های بندری در اراضی توسعه‌ای این بندر بزرگ تجاری بشود.

گرایلو اظهار کرد: با اتخاذ تمهیدات مناسب به منظور بهره‌گیری از مزیت‌های ترانزیتی در این مجتمع بزرگ بندری، ترانزیت کالا در سال گذشته به بیش از سه میلیون و ۷۲۷ هزار تن رسید که بیش از دو برابر رشد را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • تجارت ۵ میلیارد دلاری گمرکات کردستان در سال گذشته
  • پرسپولیس به جد‌ی‌ترین طلبکارش رسید!
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به حدود ۵ میلیون دلار رسید
  • ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به ۵ میلیون دلار رسید
  • هدفگذاری صادرات ۶۵۸ میلیون دلاری از زنجان
  • چه تعداد عرضه اولیه در سال ۱۴۰۳ انجام میگیرد؟
  • درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!