Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمود موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا همکاری اصناف را بسیار خوب و فراتر از انتظار مسوولان عنوان کرد و افزود: تخلف شمار اندکی از اصناف که جان خود و دیگران را با تهدید جدی مواجه می کنند، به هیچ عنوان پذیرفته شده نیست.

وی یادآورشد: واحدهای صنفی سوء استفاده کنندگان از شرایط موجود پلمب خواهد شد و حتی پس از سپری شدن دوره محدودیت ها نیز به آنها اجازه فعالیت داده نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی گفت: برای کنترل واحدهای مختلف و مدیریت لازم در اجرای محدودیت های کرونایی، تیم های متشکل از بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، واحدهای بازرسی اتاق اصناف و اداره اماکن به صورت محسوس و نامحسوس به واحدهای صنفی مختلف سرکشی می کنند.

وی تاکید کرد: به رغم مشکلات و تنگناهای اقتصادی که کسبه نیز با آن مواجه هستند، این افراد با شعور بالا و درک موقعیت حساس کنونی هیچ مقاومتی نسبت به تعطیلی واحدهای خود نداشتند و مشارکت جدی در اجرای این طرح دارند.

موسوی با بیان اینکه هم استانی ها می توانند تخلفات در این زمینه را با شماره تلفن ۱۲۴ به صورت شبانه روزی در میان بگذارند و یا به صورت حضوری به واحدهای بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه و موارد را اعلام کنند.

رییس اتاق اصناف استان زنجان گفت: بر اساس طرح اعمال محدودیت ها تا ۱۴ آذرماه تنها مشاغل ضروری و مورد نیاز روزانه عموم مردم اجازه فعالیت دارند و حتی برخی از این مشاغل اگر در داخل بازار سرپوشیده و پاساژها مستقر باشند نیز امکان فعالیت نخواهند داشت.

برچسب‌ها ویروس کرونا اصناف زنجان محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اصناف زنجان محدودیت های کرونا ویروس کرونا اصناف زنجان محدودیت های کرونا اخبار کنکور محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علی مالداران عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آنجا که مرتب بازار در رصد بازرسان اتاق اصناف قرار دارد و از طرفی تعامل و همکاری با اصناف منجر شده است، کاسب بدون پروانه کسب نداشته باشیم.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۴ مورد پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است که اکثراً این واحدها فعال و ارائه خدمات دارند.

وی افزود: در شهرستان ۱۷۱۶ واحد صنفی فعال داریم که در سال جاری تا کنون ۴ مورد صدور پروانه را داشته‌ایم.

مالداران با بیان اینکه بازار خلیل آباد فعال و پر جوش است، گفت: کسبه‌های با انصاف در این شهرستان منجر شده است ضمن تأمین کالاهای مورد نیاز در فروشگاه‌ها، با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد با اشاره به اینکه براساس گزارش تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تخلف کمتری را شاهدیم افزود: پاسخگویی و تأمین اجناس مورد نیاز از فعالیت‌های اصناف در شهرستان است.

وی نیز از فعالیت ۱۵۰ واحد صنفی در اجرای طرح ارائه خدمات به مردم در طرح دولت سیزدهم در خصوص کالا برگ‌ها دارد.

کد خبر 6088151

دیگر خبرها

  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • توقف شیب نزولی فرزندآوری در زنجان
  • ۶ الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کند
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید