Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»،سید داوود موسوی در مورد افزایش قیمت روغن گفت:  تصویب حداکثر افزایش قیمت مصرف کننده انواع روغن در بسته‌بندی های مختلف در ستاد تنظیم بازار با توجه به افزایش قیمت روغن خام و سایر هزینه‌ها از جمله ملزومات بسته بندی و ورق و همچنین افزایش قیمت جهانی انواع روغن (مورد تایید کمیته ارزی) بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت بر کالاهای مصرفی و شبکه های توزیع و اقتصادی سازمان حمایت افزود: ستاد تنظیم بازار حداکثر افزایش قیمت مصرف کننده انواع روغن در بسته بندی پت را 10 درصد و سایر انواع بسته بندی ها را ۱۳ درصد اعلام کرد.

وی بیان داشت: بر این اساس، قیمت احجام و بسته بندی های مختلف روغن توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان محاسبه و در سامانه ۱۲۴ بارگذاری می‌شود.

معاون نظارت بر کالاهای مصرفی و شبکه های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت تصریح کرد: همچنین قیمت هر کیلوگرم روغن خام سویا و پالم در مبادی ورودی ۵۵ هزار ریال و قیمت هر کیلوگرم روغن خام آفتاب و کلزا در مبادی ورودی نیز ۶۰ هزار ریال تعیین شد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: روغن پالم سازمان حمایت از مصرف کننده نماینده سازمان حمایت افزایش قیمت بسته بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش تعیین افزایش نرخ حمل ونقل کالاها ناکارآمد است

تین نیوز

رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: روشی که برای تعیین افزایش نرخ حمل ونقل کالاها گذاشته شده، به خصوص در ارتباط با کالاهایی که تولید داخل و از کارخانه ها هستند، ناکارآمد است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا توکلی زاده امروز ۲۵ فروردین ماه، در صدوپانزدهمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: ما باید مسائل و مشکلاتی که ممکن است در حوزه اقتصاد پیش بیاید را پیش بینی و بررسی کنیم که آیا می توانیم در رفع این مشکلات موثر باشیم.

وی بیان کرد: یکی از این مسائل هزینه های حمل ونقل است که تاثیر مستقیمی بر قیمت تمام شده کالاها در مقاصدی دارد که کالا در آنجا مصرف می شود. روشی که برای تعیین افزایش نرخ حمل ونقل گذاشته شده، به خصوص در ارتباط با کالاهایی که تولید داخل و از کارخانه ها هستند، ناکارآمد است.

رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی با بیان اینکه در قیمت گذاری حمل ونقل سیمان سه نهاد راهداری، کانون رانندگان و شرکت های مسافری تصمیم گیری می کنند، عنوان کرد: اشکال اساسی این است که این سه نهاد در افزایش قیمت حمل منتفع می شوند، اما نقش تولیدکننده و مصرف کننده مغفول مانده و دیده نشده است. این می تواند موجب انحرافاتی شود. باید تغییر رویه ای داد که تولیدکننده و مصرف کننده در تعیین قیمت حمل تاثیرگذار باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • قیمت قارچ در میادین و بازار‌های میوه و تره بار کاهش یافت
  • قیمت عمده انواع میوه و سبزی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • الزام اقدام عملی سازمان جهانی بهداشت برای غزه
  • توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه ۱۱ درصد افزایش یافت
  • لیست محصولات عطاری شامل چیست؟
  • افزایش ۱۱ درصدی توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه
  • ۱۰۰ هزار تن سیب در اشنویه سورت و بسته بندی شد
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • بهترین راه برای از بین بردن کپک ها | چرا نباید از سفید کننده برای پاک کردن کپک استفاده کرد؟
  • روش تعیین افزایش نرخ حمل ونقل کالاها ناکارآمد است