Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@09:17:33 GMT

رعایت 90 درصدی پروتکل های بهداشتی توسط مردم

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۹۰۲۴

رعایت 90 درصدی پروتکل های بهداشتی توسط مردم

به گزارش افکارنیوز،

علیرضا رییسی، در گفت‌وگوی ویژه تلویزیونی با اشاره به شلوغی متروی تهران ، افزود: شلوغی مترو بیشتر به علت تردد کارمندان است و مقرر شده فردا(چهارشنبه) این مساله در هیات دولت مطرح شود، اگر صلاح باشد در صورت امکان با تفویض اختیار به وزارتخانه ها، ساعت کار کارمندان شناور می شود و باز هم تعداد کارمندان در ادارات کاهش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا و معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکید کرد: با شناور شدن ساعت کار کارکنان در ادارات، این کمک خواهد کرد تا حجم تردد با وسایل حمل و نقل عمومی و به خصوص با مترو کاهش یابد.

رییسی افزود: اگر ساعت کار کارمندان در ادارات نیز شناور شود، در این صورت عده ای از کارکنان ساعت ۸ تا ۱۴ و عده ای نیز مثلا از ساعت ۱۰ تا ۱۵ در ادارات حضور خواهند یافت.

گفتنی است، به منظور قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا در کشور در حال حاضر با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در ۱۶۰ شهر به مدت دو هفته تعداد کارکنان ادارات به یک سوم کاهش پیدا کرده اند و از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح نیز تردد خودروهای شخصی در سطح معابر شهرها ممنوع شده و از سفر خودروهای شخصی با پلاک غیربومی نیز در استان ها جلوگیری می شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: متروی تهران رییسی بیماری کرونا متروی تهران شلوغی متروی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است

غلامرضا نوری قزلجه، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: اگر تعطیلی به روز پنجشنبه موکول شود، ارتباطات و مراودات رسمی و غیر رسمی، ادارات، تجارت و بازرگانی کشور به مدت ۴ روز در ماه قطع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی افزود: با تعطیلی شنبه، این مدت به حداقل ۳ روز کاهش می‌یابد. رشد اقتصادی و فعالیت‌های بخش خصوصی بدون ارتباط با خارج از کشور امکان‌پذیر نیست.

کارشناسان هم عمدتاً موافق تعطیلی شنبه هستند. تعطیلی شنبه، در داخل کشور هماهنگی ایجاد می‌کند، زیرا همه شرکت‌ها و ادارات دولتی و غیردولتی دو روز جمعه و شنبه را تعطیل خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است
  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • ۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!