Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی‌رضا واحدی نیکبخت» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: اگرچه استقلال در بازی با فولاد خوزستان شکست خورد اما فرصت کافی برای جبران این باخت را دارد.

وی افزود: بازی با فولاد خوزستان یک بازی فیزیکی بود و شاگردان جواد نکونام در دقایق مختلف این مسابقه دوندگی زیادی داشتند. آنها روی این دوندگی توانستند برتری عددی نسبت به استقلال داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال باید از این باخت درس بگیرد و به دنبال این باشد که در بازی‌های آینده به دور از حاشیه به فکر موفقیت باشد.

نیکبخت تصریح کرد: استقلال همچنان می‌تواند مدعی قهرمانی در لیگ برتر باشد. من هنوز به این تیم با محمود فکری امیدوار هستم. استقلال باید تمرکز خود را حفظ کند و در دیدارهای آینده امتیازات لازم را جمع‌آوری کرده و در کورس قهرمانی قرار داشته باشد.

وی تاکید کرد: بازی با ماشین‌سازی فرصت خوبی برای استقلال است تا به یک پیروزی خانگی برسد. آبی‌پوشان تهرانی می‌توانند برنده از زمین خارج شوند و تعداد امتیازات خود را به عدد ۶ برسانند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: شیخ‌ دیاباته به استقلال بازگشت و از این موضوع خوشحال هستم و به طور حتم او می‌تواند در خط حمله کمک‌های زیادی به آبی‌پوشان بکند.

تیم فوتبال استقلال امروز (چهارشنبه) و در چارچوب هفته سوم لیگ برتر باشگاه‌های یاران به مصاف ماشین‌سازی تبریز خواهد رفت.

برچسب‌ها ماشین سازی تبریز فولاد خوزستان علیرضا واحدی نیکبخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز فولاد خوزستان علیرضا واحدی نیکبخت ماشین سازی تبریز فولاد خوزستان علیرضا واحدی نیکبخت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند گلرهای کی‌روش: رحمان و حامد نمی‌بازند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دوران بحرانی مس رفسنجان با حضور محرم نویدکیا و تغییر کادر فنی او به پایان رسیده و نارنجی پوشان توانستند امروز دهمین بازی متوالی را بدون باخت پشت سر بگذارند که روحیه بالای بازیکنان با تجربه این تیم ازجمله حامد لک درون دروازه توانسته کمک زیادی به رقم خوردن این اتفاق داشته باشد.

نویدکیا با آوردن دستیارانی ازجمله رحمان احمدی به‌عنوان مربی گلر کاری کرده تا حامد لک هم با آرامش بیشتری کارش را دنبال کند و در کنار شرایط ذهنی مناسبی که دارد، عملکرد فنی درخشانی هم بر جای بگذارد که امروز هم دروازه خود را مقابل فولاد خوزستان بسته نگه داشت.

حامد لک که در گذشته و زمان حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران همراه با رحمان احمدی جزو گلرهای ملی بودند، حالا زیر نظر او مشغول به تمرین در مس رفسنجان است که ارتباط خوب و نزدیکی هم بین آنها وجود دارد و این رفاقت موجب شده تا لک هم در بازی‌ها با آرامش در زمین حاضر شود و بدرخشد.

دروازه‌بان بلند قامت مس رفسنجان امروز هم در تمام خروج‌های خود مقابل فولاد خوزستان موفق بود و دو سیو نجات‌بخش هم داشت که یکی از آنها را با شیرجه مقابل ابراهیم حصار مهار کرد و همچنین در آخرین دقیقه بازی هم با تجربه بالای خود یک خطا گرفت تا ثانیه‌های پایانی سپری شده و سه امتیاز مس رفسنجان حفظ شود.

دیگر خبرها

  • لبخند گلرهای کی‌روش: رحمان و حامد نمی‌بازند(عکس)
  • نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)
  • ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است
  • ویسی: با ناسزا گفتن چیزی عوض نمی‎‌شود/ نیاز به یک برد داریم
  • ویسی: قول می‌دهم خوزستانی‌ها در پایان، ناراحت نباشند
  • ادموند بزیک: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است
  • دیروز مدعی اول قهرمانی امروز تلاش برای سومی!
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال