Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی از تمدید احکام اجرایی، اعتراض به اوراق مالیاتی، تمدید زمان بخشودگی جرائم، تسلیم اظهارنامه، صدور پروانه کسب و ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی، غلامرضا شریفی، اظهار داشت: به سبب اوج گیری مجدد شیوع بیماری کووید 19 و اعمال محدودیت‌های شدید و تعطیلی الزامی برخی کسب و کارها در شهرهای دارای وضعیت نارنجی و قرمز (بنا به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی)، مشاغل و کسب‌وکارها و فعالیت‌های شدیدا آسیب‌دیده از کرونا (بنا به تشخیص کارگروه اقتصادی مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا) که در شهرهای مذکور قرار می‌گیرند، از حمایت‌های دولت بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، در خصوص مفاد این بسته حمایتی عنوان کرد: بر اساس این مصوبه، موارد مقرر در قانون مالیات‌های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده برای مهلت زمانی اعتراض به اوراق مالیاتی که آخرین مهلت آن از تاریخ یکم آذرماه 99 لغایت یکم بهمن ماه 99 باشد، و نیز احکام اجرای ماده 238 قانون مالیات‌های مستقیم و ماده 29 قانون ارزش افزوده برای مدت مذکور، به مدت 1.5 ماه تمدید می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی، هم‌چنین با اشاره به تمدید یک ماهه مهلت تسلیم اظهار نامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سوم و چهارم سال 99 و سررسید پرداخت مالیات آن برای کلیه مودیان مالیاتی براساس این مصوبه، اظهار کرد: بخشودگی جرایم پرداخت نشده بدهی مالیات و عوارض قانون موسوم به تجمیع عوارض مصوب از بیست و دوم دیماه سال 81، به شرط پرداخت اصل مالیات و عوارض تا پایان سال 99 تمدید می‌شود.

فرمانداران شهرستان‌های آذربایجان‌غربی از مردم بابت رعایت محدودیت‌های کرونایی تقدیر کردند11 واحد صنفی خاطی محدودیت‌های کرونایی در نطنز پلمب شدند/برخورد جدی و قانونی با متخلفانخبر خوش معاون وزیر بهداشت برای بیماران کرونایی/مرحله تولید واکسن انسانی کرونا به‌زودی در ایران آغاز می‌شودحضور خط‌شکنان بسیجی در جبهه‌های اقتصادی و مبارزه نفس‌گیر با کرونا/ 250 گروه جهادی در میدان مقابله با ویروس کووید 19 درقم فعال هستند

شریفی تصریح کرد: صدور یا تجدید پروانه کسب یا کار اشخاص حقیقی موضوع ماده 186 قانون مالیات‌های مستقیم تا پایان سال 99 نیز براساس این مصوبه، نیاز به اخذ گواهی پرداخت یا ترتیب پرداخت بدهی مالیاتی نخواهد داشت.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی، تصریح کرد: کلیه عملیات اجرایی موضوع فصل نهم از باب چهارم قانون مالیات‌های مستقیم (وصول مالیات) تا 10 بهمن ماه 99 برای اشخاص حقیقی متوقف می‌شود.

وی در خصوص دیگر مصوبات این بسته حمایتی عنوان کذد: آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات عملکرد اشخاص حقوقی موضوع ماده 110 قانون مالیات‌های مستقیم که در بازه زمانی یکم آذرماه 99 لغایت یکم بهمن ماه 99 باشد نیز با توجه به این مصوبه، تا تاریخ 15  بهمن ماه 99 تمدید می‌شود.

انتهای پیام/115/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی آذربایجان شرقی ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی آذربایجان شرقی ویروس کرونا امور مالیاتی آذربایجان شرقی قانون مالیات های مستقیم بهمن ماه 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲۹ میلیارد تومان از محل مالیات به شهرداری های ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله عباس پور روز سه شنبه در دیدار با امام جمعه ایلام با ابراز خرسندی از موفقیت پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با رژیم صهیونیستی و تبریک به این مناسبت، با ارائه گزارش عملکرد حوزه مالیات استان، تأکید کرد: بر اساس منشور حقوق مؤدیان مالیاتی، خود را ملزم می‌دانیم ضمن رعایت شأن و کرامت انسانی مراجعان و مؤدیان مالیاتی و توجه به وجدان کاری و انضباط اجتماعی، روند ارائه خدمات‌رسانی و رفتار سازمانی را بهبود ببخشیم.

وی اعلام کرد: در سال گذشته مبلغ ۴۲۹ میلیارد تومان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شده است و خوشبختانه با انتقال پرونده مالیاتی شرکت نفت و گاز غرب و از محل مالیات شرکت‌های بزرگ، مبالغ قابل توجهی به توسعه شهرها و روستاهای استان اختصاص می‌باید.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام همچنین از وصول ۱,۷۳۹ میلیارد تومان درآمد مالیاتی استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: خوشبختانه با مشارکت مردم و اقدامات انجام‌شده، درآمدهای مالیاتی استان محقق شده و این درآمدها منبع اعتباری قابل توجهی را برای توسعه استان فراهم کرده است.

کد خبر 6079459

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه برآوردی مالیات بر ارزش افزوده
  • مهلت ویرایش اظهارنامه ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲ تمدید شد
  • ۴۲۹ میلیارد تومان از محل مالیات به شهرداری های ایلام پرداخت شد
  • میزان مالیات خودرو اعلام شد
  • مالیات خودرو‌های لوکس اعلام شد/ مالکان ابن خودرو‌ها باید مالیات بدهند
  • مالیات خودروهای لوکس اعلام شد/ مالکان ابن خودروها باید مالیات بدهند
  • مالیات خودروهای لوکس در سال جدید چگونه محاسبه می شود؟
  • مالیات خودروهای لوکس اعلام شد + جزییات
  • مالیات خودروهای لوکس اعلام شد
  • کدام خودروها مشمول مالیات شدند؟