Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا گلرخ در گفتگو با مهر اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش یابی و تصاویر ماهواره‌ای بیانگر جو نسبتاً پایدار طی امروز در خراسان شمالی است.

سرپرست اداره تحقیقات هواشناسی کاربردی خراسان شمالی ادامه داد: همچنین وزش باید و افزایش ابر برای پاره‌ای از نقاط پیش بینی می‌شود.

وی از ورود سامانه بارشی از اواخر فردا به استان خبر داد و افزود: بارش باران، وزش باد شدید، بارش برف در ارتفاعات و مه آلودگی در انتظار استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلرخ همچنین با اشاره به کاهش ۲ الی ۴ درجه‌ای دمای هوا طی فردا گفت: پیش بینی می‌شود دمای هوا از روز جمعه تا شنبه ۶ درجه سانتیگراد کاهش یابد.

سرپرست اداره تحقیقات هواشناسی کاربردی خراسان شمالی در انتها بیان کرد: طی امروز شیروان با منفی ۶ درجه سردترین شهر و اسفراین با مثبت ۱۳ درجه گرم‌ترین شهر استان هستند.

کد خبر 5080319

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی خراسان شمالی کاهش دما بارش باران ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا کرمانشاه شیراز آمار کرونا گرگان بارش باران بوشهر بسیج بارش برف ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان کرج خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ های کشور

به گزارش پارس نیوز ، صادق ضیائیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی امروز چهارشنبه ۸ فروردین گفت: در برخی نقاط استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی، غرب کردستان، زنجان، استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی در ساعاتی از روز رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می‌شود.

وی برای پنجشنبه ۹ فروردین در نواحی مرکزی، برخی نقاط شمال شرق و شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات البرز و برخی نقاط غرب کشور بارش‌های پراکنده را پیش بینی کرد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: جمعه ۱۰ فروردین نیز در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، برخی نقاط استان‌های یزد، کرمان، اصفهان و در روز شنبه در برخی نقاط استان فارس و روز یکشنبه در شمال غرب، غرب و استان‌های غربی خزر بارش خواهیم داشت.

به گفته ضیائیان، تا روز شنبه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید هم گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود؛ خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان نیز تا جمعه مواج می‌باشد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۹ فروردین‌ماه) کمی ابری گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه (۱۰ فروردین‌ماه) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد، با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان گفت: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۳۵ و ۳۳ درجه سانتیگراد گرمترین و شهرکرد با دمای ۲- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

دیگر خبرها

  • پیش بینی هوای نسبتا پایدار برای گلستان
  • ورود سامانه بارشی به کرمان
  • ورود سامانه بارشی پرفشار به خراسان رضوی
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ های کشور
  • ورود سامانه سرد بارشی به یزد
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور
  • سامانه جدید بارشی در راه مازندران
  • سامانه جدید بارشی چهارشنبه به خراسان شمالی می‌رسد
  • خروج سامانه بارشی از شرق کشور
  • کاهش نسبی دمای هوا در نواحی شمالی کشور از ۸ فروردین ماه