Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا نسبت به درخواست های حضور در مقابل دستگاه عابر بانک هشدار داد و از هموطنان خواست از ترفندهای حیله گرانه کلاهبرداران آگاه باشند.

به گزارش ایسنا سرهنگ شهاب امینی اظهارکرد: کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی به تازگی موفق شدند شیادانی را که با وعده هایی مانند بروز اشتباه در واریز پول، برنده شدن در انواع قرعه کشی، ثبت نام در طرح های کمک معیشتی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..، خواستار حضور شهروندان در مقابل دستگاه های عابر بانک شده بودند و با شگردهای خاص مجرمانه حساب آنان را تخلیه می کردند، شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه به طور قطع برای واریز هرگونه وجه از سوی دیگران، نیاز به حضور در مقابل دستگاه های عابر بانک نیست، گفت: تقاضای اطلاعات شخصی و محرمانه حساب های بانکی (رمز اول، رمز دوم، تاریخ انقضا، CVV2 و...)، می تواند حاکی از اقدام به کلاهبرداری باشد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در پایان از هموطنان خواست به تماس های ناشناس و مشکوک افرادی که مدعی هستند از طرف ارگان ها و سازمان هایی مثل صدا و سیما و اپراتورهای تلفن همراه ارتباط برقرار می کنند، توجه نکنند و آگاه باشند که واریز وجه با ارائه شماره کارت یا حساب و بدون نیاز به سایر اطلاعات کارت بانکی نیز امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پليس آگاهي ناجا كلاهبرداري عابربانک مقابل دستگاه عابر بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارانه ۴۰۰هزار تومانی سه دهک اول واریز شد

یارانه سه دهک اول به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،یارانه مرحله 158 ( فروردین ماه ) مربوط به دهک های اول تا سوم به حساب سرپرستان خانوار کل کشور واریز شد.
یارانه کمک معیشتی مرحله 158 مربوط به فروردین ماه 1403 به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک های اول تا سوم در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 روز شنبه 25 فروردین ماه قابل برداشت است.
طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یارانه کمک معیشتی مرحله 158 بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، به حساب سرپرستان خانوار دهک های اول تا سوم به ازای هر نفر به مبلغ 400 هزارتومان واریز و از ساعت 24 روز شنبه قابل برداشت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان
  • ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان کشف شد
  • ۲ هزار و ۳۰۰ حساب بانکی مسدود شد
  • ۳ هزار حساب بانکی، سیم کارت و سریال گوشی تلفن همراه مسدود شد
  • یارانه دهک‌ های ۱ تا ۳ واریز شد
  • به حساب این افراد پول واریز شد
  • یارانه دهک های ۱ تا ۳ واریز شد
  • یارانه ۴۰۰هزار تومانی سه دهک اول واریز شد
  • یارانه فروردین دهک‌های اول تا سوم واریز شد
  • یارانه دهک‌های ۱ تا ۳ واریز شد