Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر ثناگو مطلق روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود:  طبق مصوبه هیات وزیران ، شرکت های دانش بنیان تا ۲۵ درصد تخفیف خدمات دستگاه های اجرایی برخوردار شده که منطقه اقتصادی پیام این آمادگی را دارد تا با اعمال سریع تخفیف ها این شرکت ها را به سرمایه گذاری فراخواند.

وی  به مزایای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پیام اشاره کرد و گفت:  امکان سرمایه گذاری برای اتباع ایرانی و خارجی به هر میزان مشارکت، تضمین سرمایه گذاری طبق قانون جذب و حمایت از سرمایه گذاری خارجی و آزادی نقل و انتقال سرمایه و سود حاصل از آن، عدم وجود قوانین دست و پا گیر اداری و ورود آزاد و بدون حقوق گمرکی و سود بازرگانی کالاها، ماشین آلات و مواد اولیه واحدهای مستقر در منطقه از جمله این مزایا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین امکان ورود و خروج کالا از منطقه اقتصادی پیام به خارج از کشور بدون تشریفات گمرکی، ترانزیت و صدور مجدد کالا بدون محدودیت، خرده فروشی کالا به اتباع خارجی برای خروج از کشور، مجاز بودن ورود کالاهای تولید شده در منطقه  به داخل کشور به میزان درصد ارزش افزوده بدون محدودیت و عدم نیاز به ثبت سفارش و گشایش اعتبار از دیگر مزایای پیام است که سرمایه گذاران و تجار برای صادرات و واردات کالاهای خود می توانند بهره گیرند.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام به مزایای  ویژه گمرکی در این منطقه اشاره و اظهار داشت: ورود  و صدور کالا از منطقه با حداقل تشریفات گمرکی، برخورداری از خدمات انبارداری در انبارهای مسقف، هانگارو غیر مسقف عمومی و خصوصی، برخورداری از حداکثر تسهیلات گمرکی و روان سازی مراحل قانونی در خصوص واردات، صادرات، پردازش، مونتاژ، تولید، صادرات دوباره، ترانزیت داخلی و خارجی و نصب و راه اندازی ماشین آلات واحدهای تولیدی از جمله مزایای گمرکی در پیام است.

ثناگو مطلق مشاوره گمرکی در زمینه های مختلف تجاری و امور وابسته، امکان فروش و واگذاری کامل یا بخشی از کالای وارداتی به سایر اشخاص و امکان صدور قبض انبار تفکیکی و یا قابل معامله به اشخاص دیگر در قبال قبض انبار تفکیکی قابل معامله، عدم متروکه شدن کالا در منطقه و هرگونه محدودیت زمانی توقف کالا، سهولت در دستیابی به کالا جهت متمرکز نمودن فعالیت صاحبان کالا اعم از مواد اولیه، ماشین آلات و یا سایر کالاهای پردازش شده با مصرف کنندگان داخلی به منظور پشتیبانی از تولید داخلی کشور را از دیگر مزایای ویژه گمرکی در منطقه عنوان کرد.

منطقه ویژه اقتصادی پیام  با وسعت سه هزار و ۶۰۰ هکتار در حوزه صنعت و بازرگانی در مجاورت پایتخت دارای فرودگاه اختصاصی با ظرفیت هوانوردی، آموزشی، مسافری و کارگو است..

استقرار بیش از ۷۰ شرکت تولیدی فعال از مزیت های منطقه ویژه اقتصادی پیام در استان البرز است.

مستقر بودن کارخانه ها و خدمات خاص از جمله تولید کیسه های خون، مرکز پت اسکن، فارم های تولید رمز در منطقه از جمله مزایایی است که پیام را منحصر به فرد کرده است.

بخش مسافری این فرود گاه نیز فعال است.

برچسب‌ها شرکت دانش بنیان منطقه ویژه اقتصادی پیام استان البرز پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت دانش بنیان منطقه ویژه اقتصادی پیام استان البرز شرکت دانش بنیان منطقه ویژه اقتصادی پیام استان البرز اخبار کنکور منطقه ویژه اقتصادی پیام سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)

ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان روز چهارشنبه با اشاره به مزیت‌های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) گفت: این منطقه مزیت‌های فراوانی به لحاظ زیرساخت‌ها و روساخت‌های مهیا برای فعالیت‌های بازرگانی، کوتاهی مسافت با مرز‌های ترانزیتی در غرب و شمال غرب کشور، استقبال روزافزون بازرگانان از مزیت‌های آن و استفاده کم‌نظیر سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی جهت سرمایه‌گذاری در این منطقه ویژه بندری در چارچوب مقررات مربوطه دارد.

وی ادامه داد: به دنبال رونق و رشد فعالیت‌های ترانزیتی طی چند سال اخیر، یک فقره تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با یک شرکت فعال در این حوزه به ارزش هشت میلیون دلار برای احداث و بهره‌برداری از مخازن نگهداری فرآورده‌های سبک و سنگین نفتی به امضا رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: براساس این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذار خارجی مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سبک و سنگین به ظرفیت ۴۰ هزار مترمکعب با هدف فعالیت‌های ترانزیتی احداث می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد انعقاد این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با شرکت بازرگانی خارجی بتواند سرآغازی برای تقویت فرآیند فعالیت‌های تزانزیتی و حضور پررنگ‌تر سرمایه گذاران در زمینه توسعه فعالیت‌های لجستیکی و ایجاد زیرساخت‌های بندری در اراضی توسعه‌ای این بندر بزرگ تجاری شود.

وی افزود: با اتخاذ تمهیدات مناسبت به منظور بهره‌گیری از مزیت‌های ترانزیتی در این مجتمع بزرگ بندری، ترانزیت کالا در سال گذشته به بیش از سه میلیون و ۷۲۷ هزار تن رسید که ۲۸۷ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی 
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی
  • صدور نخستین سند اعیانی قانون جهش تولید دانش‌بنیان در البرز
  • بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی حذف می شود
  • انقلاب صنعتی استان کرمان و آثار ملی آن/ حذف بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی
  • سرمایه گذاری ۶۵۰۰ میلیاردی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • سرمایه گذاری ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی