Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: همه دستگاه‌های اجرایی حمایت از فعالیت‌های سالم تولیدی و اقتصادی را اولویت قرار دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ناصر عتباتی ظهر امروز در  پانزدهمین جلسه کمیته اجرایی حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال استان اردبیل اظهار داشت: در شرایط خاص اقتصادی فعلی، حمایت از فعالیت‌های سالم تولیدی واقتصادی وظیفه همه دستگاه‌ها و نهادهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره با طرح دو پرونده که یکی در خصوص طرح تولید فراورده های چوبی و دیگری مربوط به شرکت شیرآلات طارند است گفت: کار جهادی، روحیه و تفکر بسیجی را در پیشبرد امور در تمامی حوزه‌ها بسیار اثر بخش و گره گشا اولویت اساسی است.

عتباتی بیان کرد: در شرایط کنونی، فعالان  اقتصادی و تولیدی در خط مقدم  نبرد اقتصادی قرار دارند و با اتکا به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی برای رونق تولید و اشتغال و مقابله با تحریم‌ها بسیجی وار و جهادگونه  تلاش می‌کنند.

کمیسیون قضایی شرایط جدید صدور چک‌های تضمینی را تعیین کردیزد | ظرفیت‌های مراکز علمی و دانشگاهی باید مورد استفاده دستگاه قضایی قرار گیردنایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس: حمایت از مخترعین و نخبگان کشور را از حالت مصرفی خارج می کند

وی افزود: بی شک همه دستگاه‌ها اعم از قضایی و اجرایی برای حمایت از فعالان و سرمایه‌گذاران اقتصادی مصمم هستند و بر خود وظیفه می دانند تا با تمام توان در راستای حل مشکلات و معضلات بخش تولید گام بردارند.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه با اشاره به فرمایشات دیروزمقام معظم رهبری اظهار کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر انجام فعالیت‌های سالم اقتصادی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی با استفاده از ظرفیت‌های داخلی، نقشه راه و مسیری روشن برای کلیه مسئولان و دست‌اندرکاران امر اقتصادی کشور ترسیم کرده است.

عتباتی ادامه داد: همه ما وظیفه داریم تا در حوزه‌های مختلف اقتصادی با اتکا به این تاکیدات و رهنمودهای ایشان در رفع مشکلات اقتصادی همت مضاعف و روز افزون داشته باشیم.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل افزود: مسلماً بسیاری از گرفتاری ها، آسیب‌های اجتماعی و وقوع جرایم و بزهکاری ها در جامعه ریشه اقتصادی داشته و فقر و بیکاری عامل اصلی وقوع این جرایم می باشد. بنابراین هرگونه گام برداشتن برای برطرف کردن این معضلات و مشکلات مردم  یک کار متعالی و بسیار ارزشمند است.در ادامه جلسه با برسی های صورت گرفته در جهت رفع مشکلات دو واحد تولیدی با شرکت شهرک های صنعتی،برق،گاز فاضلاب تصمیم لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/132/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فعالیت های سالم همه دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، عزیز برگ نی در دیدار با مدیرعامل و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: تعدد تصمیم گیری های دستگاه های اجرایی عدم مدیریت یکپارچه مشکلات عدیده برای فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی ایجاد کرده است.

وی حذف معافیت مالیات بر ارزش افزوده را مشکل دیگر تولیدکنندگان عنوان کرد و افزود:عدم ثبات قوانین مناطق آزاد و بخشنامه های روزمره تولیدکنندگان را سردرگم کرده است.

برگ نی مشکل عدم وجود شعبه ارزی بانک ها در منطقه را از دیگر مشکلات تولید در منطقه عنوان کرد و گفت: برای رفع تعهد ارزی تولیدکننده مجبور است به کررات به مرکز استان سفر کند.

وی مشکل قرنطینه گمرک و قوانین دستپاگیر ، مشکلات بانکی و بازرگانی را از دیگر موارد قابل بررسی عنوان کرد و اضافه کرد: در سال جهش تولید نیاز است بخش عمده مشکلات تولیدکنندگان رفع شود.

این فعال اقتصادی و تولیدکننده منطقه آزاد ماکو با اشاره به آمادگی تمامی فعالان اقتصادی برای لبیک گویی به منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال ابراز امیدواری کرد: منطقه آزاد ماکو پیشران جهش تولید با مشارکت مردم خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان
  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است
  • اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  •  قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است/ رشد تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • اجرایی شدن  بیش از 70 درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید