Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@02:11:12 GMT

سخنگوی جدید هلال احمر منصوب شد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۹۲۴۷

سخنگوی جدید هلال احمر منصوب شد

رئیس جمعیت هلال احمر در حکمی محمدحسن قوسیان مقدم را به عنوان سخنگوی این جمعیت منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر در حکمی محمدحسن قوسیان مقدم را به عنوان سخنگوی این جمعیت منصوب کرد.

در این حکم آورده است:

«جناب آقای دکتر محمدحسن قوسیان مقدم

دبیرکل محترم جمعیت هلال احمر

نظر به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان«سخنگوی جمعیت هلال احمر» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر به گستردگی فعالیت‌ها و خدمات جمعیت هلال احمر در کل کشور از جنابعالی انتظار دارم با بهره گیری از دانش، تجارب و آگاهی خود نسبت به وظایف و اختیارات جمعیت هلال احمر و با هماهنگی و تعامل سازنده و اثربخش با کلیه واحدهای تابعه جمعیت نسبت به بهبود پاسخگویی به مردم عزیز و خدمت گیرندگان و تکریم آنان کوشش نموده و در جهت تعامل مستمر با رسانه‌ها، امر اطلاع رسانی، اطلاع یابی و ارتقاء فرهنگ عمومی و سواد سلامت جامعه گام بردارید. کلیه واحدهای تابعه جمعیت چه در صف و چه در ستاد نیز موظفند با ارائه اطلاعات صحیح و به هنگام جنابعالی را در اجرای این مأموریت مهم یاری نمایند.

بالندگی و توفیق روزافزون شما را در خدمت به مردم شریف ایران در جهت اهداف والای جمعیت از درگاه خداوند یگانه و مهربان، مسئلت دارم.»

به گزارش تسنیم؛ پیش از این محمد نصیری سخنگوی جمعیت هلال احمر بود.

استقرار نماینده بیمه در داروخانه‌های هلال‌احمر برای توزیع داروی انسولینآغاز "طرح آمران سلامت" توسط جمعیت هلال احمرهلال احمر: هنوز واکسن آنفلوانزایی توزیع نکرده ایم/در نحوه توزیع تابع وزارت بهداشت هستیم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هلال احمر هلال احمر جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برخورد پژو ۴۰۵ با ۲۰۶ در محور آق قال به گنبد کاووس - بعد از روستای سلاق یلقی - انتهای دور برگردان باعث حادثه شد.

وی افزود: در پی این حادثه یک دستگاه آمبولانس به همراه ست نجات و یک تیم به محل اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان تعداد کل افراد حادثه دیده و مصدوم را ۷ نفر اعلام کرد و گفت: یک نفر از حادثه دیدگان از طریق جمعیت هلال‌احمر و مابقی توسط اورژانس به مراکز درمانی استان انتقال داده شدند.

کد خبر 6085830

دیگر خبرها

  • گرسنگی، عامل شهادت شمار زیادی از کودکان و سالمندان در نوار غزه
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • ابراز همدردی رئیس هلال احمر ایران با مردم افغانستان
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • پیام همدردی کولیوند در پی وقوع سیل در افغانستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد