Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هر ساله مراسم برترین‌های لیگ برتر فوتبال ایران برگزار می‌شد و جوایزی به برندگان تعلق می‌گرفت؛ اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، این مراسم قرار است به صورت مجازی برگزار شود.

صادق درودگر، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال این طرح را به مدیران این سازمان ارائه کرده است و در صورت تائید، عملی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمال زیاد تا چند ماه آینده، مراسم ‌ترین‌های لیگ برتر که باید جوایز بهترین بازیکن، بهترین هافبک، بهترین دروازه بان، بهترین مربی، بهترین باشگاه، باشگاه اخلاق، مرد اخلاق، بهترین گلزن، بهترین پاسور و... در طی آن اهدا شود، به صورت مجازی برگزار شده و در آن جوایز به صورت مجازی اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید

اسامی محرومان هفته سوم لیگ برتر فوتبال اعلام شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال سازمان لیگ فوتبال ایران صورت مجازی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد

‌به مناسبت روز ارتش مراسم رژه نیروهای مسلح امروز چهارشنبه در شهرستان اهواز با حضور استاندار خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، مراسم رژه نیروهای مسلح امروز _بیست و نهم فروردین_ به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل فرماندهی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در این مراسم اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برای دفاع از مظلومان همواره پای کار است و امیدواریم این مسیر توسط نیروهای جوان و کارآمد ارتش دنبال شود.

وی افزود: آنچه که ارتش را در کنار پاسداران و بسیجیان قرار داده است دلدادگی در راه خداوند است، امروز دنیا عظمت و قدرت نیروهای مسلح ایران را درک کرده است.

استاندار خوزستان ادامه داد: در پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی، موشک‌ها و بالگردها و پهپادهای کشور از سدها عبور کردند و هدف را زدند و این قدرت فنی و فکری بر مبنای تفکر الهی، عظمت نیروهای مسلح ایران را نشان می‌دهد.

در این مراسم یگان‌های پیاده و خودرویی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با حرکت از مقابل جایگاه، اقتدار خود را در دفاع از کیان و مرزهای میهن اسلامی به نمایش گذاشتند.

در مراسم رژه نیروهای مسلح تجهیزات سبک و سنگین نظامی، سامانه‌های پدافند هوایی و مخابراتی به نمایش گذاشته شد.

کد خبر 745434

دیگر خبرها

  • تیم منتخب بهترین گلسازهای لیگ برتر ایران
  • جشن آب یا سال نو تایلندی / ببینید فقط از یک مراسم آب پاشی، تایلند چقدر درآمد داشته‌است (فیلم)
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در لیگ برتر شد
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • نحوه انتخاب بهترین سیستم عامل برای سرور
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود