Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،جعفر طولابی فرماندار خرم‌آباد گفت: ۵۴ میلیارد تومان تسهیلات به ۹ هزار پرونده صاحبان مشاغل و کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا در این شهرستان پرداخت شد.

جعفر طولابی افزود: در مجموع ۱۰۲ میلیارد تومان تسهیلات برای پرداخت به صاحبان مشاغل و کسب و کار‌های متضرر از کرونا در مرکز لرستان تصویب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: کار اعطای وام به مابقی اصناف متقاضی ادامه دارد و دیگر واحد‌های صنفی متضرر از کرونا نیز می‌توانند برای دریافت این تسهیلات ثبت‌نام کنند و تشکیل پرونده دهند.

فرماندار خرم آباد همچنین از همراهی خوب کسبه و بازاریان در رعایت محدودیت‌های جدید کرونا تقدیر کرد و افزود: کاهش شیوع و ابتلای افراد به این ویروس تنها با مشارکت مردم امکانپذیر است که امیدواریم در مدت ۲ هفته تعطیلی گروه‌های شغلی، ۲، سه و چهار این مهم محقق شود.

طولابی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۳۱۲ مورد تذکر به واحد‌های صنفی متخلف خرم آباد داده شد ادامه داد: در این مدت هفت واحد بی توجه به محدودیت‌های مصوب نیز پلمب شدند.

او اضافه کرد: مصوبه دیگر ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر منع رفت و آمد خودرو‌های شخصی از ساعت ۲۱ شب تا چهار بامداد باید اجرا شود که براساس بررسی‌های بازرسان و تیم بازرسی فرمانداری در یک روز، صاحبان ۱۵۱خودرو تذکر گرفتند و ۲ خودرو نیز توقیف شدند.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری خرم آباد کرونا ویروس خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۶۸ واحد صنفی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مظفری گفت: با اشاره به اجرای طرح ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان از تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۱ فروردین امسال، گفت: در این طرح ۱۵۰ تیم گشت مشترک در استان برای بازرسی اعزام شدند و در مجموع ۹۲۹ بازرسی انجام دادند.

وی افزود: در این طرح برای ۵۴۴ واحد دارای تخلف پرونده تشکیل شد و ۶۸ واحد متخلف نیز به پلمب و نصب بنر محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان به موضوع شکایت‌ها اشاره کرد و گفت: بیشترین شکایت‌ها به ترتیب ۵۳۹ پرونده مربوط به کالا و خدمات و پنج فقره در ارتباط با تخلفات بهداشتی بوده است.

مظفری تخلف گرانفروشی، درج نکردن قیمت و ارائه نکردن فاکتور خرید را دارای بیشترین فراوانی در پرونده‌های این طرح عنوان کرد و افزود: در این طرح متخلفان به پرداخت ۳۷ میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۲۵ هزار واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات ساخت و مشارکت‌های مردمی
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان
  • تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟
  • پلمب ۶۸ واحد صنفی در زنجان
  • یکه‌تازی صاحبان مجتمع‌های تجاری در بازار اجاره‌بها
  • ۶۸ واحد صنفی در زنجان پلمب شد