Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس محاکم عمومی و انقلاب مشهد از امکان نوبت دهی اینترنتی و استقرار میز خدمت در ورودی مجتمع قضایی امام خمینی (ره) و مجتمع اجرای احکام مدنی و همچنین مجتمع قضایی شهید مطهری خبر داد. خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین سید آبادی، رییس محاکم عمومی و انقلاب مشهد با اشاره به سیاست‌های دستگاه قضایی در زمینه تکریم ارباب رجوع و توجه به مراجعان گفت: در مدت اخیر و با توجه به مسائل موجود در جامعه تلاش زیادی در زمینه حفظ کرامت همکاران و مراجعان گرانقدر به انجام رسید و این اقدامات با قوت و قدرت ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس محاکم عمومی و انقلاب مشهد افزود: در راستای حفظ سلامت همکاران قضایی و اداری و جلوگیری از انتقال ویروس کرونا و به منظور تکریم ارباب رجوع نوبت دهی اینترنتی و استقرار میز خدمت در ورودی مجتمع قضایی امام خمینی (ره) و مجتمع اجرای احکام مدنی و همچنین مجتمع قضایی شهید مطهری صورت می‌گیرد.

همچنین دادرس در نواحی دادسرا جهت رسیدگی به پرونده‌های با موضوع کیفرخواست شفاهی مستقر شده است.   بیشتر بخوانید: برگزاری میز خدمت در مصلی کرج با حضور رئیس کل دادگستری استان البرز وی خاطر نشان کرد: از سویی دعاوی خانوادگی قبل از ثبت در دادگاه به مراکز مشاوره و مددکاری اجتماعی با توفیق بسیار خوب در جهت ایجاد سازش ارجاع می‌شود.

مراجعان می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی https://www.adliran.ir/ نسبت به دریافت نوبت مراجعه به مرجع قضایی به صورت الکترونیکی اقدام نمایند.

همچنین مراجعان دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۱۰ مشهد (اجرای احکام کیفری) نیز طبق اطلاع رسانی‌های قبلی باید قبل از مراجعه حضوری نسبت به اخذ نوبت الکترونیکی اقدام کنند.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری خراسان رضوی کرونا میز خدمت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری خراسان رضوی کرونا میز خدمت عمومی و انقلاب مجتمع قضایی میز خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق فوری پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره)

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر بر همین اساس پروازهای این بازه زمانی باطل شد.
مسافرین از عزیمت به فرودگاه خودداری کنند.

کد خبر 845453 برچسب‌ها فرودگاه امام خمینی (ره) خبر ویژه

دیگر خبرها

  • اندیشه های امام خمینی برای نسل کنونی جامعه بازخوانی و تبیین شود
  • ۹۵۶ هزار نفر داوطلب شرکت در نوبت دوم کنکور سراسری
  • از تاکید بر آموختن فلسفه هگل تا جروبحث با امام خمینی سر کلاس
  • نصب بنرهای اموات در ورودی های شهر دهدشت ممنوع است
  • تعلیق فوری پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره)
  • استفاده از ظرفیت های صلح و سازش برای کاهش پرونده های ورودی
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)