Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@08:23:34 GMT

درخواست هواداران چلسی برای حفظ ژیرو

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۹۴۴۰

درخواست هواداران چلسی برای حفظ ژیرو

هواداران چلسی خواستار حفظ اولیویه ژیرو در این تیم برای ادامه فصل شدند.

به گزارش ایسنا، هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با برگزاری چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها چلسی به مصاف رن رفت و ۲ بر یک میزبانش را شکست داد. 

اولیویه ژیرو به عنوان بازیکن تعویضی به جای تامی آبراهام به زمین بازی آمد و توانست گل برتری تیمش را به ثمر برساند و صعود چلسی را به مرحله بعد قطعی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران چلسی بعد از این دیدار خواستار حفظ مهاجم فرانسوی در این تیم شدند و از فرانک لمپارد درخواست کردند که این بازیکن را برای فصل بعدی در تیم خود داشته باشند. این بازیکن درخواست کرده بود که در نقل و انتقالات زمستانی راهی تیم دیگری شود تا جایگاه خود را در ترکیب تیم ملی فوتبال فرانسه حفظ کند. 

دیدیه دشان به این بازیکن هشدار داده بود که در صورتی که بخواهد در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال فرانسه در یورو به میدان برود، باید در تیم باشگاهی خود به میدان برود.

چلسی در بازی بعدی خود باید در لیگ برتر به مصاف تیم صدرنشین تاتنهام برود و باید دید از بین تامی آبراهام، تیمو ورنر و اولیویه ژیرو کدام بازیکن از ابتدا در ترکیب آبی های لندن به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال چلسی اولیویه ژیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس

از زمان انتقال مالکیت باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، هواداران این تیم واکنش مثبتی به تصمیم وزارت ورزش نشان داده‌اند و استقبال خوبی از مالکان جدید داشته‌اند. این موضوع باعث افزایش شدید دنبال‌کننده‌های این هلدینگ در اینستاگرام شده و بسیاری از هواداران استقلال زیر آخرین پست هلدینگ خلیج فارس که مربوط به خرید این باشگاه بود هم نظرات زیادی را منتشر کردند.

در این بین تعداد زیادی از هواداران در کامنت‌های این پست خواستار تغییر در مدیریت باشگاه استقلال و خروج علی خطیر شدند. خطیر پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم و زمانی که استقلال هنوز زیر نظر وزارت ورزش فعالیت می‌کرد، جانشین حجت کریمی شده بود.

کد خبر 846816 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم