Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهادگران قرارگاه نرجس خاتون(س)، سه‌شنبه، ۴ آذرماه با حضور در بیمارستان امیراعلم تهران از کادر درمانی این بیمارستان که در خط مقدم مبارزه به کرونا هستند، تقدیر و قدردانی کردند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف:جهادگران قرارگاه نرجس خاتون(س) روز گذشته (سه‌شنبه، ۴ آذرماه) با حضور در بیمارستان امیراعلم تهران از کادر درمانی این بیمارستان که در خط مقدم مبارزه به کرونا هستند، تقدیر و قدردانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  روح‌الله عبداللهی، مسئول اطلاع‌رسانی عملیات شهید سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: این جهادگران با اهدای هدایا، گل و شیرینی در سالروز میلاد امام حسن عسکری (ع) از ۶۰ نفر از اعضای کادر درمان تقدیر کردند و حال و هوای شادی را برای آن‌ها ایجاد کردند تا بتوانند در تقویت روحیه آن‌ها اثرگذار باشند.     وی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال گذشته کادر درمان بیمارستانی کشور، ۱۰ ماهی است که به صورت فشرده و خستگی ناپذیر مشغول خدمت‌رسانی به بیماران هستند که جهادی‌ها تلاش می‌کنند در مناسبت‌های مختلف با اجرای چنین برنامه‌هایی خستگی را از تن آنان دور کنند.     عبداللهی تصریح کرد: هم‌اکنون در موج سوم شیوع ویروس کرونا ۲ هزار نیروی جهادی در ۱۲ بیمارستان تهران ذیل قرارگاه جهادی نرجس خاتون مشغول کمک به کادر درمان هستند.             پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: ولادت امام عسکری ع تجلیل از کادر درمانی کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موثرترین بازیکن جوان لیگ را بشناسید

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی در نیمه پایین جدول قرار دارد که در این فصل در اقدامی جالب، به چندین بازیکن جوان فوتبال ایران میدان داده تا جایی که علی حسنی، جوان ترین بازیکن لیگ بیست و سوم هم عضوی از این تیم است.

اما جوانگرایی فولاد در این فصل به این بازیکن محدود نشده و قرمزهای اهواز محمد عسکری، ستاره ملی پوش ایران در جام جهانی نوجوانان را هم در ترکیب خود به کار بردند تا جایی که این بازیکن با دوازده بازی با لباس فولاد، حالا بیشترین بازی را در بین نفرات تیم حسین عبدی در لیگ برتر در کارنامه دارد.

عسکری در این فصل دوازده بازی در لیگ برای فولاد انجام داده که اولین آنها مقابل استقلال مدعی در نیم فصل اول بود. در ادامه عسکری به یکی از نفرات اصلی تیمش تبدیل شد و توانست هفت بازی دیگر به عنوان بازیکن ثابت برای تیمش به میدان برود تا در نهایت مقابل ملوان اولین گل لیگ برتری خود را جشن گرفت.

گلی که به ثبت تک امتیاز ارزشمند برابر شاگردان تارتار منجر شد. عسکری هجده ساله یک گل دیگر هم برابر سپاهان برای فولاد به ثمر رساند تا حالا با دو گل در دوازده مسابقه، پرکارترین بازیکن جوان لیگ برتر لقب بگیرد.

دیگر خبرها

  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • شهردار مشهد از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تقدیر کرد
  • اجتماع دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه علیه اسرائبل
  • موثرترین بازیکن جوان لیگ را بشناسید
  • امسال ۲۷ هزار کادر درمان و ۷۰ هزار معلم جذب خواهند شد/ از صاحبخانه‌های بی‌انصاف مالیات دریافت می‌شود
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ امسال ۲۷ هزار کادر درمان و ۷۰ هزار معلم جذب خواهند شد
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ امسال 27 هزار کادر درمان و 70 هزار معلم جذب خواهد شد
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ تکلیف جذب کادر درمان مشخص شد
  • دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال