Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-29@02:11:13 GMT

بسیج؛ مدافع همیشگی استقلال و منافع ملی

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۹۵۰۶

رئیس جمهور گفت: بسیج یکی از یادگاران مهم امام راحل است که همواره می‌توانیم از آن برای حفظ استقلال کشور، منافع ملی، رشد کشورمان و حمایت از مردم استفاده کنیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  آقای روحانی در نشست هیات دولت با تبریک هفته بسیج، افزود: این نهاد که به فرمان حضرت امام (ره) در ۵ آذر سال ۵۸ تشکیل شد، بسیار حائز اهمیت است، زیرا در مقاطع مختلف اعم از دوران دفاع مقدس تاکنون نقش بسیار ارزنده‌ای داشته و دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس جمهور همچنین با اشاره به نقش موثر بسیج در مقابله با همه گیری بیماری کرونا و کمک به مردم در دیگر بلایای طبیعی، گفت: می‌بینیم که وقتی شرایط نامساعدی مانند جاری شدن سیل و وقوع زلزله و دیگر حوادث روی می‌دهد، بسیج یکی از نیرو‌هایی است که به سرعت به صحنه می‌شتابد که امیدواریم روز به روز به خدمات رسانی شان به مردم عزیز ادامه دهند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  آقای روحانی همچنین افزود: امروز می‌خواهم در دو موضوع از ملت بزرگ ایران سپاسگذاری و تشکر ویژه کنم، نخستین تشکر بابت مقاومت سه ساله ملت آنان در برابر جنگ اقتصادی است.  رئیس جمهور گفت: در تاریخ ایران ما دو دفاع مقدس داشتیم، یکی این دفاع مقدس هشت ساله در برابر صدامیان و دیگر دفاع مقدس در برابر جنگ اقتصادی ترامپیان.  آقای روحانی افزود: ملت ایران در جنگ نخست موفق و پیروز شدند در جنگی که تنها بودند و تقریبا همه کشور‌های شرق و غرب پشت متجاوزان قرار گرفتند، اما ملت ایران با استقامت، ایمان و ایثار توانست به پیروزی برسد.  رئیس جمهور گفت: در این جنگ سه ساله نیز ملت ایران تقریبا تنها بودند و کسی ما را یاری نکرد، با این حال پیروز شدیم.  آقای روحانی همچنین با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام اظهارداشت: یکی از بیانات آن حضرت این است که "کسانی در پیشگاه خداوند مقام برتر دارند که حق الناس را خوب بفهمند و عمل کنند و به حقوق مردم توجه داشته باشند"؛ اگر در شرایط کرونایی همین بیان و پیام امام عسکری (ع) را اجرا کنیم بسیار راهگشا خواهد بود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی      رئیس جمهور گفت:یکی از مظاهر بزرگ پیروزی ملت ایران و شکست حتمی و قطعی دشمن، در این جنگ اقتصادی پایان دوران ترامپیست است.  آقای روحانی در ادامه اظهاراتش جلسه هیئت دولت، افزود: سربازان خط مقدم یعنی کارگران، کشاورزان، صادر کنندگان، تلاشگران تولید و مردم ایران که مقاومت و ایستادگی کردند و امروز ما را به پیروزی و موفقیت رساندند.  وی همچنین گفت: یکی از مظاهر بزرگ پیروزی ملت ایران و شکست حتمی و قطعی دشمن، در این جنگ اقتصادی پایان دوران ترامپیست است، آدمی که بدترین جنایات تاریخ آمریکا را به ویژه نسبت به ملت‌های مستقل، از جمله ایران و مردم مظلوم فلسطین انجام داد، شکست این آدم به خاطر شکست او در مجامع بین المللی در مراجع حقوقی، معیار‌های اخلاقی، افکار عمومی جهان و بالاخره در افکار عمومی ملت آمریکا بود.  آقای روحانی گفت: ترامپ اقدامات ضد انسانی و تروریستی و سبعانه‌ای نسبت به ملت ایران کرد، حتی در دوران کرونا هم هر روز به تحریم و فشار خود افزود و حتی صندوق بین المللی که می‌خواست به ملت ما در زمینه کرونا و مسائل پزشکی ۵ میلیارد دلار کمک کند، کسی که مخالفت کرد همین گروه حاکم بر کاخ سفید بود که نگذاشتند مردم در شرایط کرونا راحت‌تر بتوانند مقابل این بیماری ایستادگی کنند.  رئیس جمهور افزود: عوامل شکست این آدم، سیاست‌های غلط خارجی، بهداشتی و اقدام نژادپرستانه و غیرقابل اعتماد بودن برای همه هم برای خارجی‌ها و هم برای مردم کشورش بود که مسیر عوام فریبانه، پوپولیستی را ادامه داد و خدا را شکر این شر از سر مردم آمریکا و منطقه کوتاه شد.  آقای روحانی همچنین گفت: دولت آینده آمریکا باید کار‌های بزرگی انجام دهد و در برابر اقداماتی که چهره آمریکا را تخریب کرد، بتواند تا حدی شرایط را جبران کند و جبران اشتباهات گذشته را انجام دهد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: بسیج ، مقاومت ، جنگ اقتصادی ، تحریم ، امریکا ، ترامپ

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بسیج مقاومت جنگ اقتصادی تحریم امریکا ترامپ رئیس جمهور گفت آقای روحانی جنگ اقتصادی ملت ایران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفتگویی به صدور مصوبه آتش‌بس غزه اشاره کرد و افزود: ظالمان جهان به مردم مظلوم غزه رحم نمی‌کنند و این نشان‌دهنده روح درندگی نظام استکبار جهانی است و باید برای مردم مسلمان جهان درس عبرت باشد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: استکبار جهانی متحد شده تا مردم مسلمان غزه و فلسطین را به شهادت برساند، زندگیشان را به تاراج ببرند و آنها را آواره کند؛ شرایط در حال حاضر به گونه‌ای است که مردم غزه برای تهیه نیاز‌های اولیه غذایی و درمانی نیز در مضیقه هستند.

خسروپناه به وضعیت اسف‌بار و پیچیده غزه اشاره و افزود: استکبار جهانی در تلاش است تک‌تک کشور‌های اسلامی را خوار و ذلیل کند تا نامی از اسلام باقی نماند.

وی گفت: همانگونه که اروپایی‌ها برای حفظ خود اتحادیه‌ای تشکیل دادند و کشور‌های اسلامی نیز باید این اقدام را انجام دهند و از امنیت و منافع کشور‌های اسلامی دفاع کنند.

دیگر خبرها

  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • حسن روحانی: تمام وزرای دولت را با رهبری چک کردم
  • جهاد اسلامی: ایران حامی همیشگی فلسطین است
  • هشدار ووچیچ نسبت به اتفاقات خطرناک برای صربستان
  • عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!
  • عقب‌نشینی کیهان از ادعای «خواب روحانی» در شب حمله به عین‌الاسد
  • اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان تشکیل شود
  • مجرم خیلی خطرناکی که هنوز خبری از دستگیری‌اش نیست! مردم می‌پرسند: اگر مثلا یک روحانی را کتک زده بود، زودتر شناسایی نمی‌شد؟ (فیلم)
  • منافع آمریکا در همدستی با جنایت‌های تل‌آویو در غزه
  • بورل: اتحادیه اروپا بر اساس منافع خود از کی‌یف حمایت می‌کند نه علاقه به مردم اوکراین