Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@18:49:49 GMT

تیم ملی ایران به جام جهانی صعود می کند؟

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۹۵۲۰

تیم ملی ایران به جام جهانی صعود می کند؟

تیم ملی ایران با آراء کاربران کنفدراسیون فوتبال آسیا شانس دوم صعود از مرحله گروهی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ۴ روز پیش به مناسبت ۲ سال مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یک نظرسنجی به راه انداخت و از کاربرانش سوال کرد که از گروه‌های مختلف انتخابی جام جهانی کدام تیم ها شانس اول صعود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ که تیم ملی کشورمان حضور دارد عراق با کسب ۶۴٫۸۱ درصد به عنوان شانس اول صعود و ایران با کسب ۲۸٫۷۶ درصد شانس دوم صعود از مرحله گروهی معرفی شدند.

در جدول امتیازات عراق با ۱۱ امتیاز صدرنشین گروه است. بحرین با کسب ۹ امتیاز در رده دوم قرار دارد و تیم ملی کشورمان با کسب ۶ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام جهانی تیم ملی عراق تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه زیر ۲۳ سال آسیا و دو حسرت بزرگ برای ایران!

جام ملت‌های فوتبال زیر ۲۳ سال آسیا به میزبانی قطر با دیدار تیم‌های میزبان و اندونزی از روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه جاری آغاز می‌شود. این رقابت‌ها با حضور ۱۶ تیم در ۴ گروه ۴ تیمی آغاز می‌شود.

این در شرایطی است که تیم المپیک ایران در ادامه ناکامی خود که حالا به بیش از نیم  قرن می‌رسد، با رضا عنایتی در تاشکند نتوانست نتایج خوبی بگیرد و از دور مسابقات پیش از رسیدن به مرحله نهایی کنار رفت.

نکته قابل توجه درباره این مسابقه این است که تیمی داوری از کشور تاجیکستان این مسابقه را سوت می‌زند که در مقام مقایسه با داوران ایران کیفیت بهتری ندارند، اما به دلیل اینکه در لیگ برتر فوتبال این کشور از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده می‌شود، شانس قضاوت در افتتاحیه مسابقات زیر 23 سال فوتبال آسیا به آنها رسیده است. 

موعود بنیادی‌فر به همراه سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم تیم داوری ایران در این دوره از مسابقات هستند که به دلیل عدم استفاده از VAR در لیگ برتر ایران شاید به مانند جام ملت‌های آسیا با وجود عدم حضور تیم ملی فوتبال ایران شاید شانس زیادی به آنها داده نشود و با یکی دو مسابقه به ایران بازگردند؛ سرنوشتی که در صورت استفاده از تکنولوژی کمک داوری ویدئویی در فوتبال ایران کاملا می‌شد متفاوت رقم بخورد.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • شانس بالای صعود بارسلونا و اتلتیکو مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ستاره سابق رئال مادرید: منچسترسیتی قوی‌تر است و احتمالا صعود می‌کند
  • توخل: شانس صعود بایرن مونیخ و آرسنال برابر است
  • تیراندازی انتخابی المپیک، نوروزیان فینالیست شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان فینالیست شد
  • صعود علیزاده و میرزازاده به فینال قهرمانی آسیا/ شانس ۳ طلا و ۲ برنز ایران در ۵ وزن نخست
  • بسکتبال با ویلچر انتخابی پارالمپیک|ایران کامبک زد و برد
  • افتتاحیه زیر ۲۳ سال آسیا و دو حسرت بزرگ برای ایران!
  • گل‌خندان از صعود به نهایی تپانچه ۱۰ متر بازماند
  • گلخندان برای صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر یک امتیاز کم آورد