Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت واحدآفرینش های ادبی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد کتاب خاطرات دکتر سعید جاودان سیرت سرپرست بیمارستان معین کرونا یاسوج منتشر می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه  وبویراحمد؛ مسئول واحدآفرینش های ادبی حوزه هنری عنوان کرد:این کتاب شامل بخشی از خاطرات دکتر جاودان سیرت پزشک متخصص عفونی از روزهای سخت مقابله با کرونا در بیمارستان شهید جلیل یاسوج می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید حسینیان بیان داشت:3 اثر از این خاطرات اخیرا در جشنواره ملی خاطره نویسی "عهد جانانه" که از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و آموزش پزشکی؛ ویژه استادان،کادر درمان و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شده بود، رتبه اول را کسب نموده اند.

حسینیان افزود:مرحله نگارش و تدوین این خاطرات به پایان رسیده وتحت عنوان"تنفس ممنوع" در آینده نزدیک توسط انتشارات سوره مهر حوزه هنری به چاپ خواهد رسید.

دکتر سعید جاودان سیرت پزشک متخصص عفونی،عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد و سرپرست بیمارستان معین کرونا در شهر یاسوج می باشد که از روز اول شیوع ویروس کرونا تا کنون  درفضایی خود از آن به  میدان مین یاد می کند،به همراه کادر درمان این بیمارستان با از خودگذشتگی جانانه و تدابیر تاثیر گذار ومنحصر به فرد درمقابله با این ویروس منحوس در کنار مردم ایستاده و جانانه از جان مردم دفاع می کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکتر پرستو بخشی خودکشی کرد؟ | واکنش رسمی وزارت بهداشت به مرگ یک متخصص قلب | نام این پزشک متخصص زن در لیست سیاه وزارت بهداشت بود؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، پدرام پاک آیین، سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اظهار تأسف از درگذشت خانم دکتر پرستو بخشی با اعلام این مطلب که علت مرگ این پزشک هنوز از سوی پزشکی قانونی تعیین نشده، گفت: وزارت بهداشت در خصوص تعویق یکساله آغاز به طرح خانم دکتر بخشی ، تغییر قالب خدمت ایشان از آموزشی به درمانی و همچنین انتخاب شهرستان محل خدمت وی ، همکاری کامل را با ایشان به عمل آورده؛ به طوری که تعیین شهرستان نورآباد به عنوان محل خدمت، انتخاب شخص ایشان بوده و وزارت بهداشت در هیچ یک از این مراحل به هیچ گونه خوداظهاری یا مدرکی که حاکی از بیماری روحی ایشان باشد، دسترسی نداشته است.

پاک آیین گفت : هنوز علت مرگ خانم دکتر پرستو بخشی، دستیار تخصص از سوی پزشکی قانونی اعلام نشده است.
ایشان طرح تخصص خود را به مدت یک سال به تعویق انداخته بود که وزارت بهداشت، در این زمینه همکاری لازم را با وی به عمل آورده، و با شروع طرح ایشان به فاصله یک سال بعد موافقت شده بود.

وی افزود : خانم دکتر بخشی یکبار در سال ۱۴۰۱ ، درخواست جابجایی محل خدمت خود را بدون اشاره به هرگونه شرایط خاص یا ابتلا به بیماری روحی به کمیسیون تعهدات نیروهای متخصص ارائه کرد؛ اما از آنجا که طرح خود را اساسا آغاز نکرده و به مدت یک سال به تعویق انداخته بود، طبعا درخواست جابه جایی نیز بلاموضوع ماند.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ هم که سال شروع طرح ایشان است، اساسا درخواستی از سوی ایشان به کمیسیون تعهدات ارائه نشده بود.

پاک آیین اضافه کرد : انتخاب شهرستان محل طرح در استان لرستان و گذراندن طرح در قالب درمانی به جای آموزشی در شهرستان نورآباد ،بنا به خواست شخص مرحوم دکتر بخشی با هدف کاهش مدت طرح صورت گرفته و از سوی وزارت بهداشت در این زمینه ،مانعی ایجاد نشده و اصراری نیز انجام نگرفته است.

پاک آیین با اشاره به این که کمیسیون تعهدات نیروهای متخصص در صورت مشاهده سوابق بیماری روحی، پرونده دستیاران را به شورای عالی پزشکی ارجاع می دهد و شورای مذکور ، آنها را برای خدمت به نزدیکترین محل به اقامتگاه ایشان اعزام می کند، گفت : با این حال در خصوص خانم دکتر بخشی سوابقی مبتنی بر بیماری در دست نبوده است.

دستیار وزیر بهداشت در پایان تصریح کرد : بر خلاف ادعای برخی رسانه های بیگانه در خصوص درج نام ایشان در لیست سیاه وزارت بهداشت، اساسا چنین لیستی وجود نداشته که نام ایشان یا دیگری در آن ثبت شده باشد.

کد خبر 841063 برچسب‌ها وزارت بهداشت و درمان خبر مهم خودکشی پزشکی

دیگر خبرها

  • دکتر پرستو بخشی خودکشی کرد؟ | واکنش رسمی وزارت بهداشت به مرگ یک متخصص قلب | نام این پزشک متخصص زن در لیست سیاه وزارت بهداشت بود؟
  • واکنش رسمی به ماجرای خودکشی دکتر پرستو بخشی | هنوز علت مرگ این متخصص قلب مشخص نشده است | انتقال پرستو بخشی به نورآباد به خاطر تبعید و با اجبار بود؟
  • جزئیات فوت "پرستو بخشی" در بیمارستان نورآباد دلفان
  • جزییات مرگ «پرستو بخشی» دکتر جوان + توضیحات رسمی
  • جزئیات مرگ نابهنگام دکتر پرستو بخشی متخصص قلب
  • بررسی مرگ نابهنگام دکتر پرستو بخشی متخصص قلب از ۵ منظر
  • پشت پرده ماجرای دردناک مرگ دکتر «پرستو بخشی»
  • جزئیات مرگ پرستو بخشی، متخصص قلب
  • ماجرای مرگ ناگهانی دکتر پرستو بخشی چه بود؟
  • روایت یک مقام نظام پزشکی از خودکشی پزشک خانم