Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@08:48:55 GMT

سرمربی پورتو: طرفداران طارمی وحشتناک هستند!

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۹۵۹۰

سرمربی پورتو: طرفداران طارمی وحشتناک هستند!

به گزارش ایسنا سایت sapo، مهدی طارمی یکی از پرطرفدارترین بازیکنان تیم فوتبال پورتو است و از زمان حضور در این تیم با درخواست‌های زیادی برای بازی او در ترکیب تیم روبرو شد.

سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو در پاسخ به این سوال که مهدی طارمی و مارگا از ابتدا در ترکیب تیمشان قرار بگیرند و این زوج را در بازی‌های پورتو انتخاب کند گفت: این طرفداران چه کسانی هستند، آیا آن‌ها اهل ایران هستند؟ این طرفداران وحشتناک هستند و آیا تونی مارتینس و اوانیلسون حساب نمی‌کنند؟ من دو مهاجم دیگر در ترکیب تیم دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو هم بازیکنان خوبی هستند. این نظر مربی است که باید بتواند ترکیب خود را برای بازی‌های خود داشته باشد و هیچ‌کس به اندازه مربی نمی‌تواند ترکیب خود را بشناسد و برای بازی‌های خود این ترکیب و بازیکنان را انتخاب کند.

پورتو شنبه در جام حذفی پرتغال به مصاف فابریل دو باریرو رفت و با دو گل میزبانش را شکست داد. مهدی طارمی در این دیدار برای تیمش گلزنی کرد. پورتو امشب چهارشنبه باید در لیگ قهرمانان اروپا به دیدار مارسی در فرانسه برود و باید دید بازیکن ایرانی می‌تواند برای تیمش گلزنی کند یا خیر.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مهدی طارمی پورتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایدی در دل طارمی و آزمون جای می‌گیرد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در سالیان گذشته با حضور مهدی طارمی و سردار آزمون در خط حمله زهردار بود و حریفان را به دردسر می‌انداخت، اما طی سه ماه گذشته یک بازیکن جدید هم به این جمع اضافه شده که درخشش او پشت سر این دو مهاجم در گل‌ها و طراحی حملات ایران موثر بوده است.

مهدی قایدی با وجود اینکه ماه‌ها از تیم ملی دور بود، بخاطر عملکرد درخشان در لیگ برتر امارات توانست خودنمایی کند و با تاثیرگذاری در بیشتر بازی‌های این فصل اتحاد کلباء در فهرست نهایی جام ملت‌های آسیا قرار بگیرد و در فیفا دی اخیر هم در دو دیدارِ مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 بازی کند.

ستاره ریزنقش تیم ملی در دو دیدار ابتدایی در جام ملت‌های آسیا مقابل فلسطین و هنگ کنگ  موفق به گلزنی شد و پس از آن هم در دو مسابقه برابر امارات و سوریه در ترکیب حضور تاثیرگذاری داشت، اما بعد از غیبت در سه بازی پیاپی، دیشب دوباره به جمع 11 نفر اصلی برگشت و گلزنی کرد.

مهدی قایدی پس از نیمکت نشینی مقابل ژاپن و قطر در جام ملت‌ها و حضور تعویضی در مسابقه رفت برابر ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 که یک پاس گل داد، شب گذشته در بازی برگشت در عشق‌آباد هم دوباره مثمر ثمر ظاهر شد و گل سه امتیازی زد.

قایدی که پس از جام ملت‌های آسیا در رقابت‌های باشگاهی دو گل به ثمر رسانده، یک پاس گل داده و پنالتی گرفته بود، با حضور تعویضی برابر ترکمنستان در نخستین بازی سال موثر ظاهر شد و شب گذشته هم مقابل ترکمن‌ها یک گل تماشایی زد.

بدون تردید عملکرد قایدی در جام ملت‌های آسیا و دو دیدار گذشته در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل ترکمنستان و البته نمایشی که در رقابت‌های باشگاهی داشته، می‌تواند او را تبدیل به مهره ثابت تیم ملی در کنار مهدی طارمی و سردار آزمون کند.

دیگر خبرها

  • بازگشت سریع طارمی به پرتغال! + عکس
  • اینتری شدن مهدی طارمی در سال حسرت آسیایی؛ لژیونر پلاس
  • عکس| بازگشت سریع طارمی به پرتغال!
  • قایدی در دل طارمی و آزمون جای می‌گیرد!
  • گره کور عشق آباد به دست کنعانی باز شد!
  • مهدی قائدی: گلم را تقدیم مهدی طارمی می‌کنم
  • ترکمنستان ۰ - ۱ ایران
  • ترکمنستان ۰ - ۰ ایران
  • ترکیب احتمالی ایران با معرفی جانشین آزمون
  • نزاع جنجالی سرمربی پورتو با شهردار کارتایا!