Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان، از کشف انبار احتکار شده نگهداری کالا در بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: بازرسان این سازمان در پی وصول گزارش با موضوع احتکار کالا در انباری واقع در شهرستان بندرعباس که در سامانه جامع انبارها ثبت نشده بود را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازرسی های صورت گرفته با همکاری کارشناسان مربوطه از انبار احتکار شده کالاهای شامل جو بلفورد، لوبیا قرمز، نخود، لپه و لوبیا چشم بلبلی، پرونده تخلف به ارزش ریالی بیش از 2 میلیارد ریال تشکیل دادند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان تصریح کرد: کارشناسان پس از بررسی های به عمل آمده از احراز احتکار، پرونده احتکار تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع گردید.

پیروی منش در پایان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد تخلف را گزارش نمایند

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تخلفات صنفی دپو کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده تخلف برای ۳ واحد خبازی در قائمشهر

مجید ابراهیم نژاد رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر گفت: ۳ واحد خبازی که در شهرستان قائمشهر قوانین نظام صنفی را رعایت نمی‌کردند شناسایی و برای آنها پرونده تخلف تشکیل شده است.

او افزود: پرونده‌های تشکیل شده جهت صدور رأی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر گفت:شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی می‌توانند مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • از کشف کالاهای غیربهداشتی تا چوب تاغ در عملیات‌ پلیسی سمنان
  • تشکیل پرونده تخلف برای ۳ واحد خبازی در قائمشهر
  • بازرسی ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • انجام بیش ۱۴ هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از بازار گلستان
  • ۵ فقره پرونده برای واحدهای صنفی متخلف شهرستان بمپور تشکیل شده است
  • تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای تعداد ۹ واحد صنفی متخلف
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای ۶ واحد صنفی درچابهار
  • اجرای چهار هزار بازرسی از واحد‌های صنفی هرمزگان
  • ثبت تخلف ۹ واحد صنفی و خدماتی در سیستان و بلوچستان