Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار قزوین گفت:‌ آنچه که امروز دولت و مسئولان ما برای توسعه و اعتلای کشور به آن نیاز دارند، تفکر بسیجی است که در ۲ بعد روحیه جهادی و ایثار تحقق پیدا می‌کند. - اخبار استانها -

هدایت‌الله جمالی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین،با بیان اینکه فرارسیدن روز بسیج (5 آذرماه) یادآور خاطرات شیرینی زیادی از بسیجیان جهادگر و جان‌ برکف است اظهار داشت: ‌ آنچه که امروز دولت و مسئولان ما برای توسعه و اعتلای کشور به آن نیاز دارند، تفکر بسیجی است که در 2 بعد روحیه جهادی و ایثار تحقق پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تشکیل بسیج مستضعفین را یکی از تصمیمات راهبری امام خمینی(ره) برای حفظ کشور و انقلاب دانست و اضافه کرد: امام با تشکیل بسیج در دوران دفاع مقدس حرکت بزرگی را در تاریخ ایجاد کرد و آن حرکت همه مردم را در کنار هم قرار داد و باعث پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس شد.

جمالی‌پور ادامه داد: یادمان می‌آید آن روزهای بسیار درخشان تاریخ انقلاب که آحاد مردم پشت جبهه با ستادهای پشتیبانی جنگ چه همکاری‌هایی کردند و چه ایثارهایی را انجام دادند. این همکاری‌ها و این ایثارها همگی در نتیجه شکل‌گیری بسیج مردمی اتفاق افتاد که از جنس مردم بود و امروز هم با مردم بیشترین تعامل را دارد.

استاندار قزوین با ذکر اینکه بسیجیان ما در درون جبهه با تقدیم جان خودشان در دفاع از مرزها افتخارات بزرگی را برای کشور رقم زدند گفت: این روحیه ایثارگرانه و شهادت‌طلبانه همان روحیه‌ای است که امروز دولت و کشور ما به آن نیاز دارد و امیدوارم که بتوانیم از این روحیه بزرگ و مملو از ظرفیت ایثار، شهادت، همبستگی و همراهی و اخلاق برای ساختن کشور استفاده کنیم.

توسط معلمان بسیجی استان قزوین برگزار می‌شود"نذر هوشمند" توسط سازمان بسیج دانش آموزی در قزوین اجرا می‌شودبرنامه‌های هفته بسیج در قزوین با اولویت اوامر ستاد مقابله با کرونا برگزار می‌شود

جمالی‌پور با اشاره به تلاش گروه‌های جهادی بسیج و سپاه استان در مقابله با کرونا در استان قزوین افزود: از ابتدای آغاز بحران شیوع و همه‌گیری کرونا در استان قزوین گروه‌های جهادی و مردمی بسیج پای کار مبارزه با کرونا آمدند و هر گاه که به نیرویی خارج از بدنه دولت برای کنترل این بحران نیاز داشتیم، همواره و بدون هیچ دغدغه‌ای به توانمندی بسیج تکیه کردیم.

وی ادامه داد: مردم و کادر درمانی در این روزها قدردان زحمات بسیجیان عزیز و مجاهد هستند و همانند روزهای دفاع مقدس که بسیجیان خالصانه و مخلصانه وارد نبرد با دشمنان قسم‌خورده شدند، امروز هم با همان اخلاص و ایمان به جنگ با یک دشمن پیچیده و مروز به نام کرونا مشغول هستند.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج سازندگی استانداری قزوین بسیج سازندگی استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه دولت سیزدهم به مقوله فرهنگ

استاندار قزوین، گفت: پس از استقرار دولت سیزدهم در مسند اجرایی کشور، بودجه فرهنگی به صورت چشمگیری و متناسب با نیاز افزایش یافت که استان قزوین از این قاعده مستثنی نبوده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدمهدی اعلایی ظهر امروز  در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قزوین که در محل دفتر امام قزوین با حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، اظهار داشت: پس از استقرار دولت سیزدهم در مسند اجرایی کشور، بودجه فرهنگی به صورت چشمگیری و متناسب با نیاز افزایش یافت که استان قزوین از این قاعده مستثنی نبوده است.

وی ادامه داد: آمارها نشان می‌دهد که رشد فرهنگی استان قزوین نسبت به سال گذشته رشد و توسعه چشمگیری را داشته است.

استاندار قزوین یادآورشد: قرارگاه ویژه‌ای با همکاری دستگاه‌های متولی امر فرهنگ، دستگاه‌های اجرایی و امنیتی در جهت تحلیل و برسی مسائل استان قزوین راه‌اندازی کرده‌ایم.

اعلایی، تصریح کرد: توسعه حوزه ورزش نقش اساسی را در افزایش شور و نشاط اجتماعی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: صعود تیم فوتبال شمس آذر قزوین به لیگ برتر فوتبال ایران برای نخستین بار در طول تاریخ ورزش استان قزوین موضوعی بود که تبعات فرهنگی و توسعه شور و نشاط اجتماعی را به همراه داشت.

استاندار قزوین با تاکید بر انجام وظایف دستگاه های متولی امر در حوزه فرهنگی، افزود: حوزه فرهنگ حوزه وسیع و بزرگی بوده و مقوله فرهنگ مقوله‌ای انتزاعی است، پس دستگاه‌های متولی امر باید با بودجه‌ای که در اختیارشان قرار دارد به وظایف مهم خود در حوزه فرهنگی بپردازند.

اعلایی در پایان تاکید کرد: باورهای عمیق اعتقادی و فرهنگی هنوز هم بین مردم قزوین رایج است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • جهش توسعه در لرستان آغاز شده و نیاز به پیگیری دارد
  • با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم/ سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت است
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به مقوله فرهنگ