Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا از اجرای طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» با مشارکت ۱۶۰۰ پایگاه مقاومت بسیج شهری و روستایی در آذربایجان شرقی برای «تبدیل هر خانه به یک پایگاه سلامت» خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهر، سرهنگ پاسدار الیاس گل‌محمدزاده در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی هفته بسیج در شهرستان اهر با اشاره به نقش بسیج و سپاه در مدیریت و مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا؛ سپاه و بسیج آذربایجان شرقی در حوزه ضدعفونی و گندزدایی شهرها و روستا، غربال‌گری و درمان بیماران، رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در راستای حمایت از اقشار آسیب‌دیده از کرونا ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از آغاز طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» در شهرستان‌های آذربایجان شرقی خبر داد، گفت: طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» با مشارکت سپاه عاشورا و دانشگاه علوم پزشکی تبریز به صورت خانواده‌محور و محله‌محور در تبریز و شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا گفت: تا به امروز 1600 پایگاه مقاومت بسیج شهری و روستایی فعالیت خود را در راستای مدیریت و کنترل بیماری کرونا در سطح استان شروع کرده‌اند.

تمام ظرفیت بسیج استان مرکزی در طرح شهید سلیمانی به‌کار گرفته شدطرح " شهید سلیمانی" در 194 محله گرگان اجرا می‌شودهمایش علمی "رسانه و مکتب سلیمانی" برگزار می‌شود/ پویانمایی 40 شهید شاخص در حال ساخت است

گل‌محمدزاده بابیان این‌که بسیج و سپاه هرچه در توان دارند برای مقابله با شیوع ویروس کرونا به کار گرفته است، گفت: مهم‌ترین طرحی که در هفته‌ی گرامیداشت بسیج در آذربایجان شرقی اجرا می‌شود؛ طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» با محوریت مدیریت و کنترل بیماری کروناست و به صورت حمایتی و نظارتی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای داوطلب و آموزش دیده در اجرای طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» در آذربایجان شرقی به‌کارگیری شده‌اند و در تلاشیم تا از خسارت‌ها و آثار و تبعات منفی شیوع ویروس کرونا بکاهیم.

هم‌زمان با هفته گرامیداشت بسیج؛ 7 باب خانه محروم و مددجویی در روستاهای شهرستان اهر با زیربنای 50 تا 72 مترمربع و با هزینه‌ای بالغ‌بر 4 میلیارد و 410 میلیون ریال با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا به بهره‌برداری رسید.

همچنین پیست دومیدانی با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال، مسیرگشایی کوچه بعثت 15 به طول 130 متر و با اعتبار 2 میلیارد و 730 میلیون ریال، بوستان غدیر و پوشش کانال شله‌بران و مسیرگشایی باغلارآراسی با اعتبار بالغ‌بر 55 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

برپایی میز خدمت در روستای چولقشلاقی با ارائه خدمات درمانی و ویزیت رایگان در درمانگاه شفاء ارسباران از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته‌ی بسیج در شهرستان اهر بود.

انتهای پیام/124/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید حاج قاسم سلیمانی آذربایجان شرقی ویروس کرونا سپاه عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی تراب محمدی گفت: فرایند لازم برای ایجاد فرمانداری ترکمانچای در سه ماه آینده انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: این اقدام در راستای سیاست محرومیت زدایی دولت سیزدهم و رعایت عدالت در جهت ارایه خدمات بهتر به مردم شریف منطقه و با توجه به پیگیری‌های اهالی بخش ترکمانچای با رای هیات دولت انجام شد و این بخش به شهرستان تبدیل شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: اقدامات کارشناسی لازم برای انجام این مهم توسط کارشناسان معاونت سیاسی استانداری آذربایجان شرقی و همچنین با نظر مساعد کارشناسان تقسیمات کشوری وزارت کشور در چندین مرحله بررسی و انجام شد.

وی یادآوری کرد: ضمنا چندین بخش دیگر از جمله مهربان در حال تبدیل به شهرستان هستند و کار‌های کارشناسی مرتبط با آنها در حال انجام است.

شهرستان ترکمانچای با حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت در فاصله حدود ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز واقع شده است.

دیگر خبرها

  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه‌دار در تولید شیر
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی