Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس جمهوری مصوبه افزایش فوق‌العاده جذب کارکنان وزارت اطلاعات تا میزان ۵۰ درصد را برای اجرا به وزارت مذکور و سازمان‌های برنامه و بودجه کشور و اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.

به گزارش برنا، اسحاق جهانگیری روز چهارشنبه مصوبه افزایش فوق‌العاده جذب کارکنان وزارت اطلاعات تا میزان ۵۰ درصد را برای اجرا به وزارت مذکور و سازمان‌های برنامه و بودجه کشور و اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیات وزیران در جلسه بیست و هشتم آبان ۱۳۹۹ به پیشنهاد وزارت اطلاعات و به استناد قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت و قانون برنامه پنجساله ششم توسعه و تأیید شورای حقوق و دستمزد، با افزایش فوق‌العاده جذب کارکنان وزارت اطلاعات موافقت کرد.

براساس این تصمیم، فوق‌العاده جذب فوق از تاریخ یکم مهرماه ۱۳۹۹ تا میزان ۵۰ درصد با تشخیص وزیر اطلاعات از محل منابع و اعتبارات مصوب مربوط آن وزارتخانه و با رعایت بخشنامه سازمان برنامه و بودجه کشور افزایش می یابد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری فوق العاده جذب افزایش فوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه جدید دولت برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اولین هفته کاری دولت یک مصوبه خوب برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشور به تصویب رسید و طبق تبصره ۶ بودجه ۱۴۰۳، دولت ۲ ماه فرصت داشت برای عوارض صادرات موارد خام و نیمه‌خام اعلام نظر کند.

وی ادامه داد: هیأت دولت مصوب کرد، عوارض صادرات خام و نیمه‌خام مصوبه اسفند ۱۴۰۲ عیناً تکرار شود و صادرکنندگان می‌توانند فرآیند صادرات را آغاز کنند.

وزیر اقتصاد یادآورشد: در بودجه ۱۴۰۳ نسبت به بودجه سال گذشته، ۱۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش بار مالیاتی وجود داشت و، چون سیاست حمایت از تولید ایجاب می‌کند که تخفیفات بیشتری در این زمینه داشته باشیم، باید از طرق دیگری مثل انتشار اوراق عمل کنیم که نیازی به افزایش مالیات وجود نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • دیدار نوروزی کارکنان پست بانک ایران با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • تالاب مره قم ثبت ملی شد
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان اعلام شد
  • مصوبه جدید دولت برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان
  • خبر مهم برای کارمندان؛ زمان اجرای افزایش حقوق اعلام شد
  • رییسی وزارت نفت را مکلف به ارائه برنامه خود جهت تحقق شعار کرد
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات
  • رسیدگی فوری و ابلاغ ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد جدید | سخنگوی دولت خبر داد؛ افزایش جریمه رانندگی تصویب شد
  • امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه ابلاغ شد