Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی رضایی سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کردستان گفت: در جریان ثبت نام تسهیلات ودیعه مسکن در این استان ۲۰ هزا و ۹۱۶ نفر جهت بهره‌مندی از این طرح در سایت نام نویسی کردند.

او اضافه کرد: تاکنون چهار هزار و ۴۵۸ نفر پس از تکمیل پرونده در بانک، تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی کمک ودیعه مسکن خود را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کردستان یادآور شد: بیشترین این پرداختی‌ها در سنندج، سقز و قروه بود بطوریکه از ۹ هزار و ۳۴۶ ثبت نامی در سنندج تاکنون ۲ هزار و ۹۸ نفر از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.

او افزود: از ۲ هزار و ۴۶۳ ثبت نام کننده در سقز نیز ۳۶۰ نفر و از ۲ هزار و ۹۳۲ متقاضی قروه نیز ۷۴ نفر موفق به دریافت تسهیلات خود شدند و روند پرداخت تسهیلات برای باقی افراد در حال انجام است.

طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مستأجران بدون مسکن دارای اجاره نامه رسمی با کد رهگیری می‌توانستند با مراجعه به سامانه جامع اقدام ملی مسکن، برای دریافت وام کمک ودیعه مسکن ثبت نام کنند.

رقم این وام در تهران ۵۰ میلیون تومان، هشت کلانشهر بالای یک میلیون نفر جمعیت ۳۰ میلیون تومان و شهر‌های کوچک ۱۵ میلیون تومان با نرخ سود ۱۳ درصد است که در دو مدل با سررسید یک ساله و سه ساله به بانک عامل بازپرداخت می‌شود.

در مدل بازپرداخت یک ساله، مستأجران در مدت یکسال، فقط سود تسهیلات معادل یک دوازدهم را پرداخت می‌کنند که مبلغ اقساط ماهانه آن در تهران ۵۴۰ هزار، کلانشهر‌ها ۳۲۰ هزار و سایر شهر‌ها ۱۶۰ هزار تومان است؛ اصل وام در پایان یکسال به بانک بازگردانده می‌شود.

در مدل بازپرداخت ۳۶ ماهه نیز اصل و سود وام با نرخ سود ۱۳ درصد مستهلک شده و رقم اقساط ماهانه آن برای وام ۵۰ میلیونی، یک میلیون و ۶۶۰ هزار، وام ۳۰ میلیونی ۹۹۶ هزار و ۴۲۹ و وام ۱۵ میلیونی ۴۹۸ هزار و ۲۰۰ تومان تعیین شده است.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات بانکی مسکن ملی میلیون تومان ودیعه مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان خان احمدی امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت : بانک های گلستان پارسال در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در بین سه استان اول و در تسهیلات مسکن شهری جزء پنج استان نخست بودند و امسال هم در کنار جهش تولید مسکن در گلستان خواهیم بود.

او همچنین افزود : بانک های گلستان پارسال بیشتر از توان مالی خود برای بخش های مختلف گلستان هزینه کردند و امسال هم آماده کمک به تولید در گلستان هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی